Onko kellään kokemuksia korvausneuvojan työstä vakuutusyhtiössä? Paljonko voi pyytää/saada palkkaa? Minkälaista työtä? Ihan alustavasti ja mielenkiinnosta vaan kyselen.
Koulutukseltani olen tradenomi/HSO-sihteeri.
Kiitos tiedoistanne!
Korvausneuvojan työ
5
6913
Vastaukset
- Tradenomi vai...sihteeri....
Ei ole enää olemassa tutkintoa hso-s.........
- tänään tradenomi
Jos tutkinnostas on kauan, ei sillä oo mitään virkaa.
- tradenomi
Eli olen tradenomi johdon assistenttikoulutusohjelmasta. Hutasten laitoin sen HSO-sihteerin. Se ei ollut tässä oleellista kuitenkaan, vaan olin lähinnä kiinnostunut tästä korvausneuvojan työstä noin yleensä.
Eli, jos jollain on kokemusta tai tietoa, niin olisin kiinnostunut tiedoista!- Alalla oleva
Kylmiltään korvausneuvoja on huonoin mahdollinen, kun ei ole alaa ensin jossain taustalla opetellut.Asiakkaat hermostuvat ja vaihtavat yhtiötä, mikäli korvausneuvojana on yhtään empivä ja miettivä.Huonoa mainosta firmalle, kuin firmalle.
Korvausneuvojat otetaan yleensä talon sisältä, tietävät jo jotain ennestään.
- exneuvoja
Itse olin maisterinpapereilla vak.yhtiön liikennevahinbkopuolella korv.neuvojana, vajaa 1,5 v riitti minulle. Puhelin soi taukoamatta, oltava todella skarppina, hallittava nopea tilannetaju sekä laajat tiedot alasta, väsyneenäkin oltava ystävällinen. Maisemakonttorissa helvetillinen puheensorina. Esimiehet tarkkailee säännöllisesti myös puhelinpalvelusi tasoa, ja tulospalkkiot ns. naurettava vitsi. Peruspalkka alhainen reilusti alta 2000, supliikilla sun muulla voi saada kohoamaan jopa jkv yli 2:n. Tuota alaa ei kauaa täysipäinen jaksa eikä taas löyhäpäinen siellä kauaa saa olla.
Nyt töissä eläkevakuutusalalla ja homma itsenäistä lukuhommaa pitkälti, ei herkkua mutta paljon parempi kuin tuo korvausneuvonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999