Kaksoset.. Hohhoijakkaaa!!!!

ärsyttäviä

Kaikki tuntemani kaksoset ovat tosi arvostelevia ja katkeran olosia. Exäni luuli olevansa todella upea ja sanoikin minulle usein tosissaan että on kateellinen mulle ku olen saannut niin upean miehen kun hän on!!!!! Voi elämä!!

Sitten tyttökaveristani.. Aina arvostelee kaikkien tyylejä vaikka itse on aika ruma ja tyylitön. Kaikkien uudet kampaukset saavat kyytiä ja haukkuja ja vaatteet. No sitten kun hänen uusi kampaus saa haukkuja ni mökötetää koko loppuelämä.

Luokkakaverini aina hiplaa hiuksiaan ja esittää niin fiksua ja laukoo ilkeitä kommentteja myös..
YÄK!!!

JNE JNE JNE!!

5

1456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kato peiliin

      jos se vika onkin sussa kun sä tunnet vain tuollaisia kaksosia ja pidät vielä ystävänäsi.. Mä tunnen ihania kaksosihmisiä, muita ei tarvise tuntea.

    • kaksoisnainen

      Älä kulta-pieni viitsi haukkua kaikkia syyttömiä, jos sinulle ovat sattuneet huonot ihmiset (eivät horoskoopit) NO, sinähän tietysti oletkin neiti-täydellinen. Mutta onneksi, eihän haukku haavaa tee, joten suon sinulle anteeksi tyhmyytesi.

    • arvostelija

      Mitä teet itse juuri nyt? Mitähän merkkiä olet?

      Itse olen kaksonen ja en arvostele toisia.

    • KivaKamu

      Elä tuu tänne avautumaan omista huonoista kokemuksistas kaksosia kohtaan. Vittu jee, määkin teen tänne 10topikkia, että kaikki kaksoset on tosi kivoi. Joku naamaraja näihi visteihi.. Ei ketää kiinnosta!

    • Hm.

      Jos me Kaksoset kerran olemme niin ärsyttäviä, miksi edes jaksoit "alentua" kirjoittamaan tälle palstalle?

      Mikä oma horoskoopisi sitten on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe