Tietääkö kukaan mitä maksaa? Koitin netistä ettiä, mut löysin vaan plastiikkakirurgien hinnastoja. On varmaan kalliimpaa kun lääkäriasemalla. Entä jos on syytä epäillä syöpää: laittavatko lähetteen sairaalaan vai tekevätkö tutkimukset (labra) yksityisellä? Ei olis hirveesti rahaa, mutta kun kunnassa ei ole lääkäriä, vaan kehotetaan menemään naapurikaupunkiin yksityiselle. Joskus käy jotain virolaisia keikkalääkäreitä, joille saa ajan, jos on suunnilleen pää kainalossa. Olen tarkkaillu paria outoa luomea jo pitempään ja nyt toinen on muuttunu (kohonnu, kuivunu ja "rypistyny"). Varasin jo ajan yksityiselle ja jos nyt oikeesti onkin joku melanooma, niin olen kyllä valmis maksamaan, mutta mietityttää vaan, että jos menee hirveet rahat johonkin kokeisiin eikä mitään olekaan. Selviää varmaan, kun pääsen lääkäriin, mut aattelin vaan kysellä, jos joku sattuis tietämään.
Luomen poisto
4
6933
Vastaukset
- se maksaa
Nykyään luomenpoisto käy helposti uudella tekniikalla, en nyt yhtäkkiä muista hintoja, kysy lisää, www.terveystalo.com
siellä itse sain hyvän hoidon uudella hoitomuodolla. - KiiA -~
Itseltäni poistettiin iso luomi, ja kävin leikkauttamassa sen lääkärikeskuksessa yksityisellä sektorilla siis. Kallistahan se on mutta saa ainakin varmasti ajan. Itselläni maksoi 70€ sisältäen puudutuksen. Luomi viedään automaattisesti labraan tutkittavaksi. Oma luomeni oli iso ja hieman rypistynyt ja siinä kasvoi paljon karvoja. Luomessani kuitenkaan mitään ollut.
- - - -
Karvankasvua on ainoastaan terveissä luomissa, sillä ne tarvitsevat terveen kasvualustan. Toisaalta karvattomuus luomessa ei itsessään tarkoita sairastunutta luomea.
Tällätavoin joskus aikoinaan luomen poistanut lääkärini kertoi.
- Kyselijä
Tulin just lääkäristä ja aattelin laittaa tänne, jos jotakuta kiinnostaa.. Kyseessä oli rasvasyylä ja lääkäri vaan nippasi sen pois kauhaksi kutsumallaan metallivempaimella. Näytin paria muutakin luomea eikä kuulemma ole syytä huoleen. Sanoi, että melanoomaa on syytä pelätä, jos sitä on esiintynyt lähisuvussa ja jos luomia on yli 200 (yleensä joka paikassa lukee 100). Maksoi perus lääkärimaksun 45 € toimistomaksu 9 €, josta Kelan osuuden jälkeen jäi maksettavaks 41,15 €. Hyvät rahat sai muutaman minuutin vastaanottokäynnistä, mut eipä ollu paha hinta omasta mielenrauhasta, kun olin kuitenkin noita luomia jo vuosia tarkkaillu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758