Onko tietoa paljonko kertaajia kyseiseen 2007 vuoden lentosota harjoitukseen kutsutaan?
Uhkailivat kotiutus tilanteessa kutsua koko komppanijan... Onkohan se kutsu sittenkään niin todennäköinen vuoden sisällä! Kotiuduin noin 2vuotta sitten.
Ilmasotaharjoitus...
2007 kesä...
2
494
Vastaukset
- stumbbi
Kunhan pelottelivat, eivät ne ny koko komppaniaa sinne kutsu. Kertausharjoitukset on muutenkin ajettu niin minimiin...
- Häh?
Koskeekos ko. harjoitus myös ilmatorjuntajoukkoja, siis mm. tykäreitä? Mielelläni menisin kertaamaan jos kutsu tulisi? Reservissä jo nelisen vuotta eikä ole vielä kutsuttu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222