Juhlateltta

Edullisesti

Olen tuossa katsellut 5-6m leveätä ja 10-12m pitkää telttaa vuokralle syntymäpäiväjuhliin 23.9
voisi olla pihalla vaikka sataaisi ja mahtuisi tuonne pieni tanssilattiakin mutta kun pyytävät 700 euroa verollisena kun tuovat ja pystyttävät ja purkavat, no se on selvä että jos rikkoutuu niin heti pääsevät sen toteamaan kun käyvät purkamassakin etti asiakas voi väittää että siinä oli jo repeämä tai vataavaa jo ennen käyttöönottoa, muuten kai saisi tee se itse vuokrahinnalla.

Tuli tuossa mieleen että kun tuolle ei kovin usein ole käyttöä voisi sellaisen ostaa kimppaan.
esim tuossa:http://www.savenmaa.fi/tuotteet/163/par899.phtml

olisi näyttävä teltta 899,00 ja sen kun jakaisi 10 tulisi tuo maksamaan vain 89,90€ /nuppi

itse olen Uudenmaanläänistä, jos kiinnostuneita on niin aletaan puuhaan ihan tosimielellä.

5

2209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Realisti

Kuka sitä 225 kg painavaa pakettia säilyttää kotonaan? Kuka kuljettaa sitä paikkakunnalta toiselle? Kuka pystyttää ja purkaa? Ja entäs sitten jos se rikkoutuu, ketä siitä syytät (kun nähtävästi sinulle näyttää olevan ongelma että jos itse rikon tuon vuokrateltan niin joudut siitä myös vastuuseen).

Kyllä se on tuntemattoman porukan aika järjetöntä ruveta tuollaiseen. Jos sen juhlateltan tosiaan haluat niin kaikkein helpoimmalla pääset kun vaan otat sen vuokrahomman ja maksat sen mitä pyydetään. Minusta summa kuulostaa varsin kohtuulliselta, kun siihen kuuluu kuljetus, pystytys ja purku mukaan.

• ja kustannukset

korjauksesta menee sille joka rikkoo.
        peräkärryllä tuo kulkee, toki kaikkia osia ei tarvii pakata yhteen nyyttiin. niin varmasti kulkee ilman peräkärryäkin.

Laitetaan aikajanalle tarvepäivät ja seuraava tarvitsija noutaa edellisestä paikasta jolloin voidaan kunto tarkastaa ja mahdolliset vauriot merkitä luovutuspapereihin esimerkiksi, ainoa ongelma tulee jos teltta vaatii paikkausta ja seuraavan tarve on lyhyellä aikataululla jolloin tuon korjauksen/osan uusimisen nopasti hoitaminen voi osoittautua hankalaksi

• Ostajaehdokas

Tarvitsemme teltan ensi kesänä järjestettäviin juhliin, joten jos päätät ostaa uuden teltan, voisimme ostaa sen sinulta käytettynä. Yhteiseksi osto ei oikein onnistu, koska asumme 02-alueella.

• tarvetta

löysin juhlitaan.net sivustolta teltan Lahdesta vuokraksi , noudan ja kasaan itse ja vien pois
        55€/viikonloppu
        koko: 5x8m sinivalkoinen

• tarmo p
        tarvetta kirjoitti:

löysin juhlitaan.net sivustolta teltan Lahdesta vuokraksi , noudan ja kasaan itse ja vien pois
        55€/viikonloppu
        koko: 5x8m sinivalkoinen

Tuolla on juhlateltta vuokrausta, hinta on kyllä hieman kovempi http://www.tuulihaukkateltat.com/9

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe