onko mercury EFI 60 vaikea vaihtaa potkuri itse vai kannattaako antaa ammattilaisten hoitaa homma? kiitos...
asennus itse?
13
1546
Vastaukset
- Monimutkainen juttu
Saattaa mennä väärinpäin ja sitten vaihteet toimii myös väärinpäin.
Ja pahimmassa tapauksessa koko moottori rupeaa käymään väärinpäin. Ja imu ja pakoventtiilit eivät sitten tiedä, kumpi on kumpi.
Ja kampiakselikaan ei tiedä, onko se kumpi vai kampi. - määrittele "vaikea"
Mulla meni 4 minuuttia siitä kun olin ottanut pakin ja yhden puupalikan esille.
Saattaa kestää kauemmin jos sulla ei ole pakkia ja puupalikkaa.- B_Bobby
sitä puupalikkaa tarvitaan? Kysyn ihan mielenkiinnosta.
Kysyjälle:
Sokka irti, mutteri irti, osat irti (katso järjestys). Kasaus päinvastoin. Älä kiristä hampaat irvessä sitä mutteria. Melkein käsikireys riittää, siten ettei se potkuri klappaa siinä. - tarvitaan
B_Bobby kirjoitti:
sitä puupalikkaa tarvitaan? Kysyn ihan mielenkiinnosta.
Kysyjälle:
Sokka irti, mutteri irti, osat irti (katso järjestys). Kasaus päinvastoin. Älä kiristä hampaat irvessä sitä mutteria. Melkein käsikireys riittää, siten ettei se potkuri klappaa siinä.Et ole koskaan vaihtanut EFI60:n potkuria. Siinä ei ole nimittäin sokkaa vaan Nyloc-mutteri ja sen alla lukituslevy.
Puupalikan olen pistänyt nalkittamaan potkurin niin, että mutterin saa auki. Ohjeen mukainen kiristysmomentti on 75 Nm eikä mikään "käsikireys". Tosin käsityökaluilla tuon saa aikaan mutta en ainakaan minä pysty pitämään toisella kädellä lavasta vastaan niin paljon, että mutteri aukeaisi. - jeejee
tarvitaan kirjoitti:
Et ole koskaan vaihtanut EFI60:n potkuria. Siinä ei ole nimittäin sokkaa vaan Nyloc-mutteri ja sen alla lukituslevy.
Puupalikan olen pistänyt nalkittamaan potkurin niin, että mutterin saa auki. Ohjeen mukainen kiristysmomentti on 75 Nm eikä mikään "käsikireys". Tosin käsityökaluilla tuon saa aikaan mutta en ainakaan minä pysty pitämään toisella kädellä lavasta vastaan niin paljon, että mutteri aukeaisi.ei muuta ku yrittämää..
- Rane
Siinä on taas yksi perämoottorin omistaja.
Vie ehdottomasti Helsinkiin maahantuojalle, varaa aika .
Itsekin voit onnistua jos on kulmahiomakone ja rautakanki.
Katso ohjeet www. nosta mua perseestä. jotain - Nimetön
Ei oo vaikeeta, jos osaa mutterin avata.
- Anonyymi
Ei se yhden mutterin avaaminen niin helppoa ole! Kyllä siinä pitää ainakin rannikkolaivurin ja katolisen papin tutkinnot olla.
Miten kädettömiä ihmiset oikein ovat- Anonyymi
Jotkut vääntävät aina väärään suuntaan. Jopa tulpan kierteetkin sylinterin kannesta.
- Anonyymi
Näitä vanhojen kaivajia vaan riittää!
- Anonyymi
Näsä viisaat vois tulla kokeilemaan mun potkurin irroitusta, niin nähtäis tämä voima ja viisaus 😁.
23" x 28" nelilapainen, ensimmäinen ongelma on avain jolla mutterit saa auki, toinen on hankkia ulosvetäjä, kolmas on potkurin paino, ettei tipu varpaille, kun vedät ulos.- Anonyymi
Huhhuh! Kannattaa viedä sit ammattilaiselle.
- Anonyymi
Elämäsi on varmaan täynnä ongelmia. Entä jos tulee kusihätä, eka ongelma on varmaan kun vetoketju on kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305637
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus113081- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631713Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan741532Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike331413Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731297- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201172