Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Myydään esim.peltoautoksi

Bmw 535

vm.89. Mennyt katon kautta ympäri eli pellit hirveässä kunnossa. takalasi säröillä mutta muut lasit kunnossa. Sisustasta puuttuu mm.takapenkki ja kojelaudasta osia. Renkaat on loppu ja pakoputkea ei löydy. Auto on siis erittäin ruma mutta on täydellisessä ajokunnossa. jopa ilmastointi toimii. (tehoa riittää niin perkeleesti ja ilmastointi pitää tunteet viileänä.) auto tuotu ruotsista eikä siinä ole papereita mukana eli ei saa enää millään kilpiin. pystyn toimitamaan auton helsinki-jyväskylä-oulu välille halvalla tutun rekkakuskin paluu kuormassa. auton hinta 600e.

16

4465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tepa

      soita 0405203098,olen kiinnostunut ostaa autosi

      • ke

        millane


    • lada power

      vittu sie oot päästäs vajaa ei kukaan
      maksa peltoautosta kuuttasataa euroa
      vitun kyrpänaama!!!!!!!!!!!

      • lada slower

        eihän teillä latamiehillä oo varraa ku syyä ja paskoa!!


      • bmw 535

        hinnoista mitään lada juntti! Myin auton lopulta tarjousten perusteella päivässä 1100e. lehti ilmoitukseen tuli parisenkymmentä vastausta. sun ladan hinnalla ei saa edes 535 bemarin rikkinäistä pakoputkea!


      • bmw 318i
        bmw 535 kirjoitti:

        hinnoista mitään lada juntti! Myin auton lopulta tarjousten perusteella päivässä 1100e. lehti ilmoitukseen tuli parisenkymmentä vastausta. sun ladan hinnalla ei saa edes 535 bemarin rikkinäistä pakoputkea!

        sää vaan myyt jonku paskana olevan bmwn 1100€ jolleki pelto autos.voi voi kun ite sain ilmasesk bmw 318i:n ja ei mitään vikaa ruostetta ym. ja on kilvissä mut seisonnassa


      • TinsuSpain
        bmw 318i kirjoitti:

        sää vaan myyt jonku paskana olevan bmwn 1100€ jolleki pelto autos.voi voi kun ite sain ilmasesk bmw 318i:n ja ei mitään vikaa ruostetta ym. ja on kilvissä mut seisonnassa

        Moi! Olen 23v. tyttö Eurasta ja myyn mun autoni 200e peltoautoksi. Siitä puuttu myös pakoputki ja pitää nyt ihanan möreetä ääntä :) ,ja luultavasti sulakerasia on sökö tai (joku) ,koska tuuletin,pitkät valot,radio,vilkku,pyyhkijät ei toimi. Ovet ei mene kaikki lukkoon,mutta sanoisin vain,että joku joka ymmärtää enemmän autoista ja jolla on aikaa,saa satasella auton jonka korjaamiseen menee (kuulemma n.150-250e) ja kun sen on korjannut,hinta saattaa nousta 800-1000euroon.. Mutta minä haluan siitä eroon ja pian koska muutan kolmen viikon päästä Espanjaan ja en halua/jaksa/viitsi/pysty hoitamaan sitä ja en välitä!! Haluan sen pihaltani pois.. Siinä on 11kk ajoaikaa jäljellä koska melkein heti katsastuksen jälkeen se "lahosi" :) ,kovan rallikuskin käsittelyssä.. hih!

        Hmm.. en ymmärrä autoista paljoakaan,mutta sen tiedän että se on Ford Orion.. :)

        Kyselkääpä lisää minulta,jos kiinnostaa ja on kiinnostusta fiksailla autoa.. Se oli hyvä auto :/ ,mutta ei jaksanu minua (kai) enää....

        [email protected] on osoitteni ,jonne pyydän nopeasti ja rohkeasti kyselyjä.. Myyn sen ensimmiselle ja saatan jopa antaa vielä tinkaamis varaa.. :)


      • tellevi
        TinsuSpain kirjoitti:

        Moi! Olen 23v. tyttö Eurasta ja myyn mun autoni 200e peltoautoksi. Siitä puuttu myös pakoputki ja pitää nyt ihanan möreetä ääntä :) ,ja luultavasti sulakerasia on sökö tai (joku) ,koska tuuletin,pitkät valot,radio,vilkku,pyyhkijät ei toimi. Ovet ei mene kaikki lukkoon,mutta sanoisin vain,että joku joka ymmärtää enemmän autoista ja jolla on aikaa,saa satasella auton jonka korjaamiseen menee (kuulemma n.150-250e) ja kun sen on korjannut,hinta saattaa nousta 800-1000euroon.. Mutta minä haluan siitä eroon ja pian koska muutan kolmen viikon päästä Espanjaan ja en halua/jaksa/viitsi/pysty hoitamaan sitä ja en välitä!! Haluan sen pihaltani pois.. Siinä on 11kk ajoaikaa jäljellä koska melkein heti katsastuksen jälkeen se "lahosi" :) ,kovan rallikuskin käsittelyssä.. hih!

        Hmm.. en ymmärrä autoista paljoakaan,mutta sen tiedän että se on Ford Orion.. :)

        Kyselkääpä lisää minulta,jos kiinnostaa ja on kiinnostusta fiksailla autoa.. Se oli hyvä auto :/ ,mutta ei jaksanu minua (kai) enää....

        [email protected] on osoitteni ,jonne pyydän nopeasti ja rohkeasti kyselyjä.. Myyn sen ensimmiselle ja saatan jopa antaa vielä tinkaamis varaa.. :)

        käykö luannos maksu?


      • niggaboys
        bmw 535 kirjoitti:

        hinnoista mitään lada juntti! Myin auton lopulta tarjousten perusteella päivässä 1100e. lehti ilmoitukseen tuli parisenkymmentä vastausta. sun ladan hinnalla ei saa edes 535 bemarin rikkinäistä pakoputkea!

        Johan satuja keksit, taitaa olla puolet ilmaa hinnassa. Kukaan ei maksa koriltaan p*skasta 535:sta yli tonnia kun reiluun tonniin saa ehjiäkin.


      • bettlersaugen38
        niggaboys kirjoitti:

        Johan satuja keksit, taitaa olla puolet ilmaa hinnassa. Kukaan ei maksa koriltaan p*skasta 535:sta yli tonnia kun reiluun tonniin saa ehjiäkin.

        Olisiko vuonna 2002 saanut ehjän BMW 535 :n 1000e :lla?


      • cvdv
        bmw 535 kirjoitti:

        hinnoista mitään lada juntti! Myin auton lopulta tarjousten perusteella päivässä 1100e. lehti ilmoitukseen tuli parisenkymmentä vastausta. sun ladan hinnalla ei saa edes 535 bemarin rikkinäistä pakoputkea!

        Peltoautost max. 250e!


    • myydään peltoautoksi, maineikas PEUGEOT 405, mukana LG:n cd/radiosoitin, tämä tarjous on voimassa vain tiistaihin 13.3.-12, silloin se viedään kuusakosken kierrätyskeskukseen, auton hinta on 100 euroa, Keijo Korhonen p.0415474376, auto on ns."leimaamaton"

    • jasu234

      keke-65 on onks siin mitäää vikaaa mä olisin kii nostun siihen onkse taka veto

    • V70 volvokuski

      peugeot 405 ovat etuvetosiaa

    • bombermafia

      hei voiko joku myydä peltoauton alle satasen tai satasella merkillä ei oo väliä mut lada kiinostais eniten.ja pitää myös kulkee sen auton tietysti.vastailkaa tähän jos joku tarjoais

    • jani1986

      myöhästyit noin vuorella...olis ollu viimme kesänä mazda 626 88 mallinen ja 2 litrasella koneella...100e sain siitä...se oli kyl vaan kova menemää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe