Karvaisia lahkolaisia

kaiken

Miksi kaikenkarvaiset lahkolaiset niinkuin hellarit, lestat ja jehovat pitävät kaikkein suurinta meteliä "uskostaan"?

Ihmiset luulee että kristinusko on tuollaista kouhojen hommaa...

Opetelkaa te lahkolaiset pitämään suu kiinni ja ymmärtäkää hävetä lahkolaisuuttanne!

12

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun on tultu uskoon

      Siksi kait siitä kerrotaan kun on itse kohdattu Jeesus eli hänen muuttava voimansa ja tultu uskoon.
      Ei kai me huvikseen kerrota muille, mitä olemme kokeneet.
      Riittikö vastaukseksi?

      • hah hah!

        Se "usko" mihin useimmat teikäläisistä on tulleet, on LAHKOLAIS-uskoa, eli väärää harhaoppia. Ei lahkoihin kuulumalla tule autuaaksi!


      • on sun näkemys
        hah hah! kirjoitti:

        Se "usko" mihin useimmat teikäläisistä on tulleet, on LAHKOLAIS-uskoa, eli väärää harhaoppia. Ei lahkoihin kuulumalla tule autuaaksi!

        Ikävä kyllä sinulle miljoonat uskovat kertovat tulleensa uskoon ja tulevat uskoon.
        Oletko kaikkia heitä viisaampi ja oikeammassa kuin he?


      • hah hah! kirjoitti:

        Se "usko" mihin useimmat teikäläisistä on tulleet, on LAHKOLAIS-uskoa, eli väärää harhaoppia. Ei lahkoihin kuulumalla tule autuaaksi!

        Oletkos kokeillut vapaita suuntia? Olen löytänyt joka seurakunnasta ihania uskovia. Jumala on niin suuri, ettei Hän mahdu yhteen seurakuntaan. Hänen tahtonsa on, että kaikki ihmiset pelastuisivat eli tulisivat uskoon. (1 Tim.2:4)


      • että sitä?
        on sun näkemys kirjoitti:

        Ikävä kyllä sinulle miljoonat uskovat kertovat tulleensa uskoon ja tulevat uskoon.
        Oletko kaikkia heitä viisaampi ja oikeammassa kuin he?

        Oletko kuullut että Joukossa tyhmyys tiivistyy?


      • vain....
        on sun näkemys kirjoitti:

        Ikävä kyllä sinulle miljoonat uskovat kertovat tulleensa uskoon ja tulevat uskoon.
        Oletko kaikkia heitä viisaampi ja oikeammassa kuin he?

        Ooppiumia kansalle.


      • umpihetero
        purje kirjoitti:

        Oletkos kokeillut vapaita suuntia? Olen löytänyt joka seurakunnasta ihania uskovia. Jumala on niin suuri, ettei Hän mahdu yhteen seurakuntaan. Hänen tahtonsa on, että kaikki ihmiset pelastuisivat eli tulisivat uskoon. (1 Tim.2:4)

        vai että on jumala suuri? mistä sille saadaan sopivat vaatteet kun se on niin suuri? käykö jumala Stokka "Hulluilla Päivillä" hakees kuteita? Jos sieltä löytyisi sopivaa päälle pantavaa...


      • umpihetero kirjoitti:

        vai että on jumala suuri? mistä sille saadaan sopivat vaatteet kun se on niin suuri? käykö jumala Stokka "Hulluilla Päivillä" hakees kuteita? Jos sieltä löytyisi sopivaa päälle pantavaa...

        Kokeile elämää Jeesuksen kanssa, niin tulet näkemään Kaikkivaltiaan Jumalan suuruutta! Voit sanoa kuin Raamatun Job: Korvakuulolta vain olin sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut nähnyt. Sentähden minä peruutan puheeni ja kadun tomussa ja tuhassa.( Job 42:5-6)


    • koska lutherlahkolaiset

      eronneina Roomalaiskatolisesta kirkosta omaksi lahkoksi, ei vauvakstelulla voi saada ihmisiä uudestisyntymään, pelastavaan uskoon(Jeesukseen Kristukseen).
      Niin nyt sitte vapaitten suuntien kristityt(mm. helluntailaiset, vapaa seurakuntalaiset, babtisti seurakuntalaiset, metodisti seurakuntalaiset, pelastus armeijalaiset, kansanlähetys laiset jne)
      suorittavat tämän evankelioinnin, toteuttaen Jeesuksen antamaa lähetys käskyä Markus 16:15-16 MENKÄÄ KAIKKEEEN MAAILMAAN JA SAARNATKAA EVANKELIUMIA KAIKILLE LUODUILLE.SE JOKA USKOO JA KASTETAAN , SE PELASTUU.JOKA EI USKO SE ON JO TUOMITTU.

    • kts. täältä

      www.netmission.fi/streaming/index.php?p=6

    • ...

      No niin, sieltä tuli taas kommenttia. Oletko kuullut, että meitä lahkolaisia on maailmassa jo 600 miljoonaa? Olemme protestanttisen uskon päähaara. Maksa sinä sitä kirkollisveroa ja ole iloinen ettei sinun sitten tarvitse maksaa itse hautajaisiasi.

    • voiton vie

      Kyllä voiton vievät adventistit.
      Kakkosena ovat mormoonit.
      Jehovan todistajat mitalin syrjässä kolmantena.
      Näillä kolmella on erityistä heidän oppiensa Raamatun ulkopuolisten henkilöiden osuus Jumalan muka totuuden tuojina.
      Näille kolmelle ei riitä Raamatun Sana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe