Miksi kaikenkarvaiset lahkolaiset niinkuin hellarit, lestat ja jehovat pitävät kaikkein suurinta meteliä "uskostaan"?
Ihmiset luulee että kristinusko on tuollaista kouhojen hommaa...
Opetelkaa te lahkolaiset pitämään suu kiinni ja ymmärtäkää hävetä lahkolaisuuttanne!
Karvaisia lahkolaisia
12
581
Vastaukset
- kun on tultu uskoon
Siksi kait siitä kerrotaan kun on itse kohdattu Jeesus eli hänen muuttava voimansa ja tultu uskoon.
Ei kai me huvikseen kerrota muille, mitä olemme kokeneet.
Riittikö vastaukseksi?- hah hah!
Se "usko" mihin useimmat teikäläisistä on tulleet, on LAHKOLAIS-uskoa, eli väärää harhaoppia. Ei lahkoihin kuulumalla tule autuaaksi!
- on sun näkemys
hah hah! kirjoitti:
Se "usko" mihin useimmat teikäläisistä on tulleet, on LAHKOLAIS-uskoa, eli väärää harhaoppia. Ei lahkoihin kuulumalla tule autuaaksi!
Ikävä kyllä sinulle miljoonat uskovat kertovat tulleensa uskoon ja tulevat uskoon.
Oletko kaikkia heitä viisaampi ja oikeammassa kuin he? hah hah! kirjoitti:
Se "usko" mihin useimmat teikäläisistä on tulleet, on LAHKOLAIS-uskoa, eli väärää harhaoppia. Ei lahkoihin kuulumalla tule autuaaksi!
Oletkos kokeillut vapaita suuntia? Olen löytänyt joka seurakunnasta ihania uskovia. Jumala on niin suuri, ettei Hän mahdu yhteen seurakuntaan. Hänen tahtonsa on, että kaikki ihmiset pelastuisivat eli tulisivat uskoon. (1 Tim.2:4)
- että sitä?
on sun näkemys kirjoitti:
Ikävä kyllä sinulle miljoonat uskovat kertovat tulleensa uskoon ja tulevat uskoon.
Oletko kaikkia heitä viisaampi ja oikeammassa kuin he?Oletko kuullut että Joukossa tyhmyys tiivistyy?
- vain....
on sun näkemys kirjoitti:
Ikävä kyllä sinulle miljoonat uskovat kertovat tulleensa uskoon ja tulevat uskoon.
Oletko kaikkia heitä viisaampi ja oikeammassa kuin he?Ooppiumia kansalle.
- umpihetero
purje kirjoitti:
Oletkos kokeillut vapaita suuntia? Olen löytänyt joka seurakunnasta ihania uskovia. Jumala on niin suuri, ettei Hän mahdu yhteen seurakuntaan. Hänen tahtonsa on, että kaikki ihmiset pelastuisivat eli tulisivat uskoon. (1 Tim.2:4)
vai että on jumala suuri? mistä sille saadaan sopivat vaatteet kun se on niin suuri? käykö jumala Stokka "Hulluilla Päivillä" hakees kuteita? Jos sieltä löytyisi sopivaa päälle pantavaa...
umpihetero kirjoitti:
vai että on jumala suuri? mistä sille saadaan sopivat vaatteet kun se on niin suuri? käykö jumala Stokka "Hulluilla Päivillä" hakees kuteita? Jos sieltä löytyisi sopivaa päälle pantavaa...
Kokeile elämää Jeesuksen kanssa, niin tulet näkemään Kaikkivaltiaan Jumalan suuruutta! Voit sanoa kuin Raamatun Job: Korvakuulolta vain olin sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut nähnyt. Sentähden minä peruutan puheeni ja kadun tomussa ja tuhassa.( Job 42:5-6)
- koska lutherlahkolaiset
eronneina Roomalaiskatolisesta kirkosta omaksi lahkoksi, ei vauvakstelulla voi saada ihmisiä uudestisyntymään, pelastavaan uskoon(Jeesukseen Kristukseen).
Niin nyt sitte vapaitten suuntien kristityt(mm. helluntailaiset, vapaa seurakuntalaiset, babtisti seurakuntalaiset, metodisti seurakuntalaiset, pelastus armeijalaiset, kansanlähetys laiset jne)
suorittavat tämän evankelioinnin, toteuttaen Jeesuksen antamaa lähetys käskyä Markus 16:15-16 MENKÄÄ KAIKKEEEN MAAILMAAN JA SAARNATKAA EVANKELIUMIA KAIKILLE LUODUILLE.SE JOKA USKOO JA KASTETAAN , SE PELASTUU.JOKA EI USKO SE ON JO TUOMITTU. - kts. täältä
www.netmission.fi/streaming/index.php?p=6
- ...
No niin, sieltä tuli taas kommenttia. Oletko kuullut, että meitä lahkolaisia on maailmassa jo 600 miljoonaa? Olemme protestanttisen uskon päähaara. Maksa sinä sitä kirkollisveroa ja ole iloinen ettei sinun sitten tarvitse maksaa itse hautajaisiasi.
- voiton vie
Kyllä voiton vievät adventistit.
Kakkosena ovat mormoonit.
Jehovan todistajat mitalin syrjässä kolmantena.
Näillä kolmella on erityistä heidän oppiensa Raamatun ulkopuolisten henkilöiden osuus Jumalan muka totuuden tuojina.
Näille kolmelle ei riitä Raamatun Sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483