Moi !!
Tarttisin ideoita mitä kirjoitaa rippijuhlien KUTSUkorttiin . Haluaisin tietää runoja ja tekstejä.Jotain tosi hyviä ;D onkos ideoita ?? mitä pikemmin sen parempi. :) toivottavasti joku on tietäväinen ! :)
Rippijuhlat !!
4
6798
Vastaukset
- Kerran usko lapsuuden...
Jos olet jo käynyt rippikoulun, niin laulettiinko leirillä / päiväkoulussa ns. punaisen kirjan lauluja eli nuoren seurakunnan veisuja? Niiden sanoituksista voisi löytyä joitakin kivoja "värssynpätkiä".
Kirjastot ovat myös pullollaan erilaisia kirjoja, joissa värssyjä oikein on erikseen kerätty. - yx vaan...
Viisitoistavuotiaan rukous
En tiedä Jeesus,
mitä mä sulta pyytäisin.
Ei multa mitään puutu
ja puuttuu kuitenkin.
On sydämeni aina
niin kovin rauhaton.
Ei mitään multa puutu,
mut mikä mun on?- Nimetön
kiitos,:)teille molemmille
- kesäliisa
Nimetön kirjoitti:
kiitos,:)teille molemmille
lisää ideoita?olisiko mitään"hupitekstejä"?tai muuta hyvää,juhlat ovat aika rennon puoleiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995