E92 värit ja lisävarusteet

BMW Power

http://www.e90post.com

Space Grey vaiko Black Sapphire vaiko Titanium Silver tai joku muu?

19 tuumasena(?) Radial Spoke 190 vaiko -196 vaiko -composite wheel 198 tai joku muu?

Tosin luulen että 18" on Suomeen ihan tarpeeksi (esim. Star Spoke 189), autohan tulee 17 tuumasilla vakiona.

Jenkeissä näköjään tarjotaan optiona huippunopeuden rajoittimen poistoa.
Mitäköhän 335Ci voisi ottaa huippuja, 290 km/h?

25

1716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMW Power

      taidankin hankkia puukuulaistuinsuojat (genuine birchwood 0,50" tai 0,60") ja wunderbaumin - mitä tuoksua suosittelisitte? häivyttäisikö bitter lemon tai apple blossom paskan hajun pois?

      http://www.wunder-baum.de/home.php

      • BMW Power

        Mikä sinua feikki vaivaa, hellekkö vai onko olosi muuten nyt vain ahdistava?

        Miksi haluat pönkittää itseäsi käyttämällä toisen nimimerkkiä?


      • BBBBB
        BMW Power kirjoitti:

        Mikä sinua feikki vaivaa, hellekkö vai onko olosi muuten nyt vain ahdistava?

        Miksi haluat pönkittää itseäsi käyttämällä toisen nimimerkkiä?

        No, kadehdinta autojen suhteen on mennyt sille tasolle, että nimimerkin varastaminen riittää tyydytyksen saamiseksi tilanteeseen. Vrt. pyykkituvalla alushousuja nuuskivat mielenvikaiset, jotka ovat ihastuneet vaatteiden omistajaan...


      • BMW Power
        BMW Power kirjoitti:

        Mikä sinua feikki vaivaa, hellekkö vai onko olosi muuten nyt vain ahdistava?

        Miksi haluat pönkittää itseäsi käyttämällä toisen nimimerkkiä?

        Rekisteröi nimimerkkisi, ääliö!


      • BBBBB
        BMW Power kirjoitti:

        Rekisteröi nimimerkkisi, ääliö!

        Rekisteröidyssä nimimerkissä ei voi olla isoja kirjaimia. Eli ääliö olet tässä tapauksessa SINÄ ITSE!


      • BMW Power
        BBBBB kirjoitti:

        Rekisteröidyssä nimimerkissä ei voi olla isoja kirjaimia. Eli ääliö olet tässä tapauksessa SINÄ ITSE!

        Tämä minun feikkaaja on aika ääliö.
        Mutta juuri sitä hän haluaakin olla.

        Taidan ottaa selvää hänestä...


      • BBBBB
        BMW Power kirjoitti:

        Tämä minun feikkaaja on aika ääliö.
        Mutta juuri sitä hän haluaakin olla.

        Taidan ottaa selvää hänestä...

        Eiköhän palstan pitäjällä IP ole tallessa. Sieltä se löytyy ja homma etenee. Kun sulla on tuo nimimerkki ollut käytössä jo pitkään eikä sitä voi rekisteröidä, varmaan asialle voidaan ylläpidon kautta tehdä jotain.


      • ???
        BBBBB kirjoitti:

        Eiköhän palstan pitäjällä IP ole tallessa. Sieltä se löytyy ja homma etenee. Kun sulla on tuo nimimerkki ollut käytössä jo pitkään eikä sitä voi rekisteröidä, varmaan asialle voidaan ylläpidon kautta tehdä jotain.

        Ei kai palstan pitäjä saa jaella toisten IP osoitteita noin vain?


    • poissonpower

      Paskanruskea. Munuaismerkille ainoa oikea väri, kruunaa kusipäät kuskit.

      • Color

        asiallista.Älä nyt vaan ahdistuneisuudessasi sorru masennuslääkkeisiin,tai vihaspäissäsi ainakaan pahoinpitele kettään.


    • kommentti

      Bemarin mustat värit ovat uskomattoman pehmeitä verrattuna esim. Volkkariin. Jälkiä tulee helposti. Tosin autojahan ne ovat ja käytettäväksi tarkoitettu. Itselläni on tällä kertaa tavallinen musta 3-sarjalainen ja väri on aivan upea kun auto on pesty kunnolla. Mielestäni parempi kuin metallinhohto mutta nämähän ovat niitä makuasioita. Kääntöpuolella on sitten se naarmuuntumisherkkyys. Tosin ainahan auton voi silloin tällöin myllyttää minkä jälkeen se on taas vähän aikaa kuin uusi. Monco Blau on mielestäni hieno väri. Näyttää hämärässä mustalta ja sininen sävy tulee hienosti esiin valaistuksessa. Tuo uusi Space Grey pitäisi nähdä luonnossa. Sparkling Graphite ei oikein sytyttänyt koska siinä tulee esiin sellaisia violetin sävyjä.

      19" pyörät on varmasti näyttävät mutta Run Flateilla, sporttialustalla ja Suomen teillä jättäisin kyllä väliin. 18" riittää varmasti vaikka itse todennäköisesti pitäisin vakiot 17" pyörät.

      Käsittääkseni Jenkeissä nopeus on rajoitettu 130 mph ja rajoituksen poistolla (sport package) rajoitin todellisuudessa siirretään vastaamaan euroversioita eli 250 km/h / 155 mph. Saatan olla väärässäkin. Kuutonen on aika pitkäksi välitetty ja kun padassa tehoa ja vääntöä riittää niin 300 saattaa olla lähellä jos rajoituksen saa kokonaan pois.

      • Taas ottaisin ehdottomasti Sparkling Graphite värin.
        Jotenkin tuntuu että väri korostaa auton hienoutta.
        Ja vanteeksi valitsisin 18 tuumaset jotkin 5 puolaiset.
        Esim.Linkin alahalta leveämpi puolaiset vanteet auto jossa on rekkari kilpi. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=18253


      • BMW Power
        keppe kirjoitti:

        Taas ottaisin ehdottomasti Sparkling Graphite värin.
        Jotenkin tuntuu että väri korostaa auton hienoutta.
        Ja vanteeksi valitsisin 18 tuumaset jotkin 5 puolaiset.
        Esim.Linkin alahalta leveämpi puolaiset vanteet auto jossa on rekkari kilpi. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=18253

        Mikäli jaksaisin pestä ja kiillottaa ja minulla olisi kunnon autotalli ottaisin ilman muuta Jet Blackin eli perusmustan.
        Nyt kun alla on Titanium Silver -värinen auto niin oppii arvostamaan värin ominaisuuksia, se on erittäin helppohoitoinen.
        Mutta toista samanväristä kun ei halua niin avaruus harmaa voisi valinta.
        Makuasioita mutta myös käytännön ohjaamia...

        Vanneasia ei ole sitten viimeksi kehittynyt ollenkaan. Faktahan on kuitenkin se, että isompi vanne on paremman näköinen (tiettyyn rajaan saakka) muttta aina huonompi Suomen olosuhteissa.
        Vakio 17" on varmasti paras ratkaisu mutta toimisiko ei RF 18" kesällä, toinen hyvä kysymys...


      • E90_325i
        BMW Power kirjoitti:

        Mikäli jaksaisin pestä ja kiillottaa ja minulla olisi kunnon autotalli ottaisin ilman muuta Jet Blackin eli perusmustan.
        Nyt kun alla on Titanium Silver -värinen auto niin oppii arvostamaan värin ominaisuuksia, se on erittäin helppohoitoinen.
        Mutta toista samanväristä kun ei halua niin avaruus harmaa voisi valinta.
        Makuasioita mutta myös käytännön ohjaamia...

        Vanneasia ei ole sitten viimeksi kehittynyt ollenkaan. Faktahan on kuitenkin se, että isompi vanne on paremman näköinen (tiettyyn rajaan saakka) muttta aina huonompi Suomen olosuhteissa.
        Vakio 17" on varmasti paras ratkaisu mutta toimisiko ei RF 18" kesällä, toinen hyvä kysymys...

        Kokemusta on vain E90:stä mutta sanoisin että 18" ei RF toimii ihan hyvin. Olen ajanut koeajoautoa missä oli kyseiset renkaat. Jonkin verran on tietysti kiinni rengasmerkistäkin. Onhan se tietysti matalaprofiilinen ja kun on jämäkkä alusta niin mukulakivillä ajo ei välttämättä ole aina yhtä juhlaa mutta tämänhän sä jo tiedätkin. Paitsi jos klikkaa DSC:n pois ja antaa mennä kahva edellä... Omassa lintassani on 17" run flatit eikä niistä ole lievää levottomuutta lukuunottamatta mitään pahaa sanottavaa. Oikeastaan jäykät renkaan sivuseinät tekevät niistä aika herkulliset ajettavat nopeissa mutkissa verrattuna ei RF renkaisiin. 335:ssä on tietysti lähes kokonaan erilainen alusta ja sitähän ei voi kokeilematta sanoa että mikä toimii.

        Avaruusharmaa on varmaan ihan hyvä valinta vaikka allekirjoittaneen mielestä Bemarin pitääkin olla musta. Yhtä tuskaa sen mustan pinnan hoitaminen kyllä on joten ymmärrän paremmin kuin hyvin harmaan värin edut.


      • BMW Power
        E90_325i kirjoitti:

        Kokemusta on vain E90:stä mutta sanoisin että 18" ei RF toimii ihan hyvin. Olen ajanut koeajoautoa missä oli kyseiset renkaat. Jonkin verran on tietysti kiinni rengasmerkistäkin. Onhan se tietysti matalaprofiilinen ja kun on jämäkkä alusta niin mukulakivillä ajo ei välttämättä ole aina yhtä juhlaa mutta tämänhän sä jo tiedätkin. Paitsi jos klikkaa DSC:n pois ja antaa mennä kahva edellä... Omassa lintassani on 17" run flatit eikä niistä ole lievää levottomuutta lukuunottamatta mitään pahaa sanottavaa. Oikeastaan jäykät renkaan sivuseinät tekevät niistä aika herkulliset ajettavat nopeissa mutkissa verrattuna ei RF renkaisiin. 335:ssä on tietysti lähes kokonaan erilainen alusta ja sitähän ei voi kokeilematta sanoa että mikä toimii.

        Avaruusharmaa on varmaan ihan hyvä valinta vaikka allekirjoittaneen mielestä Bemarin pitääkin olla musta. Yhtä tuskaa sen mustan pinnan hoitaminen kyllä on joten ymmärrän paremmin kuin hyvin harmaan värin edut.

        Joo alla on nyt 245/40 18" Dunlopin RF:t, kyllä niiden kanssa elää ja tuntuu siltä että pehmenevät vanhetessaan!?

        Tiesithän että kun tarpeeksi kauan painat DSC pois toimitaa niin myös DST lähtee pois.
        Siitä se hauskuus (tyhmyys) vasta alkaakin.

        Mitä enemmän noita E92 kuvia katselen niin sitä varmemmaksi olen tullut että se vaatii 18" sekarengastuksen, 17" on sittenkin liian pieni.

        Tilauksessa kannattanee alunperin ruksata Styling 189:t ja sitten ilmetellä mitkä talvikiekot hankkii ja mistä saa 225/40 ja 255/35 18" tai sitten 17" 225/45 ja 255/40 Suomen oloihin sopivat kitkat...


      • BMW Power kirjoitti:

        Joo alla on nyt 245/40 18" Dunlopin RF:t, kyllä niiden kanssa elää ja tuntuu siltä että pehmenevät vanhetessaan!?

        Tiesithän että kun tarpeeksi kauan painat DSC pois toimitaa niin myös DST lähtee pois.
        Siitä se hauskuus (tyhmyys) vasta alkaakin.

        Mitä enemmän noita E92 kuvia katselen niin sitä varmemmaksi olen tullut että se vaatii 18" sekarengastuksen, 17" on sittenkin liian pieni.

        Tilauksessa kannattanee alunperin ruksata Styling 189:t ja sitten ilmetellä mitkä talvikiekot hankkii ja mistä saa 225/40 ja 255/35 18" tai sitten 17" 225/45 ja 255/40 Suomen oloihin sopivat kitkat...

        Jos joutuisin itse ottamaan niin ehdottomasti 17 tuumaiset.
        18 voi mennä liian kovaksi talvella ja varmaan älyttömän paljon kalliimmat.
        Voin olla väärässäkin.


      • BMW Power
        keppe kirjoitti:

        Jos joutuisin itse ottamaan niin ehdottomasti 17 tuumaiset.
        18 voi mennä liian kovaksi talvella ja varmaan älyttömän paljon kalliimmat.
        Voin olla väärässäkin.

        Linkkisi http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=18253 ylemmissä virallisissa BMW kuvissa on 335Ci:n vakio vanteet Styling 188 sekarengastuksella ja alemmissa surkeissa kuvissa 18" 189:t.

        Mutta tässä tapauksessa voi olla halvempi ruksata 189:t ( 960) ja sitten ostaa joko 17" tai 18" vanteet ja niihin talvirenkaat.
        Pitää tuo jossain vaiheessa laskea järjellä.


      • BBBBB
        keppe kirjoitti:

        Jos joutuisin itse ottamaan niin ehdottomasti 17 tuumaiset.
        18 voi mennä liian kovaksi talvella ja varmaan älyttömän paljon kalliimmat.
        Voin olla väärässäkin.

        Tsekkasin itselle joku viikko sitten talvikumeja, mullahan on 245/40 18" RF alla joka kulmassa E60:ssa. Hinta yllätti, Nokia HP4 oli yhteensä alle tonnin. Eli pelkkien kumien hinta ei ollutkaan juuri minkäänlainen, kun pelkäsin jotain kolmen tonnin laskua. Vanteisiin en ota kantaa, niiden hinta tuntuu nousuvat tuumien mukana melkoisesti...


      • E90_325i
        BMW Power kirjoitti:

        Joo alla on nyt 245/40 18" Dunlopin RF:t, kyllä niiden kanssa elää ja tuntuu siltä että pehmenevät vanhetessaan!?

        Tiesithän että kun tarpeeksi kauan painat DSC pois toimitaa niin myös DST lähtee pois.
        Siitä se hauskuus (tyhmyys) vasta alkaakin.

        Mitä enemmän noita E92 kuvia katselen niin sitä varmemmaksi olen tullut että se vaatii 18" sekarengastuksen, 17" on sittenkin liian pieni.

        Tilauksessa kannattanee alunperin ruksata Styling 189:t ja sitten ilmetellä mitkä talvikiekot hankkii ja mistä saa 225/40 ja 255/35 18" tai sitten 17" 225/45 ja 255/40 Suomen oloihin sopivat kitkat...

        olen tehnyt saman havainnon. Itse "ajoin sisään" omia renkaitani hyvinkin reippaasti enkä turhaan jarrutellut ramppien mutkissa ja tosiaan tuntuu että nyt kun renkaita on rankaistu kunnolla niin ne ovat paljon paremmat. Sitäpaitsi ei se livä urissa hakeminen mikään maailmanluokan asia ole. Kyllä ne urat tuntuvat lähes kaikissa autoissa kun leveyttä on 225 tai yli. Enemmän tai vähemmän.

        Juu, tiedän kyllä. DTC on muuten hyvä keksintö kun voi melko huoletta sladitella vähän ja sitten kun menee överiksi niin auto puuttuu peliin.

        Mulla on omassani talvella alla Continentalin Vinter Viking 17" 225/45 nastat ja täytyy sanoa että on harvinaisen hyvät ja mukavat renkaat. Edes rengasmelussa ei ole paljonkaan eroa kesärenkaisiin verrattuna. Pitoa riittää ja yllättäen edes bensan kulutukseen ei ole juurikaan vaikutusta.


      • BMW Power
        E90_325i kirjoitti:

        olen tehnyt saman havainnon. Itse "ajoin sisään" omia renkaitani hyvinkin reippaasti enkä turhaan jarrutellut ramppien mutkissa ja tosiaan tuntuu että nyt kun renkaita on rankaistu kunnolla niin ne ovat paljon paremmat. Sitäpaitsi ei se livä urissa hakeminen mikään maailmanluokan asia ole. Kyllä ne urat tuntuvat lähes kaikissa autoissa kun leveyttä on 225 tai yli. Enemmän tai vähemmän.

        Juu, tiedän kyllä. DTC on muuten hyvä keksintö kun voi melko huoletta sladitella vähän ja sitten kun menee överiksi niin auto puuttuu peliin.

        Mulla on omassani talvella alla Continentalin Vinter Viking 17" 225/45 nastat ja täytyy sanoa että on harvinaisen hyvät ja mukavat renkaat. Edes rengasmelussa ei ole paljonkaan eroa kesärenkaisiin verrattuna. Pitoa riittää ja yllättäen edes bensan kulutukseen ei ole juurikaan vaikutusta.

        Mulla on talvella alla 225/55 16" Contin, ei RF, kitkat.

        Ero on kyllä erittäin suuri 18" Dunlopin RF:iin.
        Ei uria ei ääntä.

        Mutta en usko että E92 vetelee urissa ollenkaan 225:lla, autohan on suunniteltu niitä varten.

        Mutta mistä löytää 255/40 17" tai 255/35 18" talvirenkaat?
        225/45 17" tai 225/40 18" ei ole ongelma, Nokianilta löytyy.

        335i pitää siis tilata 18" sekarengastuksella ja ostaa erikseen talveksi 17" vanteet ja 225/40 talvirenkaat ja lisätä taakse 15 mm spesserit!


      • 330d E90
        BMW Power kirjoitti:

        Mulla on talvella alla 225/55 16" Contin, ei RF, kitkat.

        Ero on kyllä erittäin suuri 18" Dunlopin RF:iin.
        Ei uria ei ääntä.

        Mutta en usko että E92 vetelee urissa ollenkaan 225:lla, autohan on suunniteltu niitä varten.

        Mutta mistä löytää 255/40 17" tai 255/35 18" talvirenkaat?
        225/45 17" tai 225/40 18" ei ole ongelma, Nokianilta löytyy.

        335i pitää siis tilata 18" sekarengastuksella ja ostaa erikseen talveksi 17" vanteet ja 225/40 talvirenkaat ja lisätä taakse 15 mm spesserit!

        335i:ssäkin tuota vääntöä on kuitenkin 400Nm. Nokian hkpl 4 run flat ei ainakaan omassa autossa toimi. Vääntöä renkaalle liikaa, alkuperäiset kesä bridgestonet toimivat hyvin. Nyt on muuten aika erikoinen ajankohta talvirengaskeskusteluille :)


      • BMW Power
        330d E90 kirjoitti:

        335i:ssäkin tuota vääntöä on kuitenkin 400Nm. Nokian hkpl 4 run flat ei ainakaan omassa autossa toimi. Vääntöä renkaalle liikaa, alkuperäiset kesä bridgestonet toimivat hyvin. Nyt on muuten aika erikoinen ajankohta talvirengaskeskusteluille :)

        Hyvä pointti tuo vääntö! Olen ajanut 530d:llä ja samoilla Contin ContiVikingContact 3 kitkoilla kun nyt - ne toimi ihan OK!

        Mutta ajankohta on juuri oikea.
        Voi vielä olla että tilaan 335i:n ensi kuussa ja vanne/rengas asia pitää selvittää ennen tilausta.

        Kuten sanottu niin 18" Styling 189 paketti kannattanee tilata koska 335i:n vakio rengaspaketissa on sekä rengastus (takana 255/40 17" joihin ei talvirengasta saa) ja niiden kanssa jää ikäänkuin jumiin ellei asiaa ennalta mieti.

        Tsekkasin juuri myös Contin tilanteen, 255 talvikumia ei löydy sieltäkään...


      • BMW Power kirjoitti:

        Hyvä pointti tuo vääntö! Olen ajanut 530d:llä ja samoilla Contin ContiVikingContact 3 kitkoilla kun nyt - ne toimi ihan OK!

        Mutta ajankohta on juuri oikea.
        Voi vielä olla että tilaan 335i:n ensi kuussa ja vanne/rengas asia pitää selvittää ennen tilausta.

        Kuten sanottu niin 18" Styling 189 paketti kannattanee tilata koska 335i:n vakio rengaspaketissa on sekä rengastus (takana 255/40 17" joihin ei talvirengasta saa) ja niiden kanssa jää ikäänkuin jumiin ellei asiaa ennalta mieti.

        Tsekkasin juuri myös Contin tilanteen, 255 talvikumia ei löydy sieltäkään...

        Tyhmyyteni,mutta olenkohan oikeilla jäljillä,en ole oikein haka näissä jutuissa vielä,mutta taisin löytää sulle jotain.
        En sitten tiedä hyväksytkö moisia kumeja?
        http://www.rengas-online.com/start.html
        Linkki ei näköjään mene suoraan niihin kumeihin Mutta osaathan etsiä itsekkin oiken koon.


      • BMW Power
        keppe kirjoitti:

        Tyhmyyteni,mutta olenkohan oikeilla jäljillä,en ole oikein haka näissä jutuissa vielä,mutta taisin löytää sulle jotain.
        En sitten tiedä hyväksytkö moisia kumeja?
        http://www.rengas-online.com/start.html
        Linkki ei näköjään mene suoraan niihin kumeihin Mutta osaathan etsiä itsekkin oiken koon.

        Ihan OK linkki, mm. tuolta minäkin bongaan suvikumejen hintoja.

        Mutta kun kyseessä on Härmä ja se aina tuleva Talvi, niin ei noilla Euroopan talvirenkailla pärjää yhtä hyvin kun tänne Siperiaan suunnitetuilla talvikitka-kumeilla (sana- ja lausehirviö).

        Taitaa tuo 225/40 17" ympäriinsä ja speisserit taakse olla paras talvi-vaihtoehto - toistaiseksi...


      • Ana.
        BMW Power kirjoitti:

        Ihan OK linkki, mm. tuolta minäkin bongaan suvikumejen hintoja.

        Mutta kun kyseessä on Härmä ja se aina tuleva Talvi, niin ei noilla Euroopan talvirenkailla pärjää yhtä hyvin kun tänne Siperiaan suunnitetuilla talvikitka-kumeilla (sana- ja lausehirviö).

        Taitaa tuo 225/40 17" ympäriinsä ja speisserit taakse olla paras talvi-vaihtoehto - toistaiseksi...

        "Taitaa tuo 225/40 17" ympäriinsä ja speisserit taakse olla paras talvi-vaihtoehto - toistaiseksi... "

        Eikös tuo korotusrenkaiden käyttö ole varmin tapa rikkoa alusta ja voimansiirto?

        Vai onko käyttöohjekirjassa ko. ratkaisu yhtenä vaihtoehtona? Sittenhän asia on kunnossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et siis vieläkään

      Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

      Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1058
    3. Aavistatko että moni tietää

      Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      972
    4. Yritin saada

      Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

      Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

      mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

      Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

      Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. Täällä istun ja mietin

      Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    10. vieläkin sanoa voin...

      💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    Aihe