Salassa

Oksentaminen

Miten onnistutte oksentamaan salaa?

Miten pystyy oksentamaan hiljaa?

Mä pelkään, että jään kohta kiinni oksentamisesta mun miehelle, enkä halua että se saa tietää mun oksentamisesta. Mutta ongelma on se, että hän on miltei aina kotona nykyään enkä pääse oksentamaan silloin, koska oksentamisesta tulee yökkäämisen ääni. Miten saisin oksennettua hiljaa.

Sama ongelma tulee aina ravintolassa ja kaikissa muissakin yleisissä vessoissa. En halua että kukaan kuulee, että oksennan. Mutta kun on pakko oksentaa kun on syönyt niin ei auta.

Onko teillä siisi vinkkejä tai kertokaa kuinka itse toimitte ko tilanteissa.

6

2619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

..että ihmiset täällä haluaa parantua, eikä tää olis mikään bulimikkojen vinkkipalsta. Toivottavasti kukaan ei tule etsimään täältä apua itselleen ja sitten tulekin siihen tulokseen, et bulimia on ihan ok. Mutta eihän siinä.

• .........

Tuolla kuvauksessakin lukee että keskustelua bulimiasta JA siitä parantumisesta. Eiköhän täällä sovi keskustella siis aiheesta kun aiheesta mistä kelläkin on keskusteltavaa.

• ninnie.

Älä ainakaan tunge pönttöön paljoa vessapaperia estämään ääniä. Tein niin kerran ja pönttö meni täysin tukkoon ja sain järkyttävän paniikki kohtauksen. Siinä sitten ei auttanut kun yrittää hädissään siirtää käsillä oksennusta pöntöstä lavuaarin viemäriin ja kaivaa tukosta auki. Jäin tietysti myöhemmin miehelleni kiinni kun vessassa haisi hirveä oksennus. Kaikkeen sitä sairaana alentuukin.

• Mä olen

Olen miettinyt samaa. Jos sairauden kanssa taistelen ja tilanne on tämä, niin minkä sille voi. Ihanaa olisi jos pystyisin suhtautumaan ruokaan normaalisti. Mä en välillä syö mitään, kun tiän et jos syön on pakko mennä oksentaan ja mä en voi missään kun häpeen ja pelkään et joku saa tietää ja olen sentään jo 23. v. oon tyhmä! =(

• oksentelija

Suihkussa on helppo oksentaa kun pitää hanan auki nii kukaan ei kuule.

• nininininnnii

Suu "O" -asentoon oksentaessa. Itsellä ainakin auttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe