Eli onko Volvolla farmari aina sportwagon ja jos ei, niin mistä erottaa - moottorithan ovat samoja 850 ja 940
Sportwagon yhtä kuin stw?
18
4830
Vastaukset
- GLD-6
Sportswagon tuli 850-malliston farmariin ensimmäisenä. Sitä aikaisemmissa mallistoissa farmari on ollut nimellä "kartanovaunu" ja sitä kutsuttiin kartanoksi.
STW tarkoittaa Station Wagonia, ei Sportswagonia.- ??
farmarit sportwagoneita vai eivätkö autokauppiaat osaa merkitä malleja oikein?
- GLD-6 (on muuten 245 ja Kartan
?? kirjoitti:
farmarit sportwagoneita vai eivätkö autokauppiaat osaa merkitä malleja oikein?
Milloinpa ne autokauppiaat osaisivat kirjoittaa mallimerkinnät oikein. Farmarikorinen 850 ja sen jälkeen esitellyt farmari-Volvot ovat Sportswagoneja, mutta lähes aina lyhenteenä käytetään STW.
No... kunhan eivät käytä merkintää 855. - alkup
GLD-6 (on muuten 245 ja Kartan kirjoitti:
Milloinpa ne autokauppiaat osaisivat kirjoittaa mallimerkinnät oikein. Farmarikorinen 850 ja sen jälkeen esitellyt farmari-Volvot ovat Sportswagoneja, mutta lähes aina lyhenteenä käytetään STW.
No... kunhan eivät käytä merkintää 855.Luulisi että sportwagon nimitys vaikuttaisi varusteluun, spoileria, nahkaa, jne.
Kiitos selvityksestä - 744
GLD-6 (on muuten 245 ja Kartan kirjoitti:
Milloinpa ne autokauppiaat osaisivat kirjoittaa mallimerkinnät oikein. Farmarikorinen 850 ja sen jälkeen esitellyt farmari-Volvot ovat Sportswagoneja, mutta lähes aina lyhenteenä käytetään STW.
No... kunhan eivät käytä merkintää 855.Volvo itse käyttää vielä tänä päivänäkin lisävarusteluetteloissaan merkintöjä 855, 745, 944 jne. Ja sehän vain selventää sitä, mikä korimalli on kyseessä. Eri asia on sitten millä nimellä uusia autoja myydään.
- T q
Se on siis farmari.
Mitä väliä sillä on miksi sitä autotehdas haluaa itse kutsua?
Ja moottorithan ovat 'aivan erilaisia'.- mielenkiintoista
Esim. Volvo 850 2.5 vapaastihengittävä
20V moottori.
Miten se eroaa perusfarmarissa ja sportwagonissa? - T q
mielenkiintoista kirjoitti:
Esim. Volvo 850 2.5 vapaastihengittävä
20V moottori.
Miten se eroaa perusfarmarissa ja sportwagonissa?'Perusfarmari', 'Sportswagon'.¨
Mitä eroa niillä on, muka? - Mielenkiintoista
T q kirjoitti:
'Perusfarmari', 'Sportswagon'.¨
Mitä eroa niillä on, muka?"Ja moottorithan ovat 'aivan erilaisia'."
eli halusin tietää että eroavatko jotenkin? - Huvittunut
Mielenkiintoista kirjoitti:
"Ja moottorithan ovat 'aivan erilaisia'."
eli halusin tietää että eroavatko jotenkin?Eiköhän tuon silmällä erota, onko auto farmari vai joku muu. Se, miksi sitä farmaria sitten nimitetään, ei liene kovinkaan oleellinen kysymys, vai mitä ?
- alkup.
Huvittunut kirjoitti:
Eiköhän tuon silmällä erota, onko auto farmari vai joku muu. Se, miksi sitä farmaria sitten nimitetään, ei liene kovinkaan oleellinen kysymys, vai mitä ?
Tuollainen sportwagon nimi antaa kyllä ymmärtää että autossa on jotain muutakin erikoista kuin vaihdekepin nuppi (opelin "sportit"). Sen takia tämä kysymys, kun autoliikkeetkin myyvät stw:tä ja sportwagonia kumpaakin. Sen takin kiinnosti tietää, löytyykö autoista jotain eroja, eri tyyppinen jousitus, verhoilu, varustelu, ym. ym.
- sportvagon
alkup. kirjoitti:
Tuollainen sportwagon nimi antaa kyllä ymmärtää että autossa on jotain muutakin erikoista kuin vaihdekepin nuppi (opelin "sportit"). Sen takia tämä kysymys, kun autoliikkeetkin myyvät stw:tä ja sportwagonia kumpaakin. Sen takin kiinnosti tietää, löytyykö autoista jotain eroja, eri tyyppinen jousitus, verhoilu, varustelu, ym. ym.
muistatteko volvo oli ensimmäinen auto joka toi sporttisuutta farmarii 850 sportwagon mallilla sitä ennen farmarit oli lähes "pakettiautoja" ei yksikää japsi tai ranskis ollut yhtään sportisen näköinen. nyt kun toi sportvagon volvo on yleistynyt ja ollut suosittu, on ruvenneet muutkin kehitteleen hyvännäköistä, sportti farkkua. esim bemu, mese, toyo, pösö, subu.
kuvitelkaa minkälainen laatikkoia vieläkin olisi farmariautot jos volvo ei olisi ollut edelläkävijä.
siis se on täysin volvon ansiota että muillakin merkeillä on hyvännäköisiä farkkuja - 850glt
Ennen mallia 850 volvon farmarit oli kartanoautoja .Kun 850 suuniteltiin siitä tehtiin ensin juuri tämä farmari malli eli sportwagon ja tästä vasta sedan eli toisipäin kuin yleensä autonvalmistjat tekevät.
- Voehan Volvo
850glt kirjoitti:
Ennen mallia 850 volvon farmarit oli kartanoautoja .Kun 850 suuniteltiin siitä tehtiin ensin juuri tämä farmari malli eli sportwagon ja tästä vasta sedan eli toisipäin kuin yleensä autonvalmistjat tekevät.
Sportswagon on aina 20-venttiilinen, ja 10- venttiilinen on STW.
- xc
Voehan Volvo kirjoitti:
Sportswagon on aina 20-venttiilinen, ja 10- venttiilinen on STW.
kun 945/745/245/965 on stw
855 on aina sportwagon - T q
sportvagon kirjoitti:
muistatteko volvo oli ensimmäinen auto joka toi sporttisuutta farmarii 850 sportwagon mallilla sitä ennen farmarit oli lähes "pakettiautoja" ei yksikää japsi tai ranskis ollut yhtään sportisen näköinen. nyt kun toi sportvagon volvo on yleistynyt ja ollut suosittu, on ruvenneet muutkin kehitteleen hyvännäköistä, sportti farkkua. esim bemu, mese, toyo, pösö, subu.
kuvitelkaa minkälainen laatikkoia vieläkin olisi farmariautot jos volvo ei olisi ollut edelläkävijä.
siis se on täysin volvon ansiota että muillakin merkeillä on hyvännäköisiä farkkujaKyllä niitä sportimpia farkkuja oli kauan ennen 850:stä.
Esim. 80-luvun alussa Audi 100 Avant ei tosiaan ollut mikään 'pakettiauto'.
Ja ei tainnut olla sekään ensimmäinen sarjassaan... - T q
Mielenkiintoista kirjoitti:
"Ja moottorithan ovat 'aivan erilaisia'."
eli halusin tietää että eroavatko jotenkin?Mutta eroa on 850 ja 940 mallien välillä, ei mallisarjan sisällä.
850:ssä on poikittainen vitoskone ja 940 pitkittäinen nelonen, näin aluksi.
Täysin erilaisiksi moottoreita ei voi sanoa, kumpikin on nelitahtinen jne.
- esuli
mikä volvoista on vahvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907512Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216247Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604377Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333014Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902608Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh221838Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1681362- 1111358
Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19676