Mistä vois ostaa cosplay asuja ?

köh

Itse haluasin cossata ,mutta en osaa mitään pukuuja itse ommella (kässä 5) niin voisitteko te ihanat ihmiset neuvoa mistä vois ostaa cosplay asuja . Itte olen yrittänyt etsiä Jakotsu tai Bankotsu asua ,mut ei ole lyötynyt

105

24556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyo-kun

      Eipä varmaan Suomesta oikein mistään valmiina löydy, ellei joku cosplayaaja myy vanhoja asujaan. Yksi vaihtoehto (kallis sellainen) on ottaa yhteyttä johonkin ompelimoon ja tiedustella josko he ovat valmiita tekemään 'fantasia-asuja' tms. ja mihin hintaan.

      Lisukkeena kannattaa olla mehdollisimman paljon kuvia haluamastasi puvusta eri kuvakulmista, jotta siellä ompelimossa saadaan kuva halutusta asusta. Jotain mittoja kannataa myös heittää mukaan, ainakin paino, pituus, vyötärön ympärysmitta, rintakehän ympärysmitta ja mahdollisen lahkeen pituus. Parasta tietenkin olisi, jos voit käydä paikan päällä mittauttamassa itseäsi niin puvusta tulee taatusti hyvin istuva.

      Toinen vaihtoehto on tietysti tilata jostain ulkomailta tai nettihuutokaupasta cosplayasu, mutta tähän tarvitsee yleensä joko luottokortin tai paypal-accountin. Lisäksi haluamaasi pukua voit joutua etsimään kauankin.

      Itse koetan juuri ompelimoista tiedustella erään asun valmistuskustannuksia...;)

      • miku hatsune

        joo tota noin kyl noit cosplay asuja voi tilata netistä :) esim. osotteesta: www.milanoo.com ainakin kävin itse kattomassa äsken niitä :D ja kyl täältä kaisaniemen metrohallistakin pitäis löytyä sen niminen kauppa kuin: ippai siel on esim. lucky starin asu ja stay nightin ja ym. ym.... ( oon 11 v ja oon käyny ippaissa ja blipossa ja käyn useesti eri netti sivuil jos on cosplay asui ;) RRRAKASTAA KAMPPIA


      • Vanilla
        miku hatsune kirjoitti:

        joo tota noin kyl noit cosplay asuja voi tilata netistä :) esim. osotteesta: www.milanoo.com ainakin kävin itse kattomassa äsken niitä :D ja kyl täältä kaisaniemen metrohallistakin pitäis löytyä sen niminen kauppa kuin: ippai siel on esim. lucky starin asu ja stay nightin ja ym. ym.... ( oon 11 v ja oon käyny ippaissa ja blipossa ja käyn useesti eri netti sivuil jos on cosplay asui ;) RRRAKASTAA KAMPPIA

        Katoin kanssa Milanoosta mutta oisko Suomalaisia paikkoja joista vois tilata cosplayasuja??


    • Kyo-kun

      Eipä varmaan Suomesta oikein mistään valmiina löydy, ellei joku cosplayaaja myy vanhoja asujaan. Yksi vaihtoehto (kallis sellainen) on ottaa yhteyttä johonkin ompelimoon ja tiedustella josko he ovat valmiita tekemään 'fantasia-asuja' tms. ja mihin hintaan.

      Lisukkeena kannattaa olla mehdollisimman paljon kuvia haluamastasi puvusta eri kuvakulmista, jotta siellä ompelimossa saadaan kuva halutusta asusta. Jotain mittoja kannataa myös heittää mukaan, ainakin paino, pituus, vyötärön ympärysmitta, rintakehän ympärysmitta ja mahdollisen lahkeen pituus. Parasta tietenkin olisi, jos voit käydä paikan päällä mittauttamassa itseäsi niin puvusta tulee taatusti hyvin istuva.

      Toinen vaihtoehto on tietysti tilata jostain ulkomailta tai nettihuutokaupasta cosplayasu, mutta tähän tarvitsee yleensä joko luottokortin tai paypal-accountin. Lisäksi haluamaasi pukua voit joutua etsimään kauankin.

      Itse koetan juuri ompelimoista tiedustella erään asun valmistuskustannuksia...;)

      • inu-gami-sama

        ehkä olis parasta että tekisit ite sun asun, kun sä ite tiiät minkälainen siit pitäis tulla......vaan jos osaat ommella hyvää jälkee,mut harjoitus tekee mestarin!!


    • Minna-chan

      http://www.poetia.fi

      Sieltä pystyy tilaamaan asuja, kun antaa oikeat mitoitukset ja sen sellaiset.

      Paikka on siis aika uusi, mutta kuulin siitä Nekoconin yhteydessä.

    • torppe

      katso www.cosplaymagic.com se on kyllä amerikassa, mutta nettitilauksella itse ainakin tilaan asua ja peruukkeja.

      • itis

        tuliko tullia paljonki vai tuliko ollenkaan?


      • :3

        Kuinka Kauan siinä menee että se tulee


      • Anon

        Onkos laadukkaita tullu? Meinaan, ite oon just ettimässä luotettavaa ja kohtalaisen laadukasta paikkaa nii kyselen ympäriinsä kaikita :D Olitkos muuten Traconissa?


    • GaaraZu

      en tää oon ite koittanu ettii jo 2 vuotta

    • nettiliike.com
    • ............

      Helpompaa ja halvempaa on tehä itse vaikka ois kässä nelonen.... ja ainahan on varmaan ainakin vanhemmilla joku tuttu joka osaa neuvoa. netistä löytyy paljon. yleensä ulkomailta mutta sieltä saa tietty parempia.

    • mi-chan

      Muistaakseni omoi myy, mutta hinta taso on aika reipas.. Myös mikä tahansa ompeluliike tekee cossi asun jos vaan olet valmis maksamaan hintaa voi tulla puvun materiaaleista ja monimutkaisuudesta riippuen noin 50€ - 1000€ jos ulkomailta eli omaat visan luotolla tai paypalin niin milanoo ehdottomasti laatu ei ehkä ole mikään huimaava, mutta hinta ja toimitus nopeus on a ok

    • -

      Onko kellää ideoit mistä vois löytää Venäjän peruukin (Mielellään suomalainen sivu) Ku en oo löytäny mistää >;

      • k

        Omoi


    • Luki-Noki

      Tiiättekö mistä vois saaha miku hatsunen peruukkeij ? Ku nyt on lopus omoissa sen peruukit ;w;

      • JOKU >:D

        Huuto.net 'issä näkyi olevan peruukkeja


      • Anon

        Forumis on joku kauppa mist saa semmosii peruukkei, ja ihan hyvänlaatusiikin. Kaveri osti Traconiin Miku peruukin sielt. ; )


      • minä vain

        Miku hatsunen peruukkeja saa sivustolta lenzishop.com. siellä voi maksaa euroilla. :)


      • Kiinnostaisi
        Anon kirjoitti:

        Forumis on joku kauppa mist saa semmosii peruukkei, ja ihan hyvänlaatusiikin. Kaveri osti Traconiin Miku peruukin sielt. ; )

        Mikä kaupan nimi oli?


    • miku-fani

      Paljonkohan maksais jos teettäisin miku hatsunen puvun ?

      • miku.li

        Tuon itsekkin haluaisin tietää. Ja mistä voisi sellaisen saada?


    • CosplayAsuja

      Hei te kaikki ihanat ihmiset! :'3
      Mäkin harrastan cosplayta, ja mä teen nykyään tilaus työtä :'3 elikkä multa voitte tilata ihan mitä vaan pukuja tästä osotteesta: http://www.123kotisivu.fi/cosplayasuja
      OwO Käykää toki katsomassa~ olen tehnyt jo mm len kagamine ja rin kagamine puvut! 83
      HUOM! Myyn pukuja halvalla! 83!!

      • Bleach4ever

        tuo laittamasi linkki ei valitettavasti toimi D: harmi sillä olisin kysynyt sinulta olisitko pystynyt tekemään bleachin rukian puvun :/


      • Dark Mousy

        Vieläkö teet pukuja? Ja kuinka halvalla?


      • Shiroi Yuki

        Heipsan, sivustosi ei toimi kunnolla, joten laitan nyt viestitse tämän.
        Itse olen jo pitkän ajan cosplayjaaja ja tällä hetkellä olisi pari cosplay asua tiedossa, mitä tahtoisin cosplayjata. Mutta en saa tilata mitenkään mistään ulkomaalaisilta sivuilta itselleni mitään, ainoastaan suomalaisilta.

        Niin asiani koskee tuota Animesarjaa nimeltä Hetalia.
        Tahtoisin itselleni pari pukua; Holy Roman Empire ja Pohjois-Korea.
        Tahtoisin kysellä palvelustasi hieman ennenkuin mitään kauppoja rupean solmimaan. Paljon tekemät pukusi yleensä maksavat?


      • Berwald

        Moi linkkisi ei toimi joten tähän kirjoitan Onko Peruukkeja halvalla? tai jos saisin kokonaisen cosplay asun Tai asun ja asun mutta siis se olisi sellainen T-Paita joka olisi siis Ruotsin lipun väri sellaine en osaa oikein selittää mutta siis kuvittelet Ruotsin lipun ja se T-Paidan muotoon. http://myhappysummerlife.blogspot.fi/ tuonne jos johonkin noista kommentoisit niin hyvä olisi VOin tulla hakemaan paikan päältä puvun jos asut lähellä.


      • Anonyymi

    • IchimaruGinFOREVER

      Kun itse kävin katsomassa sivujasi, niitä ei kuulemma edes ole! :(
      Juuri odotin, että olisin voinut vihdoin saada oman Ichimaru Gin-asun...

    • cossaaja

      Eihän se sillon ees oo oikeesa cossaamista jos ostaa valmiiksi jonku puvun:D

      • Suvitski85

        niin mutta kaikilla ei ole ompelukonetta.. Sekä taitoakin ne vaatii..


    • Nyan~

      Kokeilkaa tätä! Itse tilasin oman pukuni täältä: http://cosplayasuja.nettisivu.org/
      SIELTÄ SAA TODELLA HYVIÄ ASUJA HALPAAN HINTAAN! Hän on eräs tyttö joka tekee cosplay asuja tilaus työnä! :D~
      Hän on todella taitavã kädentöissä~
      Eli siis, jos on joku cossi jonka haluat, ilmoita hänelle!~

      • trololoolloo

        No ootko varma ettet vaan mainosta omaa sivuas..? .___.


    • manga.is.my.life. <3

      katos www.omoi.fi , sielt löytyy esim vocaloideja (ite kattelin hatsune mikua

    • Naruto 6 Hokage

      mistä saan naruto puvun kahdessa päivässä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP ME!!!!!

    • yhyyy

      MISTÄ IHMEESTÄ LÖYTYY KUNNON INUYASHA PUKU!!!
      MÄ ETIN JA ETIN MUT EN VAAN LÖYDÄ MISTÄÄN :'( VOIKO JOKU PLIIS AUTTAA!!!

    • pullakissa

      Suosittelen tekemään cossiasun itse (: Itsekin olen vasta aloitteleva cossaaja, ja Vocaloidin Riniä koitan väkertää :P
      Desuconissa sitten sitä cossia käyttäisin (:

    • vfcg45redfcesd

      Minä ainakin tilasin Hatsune Mikun asun milanoo:sta se tuli ainakin alle viikossa!!! mutta tässä vielä odottelen peruukkia:)))

    • AxelXIII

      itsekkin olen etsinyt kaikkialta sopivaa cossia, paljon hienoja löytyy mutta tilaaminen tyssää siihen ettei ole luottokorttia. mutta olen parin kaverin kanssa tehnyt yhdessä cosseja jolloin apua saa helpommin. kaavat kannattaa vaan tehdä sellaisen ihmisen kanssa joka osaa auttaa niissä :3

    • Himegami-chan

      OwO kässä on 6 ja yritän tehä Aisa Himegami asua :D En tiiä onnistuuko tää

    • Möhkövaan

      Miksi ette perusta facebookkiin ostetaan/myydään palstaa kaikelle manga-kamalle? Minulla on yksi manga-tyyppinen mekko, -ehkis väärä palstaosio missä nyt jutustan, mutta en mistään löytänyt paikkaa mihin laittaa sen myyntiin.

      Kaikenmaailman jutuille löytyy jo myyntipaikat kuten fiftarit, gootit,vintage, tavan vaatteet ymym niin paikallisesti kuin ihan koko suomen tasollakin joten tilaa piisaa ja tarvettakin liene.

      Pahoittelen kun varmaan intoilen ihan väärässä kohtaa palstaa mutta täältä luulisi löytyvän innokkaita ostajia ja myyjiä niin uusien kuin käytettyjen asujen ja lisukkeiden suhteen :)

      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150758186242141&set=oa.281465371889425&type=1&theater

    • LÖYTY YKS!!!

      Löysin hiljattain yhden CostPlay asun joka oli laadukasta mallia ja sopisisi ihan julkiseenkin käyttöön nimittäin Vampire Knight - Zero uniform eli Zeron koulupuku 80€ mutta sivuston olen unohtanut :( Etsin sen ja laitan linkin tähän jos löydän se oli ihan suomalainen sivu

      • Elluuhh

        Ainakin Omoi.fi osoitteesta löytyy Vampire Knight Zero uniform 80 e.


    • rin

      hei voisiko jokun ihana ihminen auttaa mua! mun pitäis löytää rinin peruukki mieluiten suomesta! omoissa se on jotenki lyhyen näkönen se perruukki c:

      • Elluuhh

        Kattokaa ihmeessä VOCALOID COSPLAYTA http://www.omoi.fi/store/ ja peruukkeja voi löytää mm. www.hauskakauppa.fi , Punanaamiosta ja käherrystarvikkeesta KAIKKI KAUPAT SUOMALAISIA :))


    • lark
    • epätoivoinen

      mistä pystyis ostaa madoka magican cosplay-asun ?? pliide HELP ME!! ja haluaisin et se ois sit luotettava sivusto.... :D

      • Elluuhh

        En tiedä asuista ellet halua tilata ulkomailta, mutta peruukkeja mm. madoka löytyy www.hauskakauppa.fi .


      • JOKU >:D

        Omoi.fi 'ssä on


      • Anonyymi

        DokiDoki Cosplay myy Madokan koulupukua ja sitä toista! (Taikatyttöpuku tai mikä onkaan)


    • 2cosplayhulluu:)

      mist suomalaisest kaupast voist ostaa haruhi suzumiya cosplay puvun??

    • mm. ebaysta voi ostaa peruukkeja, ja todella, todella halpoja, ja hyvälaatuisia. Myös cossi asuja on, mutta suosittelen tekemään mahdollisimman paljon itse. Ja Fanplusfriend.com :in sivuilla on cosplay osio, sieltä kannattaa katsoa :)

    • Hawwe

      Kannatan itse tehtyjä asuja, kun kaikki näkee aina kovan vaivan niitä tehdessä, arvostan sitä. Mutta näköjään jonkunlaisen vaivan tekin olette nähteen etsiessä näitä kyseisiä asuja :D
      Voi myös muokata kirpparilta ostettuja tavis asuja...
      Itse tein yhdessä tapauksessa näin: ostin kauluspaidan, valkean essun ja hameen.
      Leikkasin kauluspaidasta hihat lyhyemmiksi ja tein niista semmoset jännät topatut.
      hametta lyhensin sen verran kuin tarve vaati ja tein semmoisen repaleisen.
      Ja essusta kans revin helmaa ja roiskin siihen teko verta ja lisäsin niihin ihme olkaimiin jtn. hepenettä mitä lie :o
      Sitten väsäsin vielä vielä verisenpuukon, mutta jouduin ostamaan semmoisen jason maskin :>

    • HetalistiLiettua

      Onko kellään Hetalia sarjasta Liettuan cosplay asua myytävänä??
      Koska kun meen Coneihin niin mulla ei oo cosplay asua ja haluisin cossaa Liettuaa. Hinta noin 5€ -50€ ! Jos haluutte myydä Liettuan cosplay asun mulle! Lähetä [email protected] viestillä ja kerron sitten lisää :)

    • HyvinkääHetalisti

      Hyvinkäällä järjestetään HypeCon joka vuosi. Joten.. Tulkaa kaikki mukaan, ei pois voi jäädä kukaan. Se on tosin vasta Kesäkuussa ensivuonna mutta silti :))

    • CossaajaHalukas

      Voisiko joku minulle kertoa, jos tietää, saisiko Suomesta jostakin tilattua Soul Eater-cosplay asuja & peruukkeja? Ulkomailta löytyy paljon, mutta en jaksaisi tilata niin kaukaa.

    • http://www.jmuoti.blogspot.fi/

      Blogi seuraa kuvien muodossa Japan muotia. ^^

      Sivut ovat erikoistuneet Harajuku alueeseen, mistä moni maailman muotivirtaus on saanut alkunsa!

    • wiimiiipiipoobööö

      Ketä tietää mistä voi ostaa hetaliasta italian puvun ja miku hatsunen halpaan hintaan meinaa mää (11) ja mun kaveri(9) haluttais ostaa italian asu ja mikun asu ku mentäis sit johonki sitte kai... :D ja me ollaa jo siit haaveiltu pitkää ekaks halunsin haruhin-puvun mut sit halusinki jo italian puvun. Mun kaveri tahtois ostaa mikun puvun mut ku ne on nii ******** kalliita että ajateltii jo hetken aikaa tilata milanoosta MUTTA ne loppui sieltä ja ja sitte ne nostaa sen hintaa vaikkei niit ees ollu enää siellä! J a haluaisin aika halppis hintaa italian puvun/mikun puvun. (jotta voin kertoo kaveril et ostaa sieltä) mut nyt taas se mun kaveri haluis ostaa ehkä chibi-italian asun tai romanon, mut ehdoton ykkönen ois kyl Suomen-asu ...... ainii ja meen huomen kuutosel!! :DDDD (joulukuussa vasta täytän 12w ja vielä oikeen itsenäisyyspäivänä 06.12!

      • Hatsune miku

        No ainaki on tällane mist saa aik halval mut en voi laittaa linkkii kirjotan vaa sen nimen se on:Lightinthebox.com


      • Ekakertalainen cossa

        Kokeilkaa www.cospalypuvut.com
        Ei maksa paljoa verrattuna hyvään jälkeen.
        Saaminen saattaa kestää kk.


    • Voisitteko auttaa?

      Oisko kellää tietoo mis myytäis 160cm pojal gaaran asu eli gaaran eka asu hän haluisi niin cossata mutta kässä todella huono että voisitteko autta?

      • Ekakertalainen cossa

        Katso jos löytyisi www.cosplaypuvut.com
        Saaminen minulla kesti kk, tekivät mittojeni mukaan.
        Todella hyvä lopputulos!


    • Omatekemä<3

      Suosin ite omatekemii. Tai siis eihä niie asuje välttis tarvii olla nii vimpapäälle.Eiks hahmo tunnistamine oo kuiteki tärkeint???
      Et samaa värimailmaa ja joitaki tärkeit juttui Ja hei tuunaamal saa aikas paljo kokoo.Esim. ostat jonku kiva paia leikkaat vaik hihat pois ja tussaat kuviot selkää tai jniipäipois =)

      Ja eiks sillai ku ajattelee ois hienompaa jos ois tehny kamansa ite tai kaveriporukal?
      kellää ei ois samalaisii ja sais sellaset ku haluis oikee kokoset ja jne.ainaki mu mielest

      Sama juttu peruukeis ja peruukkei voi leikata ite oikee muotosiks ja pitusiks =)
      ja tukkaa voi viäl nostaa pystyy tai ns"jähmettää" esim liima vesi seoksel jot sit haroo tukkaaa ja antaa sit kuivuu tai sit jotai lakkoi tai tärpättei
      Ja kirppareilt ja esim mummola ullakolt =P voi löytyy kaikkee hyvää ja käyttökelpost kamaa tuunattavaks tai iha sellasenaa =D

      ei kaiken välttis täydy olla ain nii TÄYDELLIST

    • wiimiiipiipoobööö

      kiitos kun kerroitte! :)

    • Epätoivoinen ihminen

      Ite aattelin tehä cossin käsin, mutta on vain yksi ongelma cosplay-asuun liittyen. Mistä löytäisi peruukkeja? Minua niin ärsyttää, kun olen selaillut sivustoja, ja kun on löytynyt sivu, josta on mahdollisuus tilata ulkomailta Suomeen peruukkeja, niin pitääkin maksaa luottokortti-systeemeillä, mutta kun ei ole Visaa tai PayPalia.

      Olisin kiitollinen, jos joku, joka tietäisi paikan, kertoisi, mistä löytää sivuston, josta saa tilattua Suomeen Cosplay-peruukkeja. Eikä peruukkiaa tarvitsisi maksaa luottokorteilla.

    • wiimiiipiipoobööö

      En myöskään tiiä mun äidil on vaan visa debit ja silkin pystyy vain muutamassa paikassa ostamaan tavaraa( tarkoitan netti kauppaa) sama pulma siis :( ööp jos joku muuten haluis kattoo Hetaliaa suomi sub. nii menkää tähän osotteeseen yks on suomentanu sitä vaival jopa sen leffankin :) http://www.youtube.com/user/MiniFanSubs?feature=g-all-a

    • Voisiko joku minulle kertoa, jos tietää, saisiko Suomesta jostakin tilattua Soul Eater-cosplay asuja & peruukkeja? http://www.luckbridal.com Ulkomailta löytyy paljon, mutta en jaksaisi tilata niin kaukaa.

    • :O

      Mitä haluisitte alkaa kattoo jos rupeisin subbaamaan?

    • Hatsume Dihaido

      Miehelle sopivia mekkoja on vaikeampi löytää, kenkiä kyllä löytyy helposti.
      Itse olen tehnyt pari mekkoa.

    • Ekakertalainen cossa

      Tilasin itse taannoin ensimmäisen cosplaypukuni sivustolta www.cosplaypuvut.com
      Jälki oli todella hyvä eikä hintakaan ollut paljoa, toisaalta saaminen kesti kuukauden kun he tekivät oman koon mukaan.
      Suosittelen lämpimästi!!

      • miissuli8

        tilasimme itsekkin tuolta. nyt odoteltu 2 viikoa eikä mitään kuulu. olemme jo hädissään tuleeko ollenkaan. kerro vähän miten sulla meni?


    • epätoivoinen

      mistä suomalaisesta cosplay kaupasta löytyisi hatsune miku peruukeja ja muuta kamaa . Olen varmaan etsinyt joka ikisen sivuston mutta aina väärä paikka kertokaa! sivustoja

    • Lömmö

      Tietäisikö kukaan helsingistä kauppoja jossa olisi hyvät peruukki valikoimat? Olen kierrellyt ympäriinsä mutta niissä parissa hassussa kaupassa totka olen sattunut löytymään valikoima on joko liian niukka tai hinta kohoaa yli budjetin :(
      Hyviä neuvoja?

    • Uusi harrastaja

      Tiedättekö et kannattaako ebaystä tilata cosplay pukuja? Itse olen katselemassa Hatsunen Mikun pukua mutta se tulisi Kiinasta. Onko kenelläkään kokemusta sieltä tilaamisesta kuten vaikkapa siitä kuinka kauan toimitus kestää ja tuleeko tullimaksuja? Ja myös siitä onko se miten luotettavaa?

      • eitullut

        Itse tilasin Hatsune Miku peruukin ebaystä. Sen piti tulla Kiinasta. Parin kuukauden päästä lähetimme viestiä ebaylle. Ne oli kysynyt asiasta,ja lähetti meille myyjän kirjeen kiinaksi. Ei jaksettu ruveta kääntämään... Peruukkia ei koskaan tullut, mutta ebay palautti rahat.


    • Apua_tarvitseva(:

      Onko kukaan teistä tilannut cosplayhousesta, tai pystyykö sieltä edes tilaamaan? ja onko luotettava? olisin kiitollinen jos joku kertoisi :)

    • Nuppitahtooyaoita

      Ite oon hikisesti ettiny semmost liisa ihmemaassa -tyylist mekkoo vaaleenpunasena, koska tahtoisin cossaa 2p fem!englantii, mut ei oo onnistunu löytöyritykset .. Ite en mielellää ees yritä koska ei oo taito eikä konetta millä väkertää :c

    • CosplayFan

      Itekki suosittelin ite tekemiä tai niiku että ei tilaa mistään. En oo koskaan cossannu mutta oon nähny kavereiden cosseja ja niillä on aina omatekoset nii en ny menis sanoo että ne on yksityiskohtasia ja tällasta mutta todella hienoja ne on!

    • Hevittäjä Tyttö

      Paska kun en tiedä mistä niitä sais ilman että pitää myydä koko omaisuus =(

    • lenzishop.com

      Kasvava valikoima Cosplay-tuotteita. Tutustu verkkokauppaamme osoitteessa: www.lenzishop.com

      Tuotevalikoima on kasvava ja tuotteita lisätään eteenkin ehdotuksien perusteella, joten jos etsit mitä tahansa anime / cosplay -tuotetta ota yhteys meihin niin lisäämme sen valikoimaamme! Pystymme tarjoamaan puvun kuin puvun mittatilaustyönä antamillesi mitoille. Myös harvinaisuukset tyytyväisyystakuulla!

      Maksutapoina joko normaali pankkisiirto suomalaiselle tilillemme tai Paypal-maksu. Ei tarvitse omistaa luottokorttia!

      Cosplay puvut, peruukit, oheistuotteet yms.. Ota yhteys sähköpostitse osoitteeseen: [email protected] niin katsellaan lisää!

    • Help me

      mistä löytää manga aseita olen kyhällyt lähiaikoina kissa tyttöä jolla olisi valtava ase en löydä mistään sellaista asetta ja en osaa tehdä itse. Auttakaaa! :(

      • suvitski85

        Itse teen cosplay- ja elokuva asuja ja juuri pidin niistä näyttelynkin. Joten jos kiinnostusta löytyy voin tehdä tilaustyönä niitä. Aseiden teosta ei vielä sen enempää kokemusta mutta kukrin tein Residen Evil Alice hahmolle. Facessa mulla on Cosplay albumissa joitakin kuvia.. käykääs tsekkaa :) T: Suvi Tikander


    • Epätoivoinen

      Mistä voisi tilata cosplay asun euroopan rajojen sisäpuolelta?(Tullin vuoksi.)
      Olen yrittänyt omatoimisesti etsiä mutta aika huonoin tuloksin...

    • cossaaja :D

      Miltäköhän sivulta (suomalaiselta) löytyisi Rin Kagaminen "mikkin" :o

    • Eren Jeager

      Voisko jostain tilata halvan attack on titan Eren cossin?

    • i love cosplay!

      tietääks kukaan sivuu josta voin tilata cosplay asun (narutoo lähinnä) nii jostain euroopasta(ei välttis), nii tolla postimaksulla...vai onko kaikki kortilla?? kiitos jos joku vastais :DD

      • Eren Jeager

        Omoi.fi :stä nyt ainakin voi muistaakseni c:


    • jebulis

      onks lihgt in the box luotettava?

    • Demi273

      Mistä löytyisi laadukkaita gootti-lolita mekkoja? Pitäis olla suomesta.

    • mi~saki <3

      Mistä vois saada hyvii peruukei tolla postimaksulla...koska luottokorttii ei oo ja jokku halppis peruukit pilailukaupoista ei oiken oo hyvii :P thanx jos joku vaivautuu kertoon ^^ Aini hinnan ois kivaa pysyy kohtuuksissa...

    • Luuseri

      Hey! Mistä löytäisin Ergo Proxy sarjaan liittyvän pää henkilön vaateet ja naamion.. olen käynyt jopa kaikki suomalaiset ja ulkomaalaiset netti kaupat läpi mutta missään ei tunnu löytyvän niitä... tätä naamiota ja pukua on aika mahdotonta tehdä.. koska minulta palaa hermot.. -.-'' en löytäny niitä eden ebaystä!... Eli autakaa mua ihimset! D:

    • APH fani

      Moro!
      Löytyiskö jostakin aika halvalla Suomi asua? Oon aika nuori joten ei ole varaa. Suomi asu mieluiten suomesta

    • anonyymi

      entäs jos hakee korsetteja jotka sopii cosplayhin?

    • maitomies1
    • Cosplay

      Tietääkö kukaan mistä sais mm
      Diabolik Lovers Kanato sakamakin asua ja peruukkia
      Kuroshitsuji Drocell Cainzin asua ja peruukkia

      Haluaisin cossata näitä, mutta en ole nähnyt missään kaupassa näitä olevan myynnissä ja jos on ollyt niin ne näyttävät huonoilta ;( apuja kiitos :D

    • lenzishop.com

      Nyt Lenzishopista voit tilata tuotteita myös laskulla ja jopa tekstiviestillä perinteistä suomalaista pankkisiirtoa ja Paypal-maksua unohtamatta!

      Tutustu anime / cosplay tarjontaamme osoitteessa: www.lenzishop.com

      Huom! Mikäli et löydä jotain etsimääsi, pyrimme lisäämään tuotteita asiakastoiveiden mukaan, joten ota rohkeasti yhteyttä meihin. Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa tilanteissa sähköpostilla: [email protected]

      Tervetuloa ostoksille!

      www.lenzishop.com

    • Auttakaapas

      Voisiko joku auttaa? Tarvitsisin jostain (mieluiten suomesta) seven deadly sinssin meliodasen tai kingin? (Myös sillee suht halvalla)

    • Anonyymi

      Tietääkö joku mistä löytää halvalla cosplay peruukkeja ko alan cosplayjaan monokuma danganronpassa???

    • Anonyymi

      Että maksaisi euroja

    • Anonyymi

      On tällänen suomalainen nettikauppa nimeltä ”lightinthebox” jossa on erilaisia vaihtoehtoja, minkälaisia asusteita sieltä löytyy, ja yksi vaihtoehto on ”anime cosplay” tai sellanen, josta löytyy monia eri anime sarjojen cosplay asuja, esim. Kakegurui, demon slayer, NARUTO jne

    • Anonyymi

      Esim. Amazonilta saa hyviä cosseja ja Helsingin lnzishopist

    • Anonyymi

      Olisiko tiiättekö semmosta my hero academiasta sitä dekun/izukun pahaa/tummaa muotoo missään?

    • Anonyymi

      Esim voi ostaa ihan Tori.fi stä tai netistä ne tulee yleensä jos tilaa netistä niin se asu tulee kiinassta asti ja posti kulut vielä pääle jotkut maksaa vähemmän ja jotkut taas enemmän.

    • Anonyymi

      Esim: aliexspress, mikocostumes,ebay ja paljon muistakin viel saa mut näillä pääsee alkuun

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4032
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      239
      2527
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      247
      2414
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1914
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      95
      1711
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1517
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1316
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      345
      1187
    9. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1046
    10. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      80
      971
    Aihe