olisi siivoojan työpaikka tiedossa. epäilyttää vielä ja en tajunnut kysyä palkkaa kun juttelin työantajan kanssa.
työpaikka ilmoituksessa lukee palkkan että kiinteistöpalvelualan tes, mitä siis käytännössä voi tuntipalkka parhaimmillaan/huonoimmillan olla?
kiinteistöpalvelualan tes/SOL
8
12552
Vastaukset
- siivoojille löytyy
Työnantajan olisi pitänyt sanoa se tuntipalkkasi ilman muuta jo haastattelutilanteessa. Sinun kuuluu tietää ja pitää kysyä mikä on tuntipalkkasi! Ei kukaan aloita työtä tekemään toisen palveluksessa, ellei tiedä tuntipalkkaansa! Ja tilanteesi vaikuttaa siltä, että SOL pomo tarkoituksella jätti kertomatta tuntipalkkasi haastattelutilanteessa. KYSY sitä tuntipalkkaasi häneltä suoraan - ettet pety jälkeenpäin!
Mutta tässä kuitenkin vastaus: 1.6.2006 nousi tuntipalkka hieman.
Palkkaryhmäsi määräytyy pisteytyksen mukaan, eli kuinka vaativa työsi on. Jos teet pelkkää toimistosiivousta on se pienin palkkaryhmä 1, pisteet 18-23 ja paikkakunnan kalleusryhmä 1 mukaan 7,08 € ja PLK 2 mukaan 7,02.
Ylin palkkaryhmä on 5, jossa pisteytys on 49-62 (esim. tosi raskas ja vaativa siivoustyö kuten elintarvikelaitokset) tuntipalkka 8,60 ja kakkosen kalleusryhmässä 8,54.
Lisäksi tuntipalkkaan vaikuttaa sekin, kuinka kauan olet ollut alalla. Kokemusvuosilisä tulee 1 vuoden jälkeen 10 senttiä/t ja sitten 3 vuoden jälkeen 17 senttiä/t. jne... - lisää?
Ei luultavasti kertonut, koska aikoo maksaa harjoittelijan palkkaa. Minulle kävi niin. En suostunut. Ellet ole alle 17-v tai työharjoittelussa(opiskelija) älä suostu.
Tässä jotain, katso pam:n sivuilta
plk1 plk2
7,08 7,02
7,43 7,37
7,80 7,74
8,16 8,03
8,60 8,54
iltalisä 0,59
yölisä 1,08
sunnuntai 100%- tuo eka
niin, kiitos paljon teille vastauksista :D
- mikä palkka?
Ollessani edellisessä siivousfirmassa töissä minulle maksettiin 6,86 euroa tunnilta. Mikäs palkka tuo tuollainen sitten on, jos pamin taulukoiden mukaan 7,02 on alin palkka?!
- *ELLA
Voi hyvät hyssykät taas.
1,6. PALKAT NOUSIVAT, HALOO!!!!!!
Piti oikein huutaa. - pari kk:tta sitten
*ELLA kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät taas.
1,6. PALKAT NOUSIVAT, HALOO!!!!!!
Piti oikein huutaa.Niin, tuo oli tänä vuonna pari kuukautta sitten. Mutta voisiko kyseessä olla jonkinlainen harjoittelijan palkka, kun olin aivan aloittelija siivousalalla? Tosin tein kyllä samanlaista työtä kuin muutkin ja ikää on jo yli 20 vuotta.
- *Viivi*
Kai ne palkat nyt sentään 16 senttiä nousivat tunnilta, jos sun palkkas silloin oli 6,86.
Eihän se nyt mikään harkkaripalkka ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913