gepardi-MM

kuka?

Kuka on tuo maailmanmestarimimmi, joka treenaa ja pyörittää Gepardeja? Miksi hän on niin tuntematon, vaikka on kuulemma korkein vyö Suomessa.

6

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgsdgsdg

      Se on Nina Hedkrok joka on voittanut maailman mestaruuden world taekwondo(vai mudo) academy "liiton" järjestämissä "MM-kilpailuissa" aetistic poomse sarjassa jossa ei ollut kuin yksi osaan ottaja. Hän itse.
      Nuo danitkin hän on itse itselleen "myöntänyt" Oikeastihhan hän on taekwondossa 1.dan (Kukkiwon)

      • voi olla niin

        Ei kai nyt sentään noin voi olla. Täytyyhän neidolla jotain taitoa ja kokemusta olla, kun tuohon pystyy. Eikö muut Suomessa reagoi tuohon mitenkään? Ajattelin viedä lapseni kurssille, kannattaako?


      • fgjdfgjdk
        voi olla niin kirjoitti:

        Ei kai nyt sentään noin voi olla. Täytyyhän neidolla jotain taitoa ja kokemusta olla, kun tuohon pystyy. Eikö muut Suomessa reagoi tuohon mitenkään? Ajattelin viedä lapseni kurssille, kannattaako?

        Ei kannata.

        Helsingissä on paljon parempiakin taekwondoseuroja joihin lapsesi voit viedä
        www.suomentaekwondoliitto.fi
        Tuolta yhteystiedot hyviin ja päteviin seuroihin.


    • oma liitto

      kuten minä: akuankwando. mullon pisin vyö ja ämäm

    • erään pojun kummi

      on hyvä ope ja mun kummipoitsu on jo treenannu
      Niinan opissa 4 jo vuotta eikä haluu lopettaa. Lapset tykkää kovasti ja on ammattitaitone ja mukava ope. Ne treenas aiemmin Vuosaaressa ja muistan ku Niina alkuun veti treenejä sen korealaisen kans joka itekin kehu aina Niinaa tosi hyväks opeks ja tekniikoit. Se on se vanha korealainen mestari Huang (vai miten ny kirjotetaan. Suosittelen seuraa, on hyvä!

      • jashaskhf

        Niin hyvä hän on, että joutui myöntämään itselleen kaikki ne danit. Kuinka luulet, että tuollaisella käytöksellä saavutetaan ihmisten kunnioitus. Päinvastoin, naurunalaiseksi itsensä on tehnyt. Tietysti ne, jotka ei taustoja tunne, pitävät häntä puolijumalana. mutta asiasta vähänkään perillä olevat, tietävät hänen olevan täysi pelle ja huono vitsi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7701
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      74
      3713
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      1005
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      823
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      708
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe