Kuka on tuo maailmanmestarimimmi, joka treenaa ja pyörittää Gepardeja? Miksi hän on niin tuntematon, vaikka on kuulemma korkein vyö Suomessa.
gepardi-MM
6
1695
Vastaukset
- dgsdgsdg
Se on Nina Hedkrok joka on voittanut maailman mestaruuden world taekwondo(vai mudo) academy "liiton" järjestämissä "MM-kilpailuissa" aetistic poomse sarjassa jossa ei ollut kuin yksi osaan ottaja. Hän itse.
Nuo danitkin hän on itse itselleen "myöntänyt" Oikeastihhan hän on taekwondossa 1.dan (Kukkiwon)- voi olla niin
Ei kai nyt sentään noin voi olla. Täytyyhän neidolla jotain taitoa ja kokemusta olla, kun tuohon pystyy. Eikö muut Suomessa reagoi tuohon mitenkään? Ajattelin viedä lapseni kurssille, kannattaako?
- fgjdfgjdk
voi olla niin kirjoitti:
Ei kai nyt sentään noin voi olla. Täytyyhän neidolla jotain taitoa ja kokemusta olla, kun tuohon pystyy. Eikö muut Suomessa reagoi tuohon mitenkään? Ajattelin viedä lapseni kurssille, kannattaako?
Ei kannata.
Helsingissä on paljon parempiakin taekwondoseuroja joihin lapsesi voit viedä
www.suomentaekwondoliitto.fi
Tuolta yhteystiedot hyviin ja päteviin seuroihin.
- oma liitto
kuten minä: akuankwando. mullon pisin vyö ja ämäm
- erään pojun kummi
on hyvä ope ja mun kummipoitsu on jo treenannu
Niinan opissa 4 jo vuotta eikä haluu lopettaa. Lapset tykkää kovasti ja on ammattitaitone ja mukava ope. Ne treenas aiemmin Vuosaaressa ja muistan ku Niina alkuun veti treenejä sen korealaisen kans joka itekin kehu aina Niinaa tosi hyväks opeks ja tekniikoit. Se on se vanha korealainen mestari Huang (vai miten ny kirjotetaan. Suosittelen seuraa, on hyvä!- jashaskhf
Niin hyvä hän on, että joutui myöntämään itselleen kaikki ne danit. Kuinka luulet, että tuollaisella käytöksellä saavutetaan ihmisten kunnioitus. Päinvastoin, naurunalaiseksi itsensä on tehnyt. Tietysti ne, jotka ei taustoja tunne, pitävät häntä puolijumalana. mutta asiasta vähänkään perillä olevat, tietävät hänen olevan täysi pelle ja huono vitsi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391