Viivymme Lontoossa viisi päivää. Laskeskelin, että edullisimmaksi tulee, jos ostamme aina päivälipun. Sellaisen, joka käy kaikille alueille. Mutta käykö se lippu myös lentokentältä (Heathrow)keskustaan? Vai onko lentokenttä Lontoon ulkopuolella? Täytyykö sinne ostaa lippu aina erikseen?
Hotellimme nimi oli joku Forest Gate (tai sinnepäin), onko kokemuksia?
Travel Cardista
2
450
Vastaukset
- ....
kaikille vyöhykkeille 1-6 käyvän lipun (Travel Cardin) niin se kattaa myös matkat Heathrowilta keskustaan ja takaisin. Mutta onko järkevää ostaa kuuden vyöhykkeen lippu kun kuitenkin suurin osa Lontoosta kuuluu vyöhykkeisiin 1-2 ?? Toisaalta en nyt tiedä paljonko kalliimpi kaikille vyöhykkeille käyvä lippu sitten on...
Yksittäislippu Heathrow-keskusta maksaa 4 £. - jos
olisin sinä,ostaisin vyöhykkeet 1-2 kattavan lipun ja sitten, kun on matka kentälle marssisin lippuluukulle ja löisin eteen zonet 1-2 kattavan travel cardin ja ilmoittasin olevani menossa kentälle, niin ne myy sulle parilla punnalla lisälipun, jolla pääset , koska mitään järkeä ei kyllä ole ostaa zonet 1-6, tai ainakaaan mulle ei tule mileen.
Näin olen itse aina manetellyt........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845