Viivymme Lontoossa viisi päivää. Laskeskelin, että edullisimmaksi tulee, jos ostamme aina päivälipun. Sellaisen, joka käy kaikille alueille. Mutta käykö se lippu myös lentokentältä (Heathrow)keskustaan? Vai onko lentokenttä Lontoon ulkopuolella? Täytyykö sinne ostaa lippu aina erikseen?
Hotellimme nimi oli joku Forest Gate (tai sinnepäin), onko kokemuksia?
Travel Cardista
2
489
Vastaukset 2
- ....
kaikille vyöhykkeille 1-6 käyvän lipun (Travel Cardin) niin se kattaa myös matkat Heathrowilta keskustaan ja takaisin. Mutta onko järkevää ostaa kuuden vyöhykkeen lippu kun kuitenkin suurin osa Lontoosta kuuluu vyöhykkeisiin 1-2 ?? Toisaalta en nyt tiedä paljonko kalliimpi kaikille vyöhykkeille käyvä lippu sitten on...
Yksittäislippu Heathrow-keskusta maksaa 4 £. - jos
olisin sinä,ostaisin vyöhykkeet 1-2 kattavan lipun ja sitten, kun on matka kentälle marssisin lippuluukulle ja löisin eteen zonet 1-2 kattavan travel cardin ja ilmoittasin olevani menossa kentälle, niin ne myy sulle parilla punnalla lisälipun, jolla pääset , koska mitään järkeä ei kyllä ole ostaa zonet 1-6, tai ainakaaan mulle ei tule mileen.
Näin olen itse aina manetellyt........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680