Tervehdys, olen pösön omistaja, mutta seurailen näitä muitakin foorumeja välillä.
Olette saaneet olla melko rauhassa, kun verrataan VW, Toyota, Mersu- ja opel-palstoille. Nyt teillekin näyttää kilahtelevan noita häirikköviestejä. Paras tapa reagoida noihin on jättää niihin kommentoimatta, ei nuo pikkupojat mitään muuta etsikään kuin paikkaa, jossa joku ottaa heidät huomioon...
Älkää provosoituko !
5
676
Vastaukset
- based on facts
Jaska, olen kanssasi samaa mieltä. Kommentit joihin viittaat, eivät sisällä mitään aiheeseen liittyvää, turhaa lässytystä, ilmeisesti karvanoppa-corollan ratin takaa.
- Volvolla aina
Volvo- ja Saab-palstat ovat asiallisen keskustelun paikkoja. Pidetään siitä kiinni.
- 940
Asiaa joka sana!
- 240 STW
Koko keskustelu foorumi voitaisiin Volvon osalta lopettaa. Kaikki kunnon Volvo fanit käyvät vähintään neljä kertaa viikossa Motonetillä ja kohtaavat siellä toisensa. Eikä siellä käytäviin keskusteluihin osallistu muuta kuin Volvomiehet, kun siellä ei muun merkin edustajia näy.
- 740
EIpä juuri tuu käytyä kun on matkaa 600 km/sivu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810