Mis päin mahtaa oleskella,asua Pete; Petri Nenonen(os. Mäntynen)Kutsumanimeltään Rymy..ainakin sillon ku lusittiin yhes.(Kotosin se muistaakseni on Mikkelistä päin,en ihan varmaks muista..)
Jos joku muistaa Rymyn ja ois tietoo siitä, laittakaas tänne faktaa, mistä kamun vois löytää..Nii, Rymyhän lusi aikoinaan henkirikoksesta..vai meniköhän niin, et Rymy otti vaan syyt omille harteilleen,kun ei hslunnu muita hommata linnaan..Reilu jätkä..kertokaa,jos näette,et entinen selikaveri kaipailee ja jos Rymy vois vaik tääl vastailla,ni siitähän se juttu lähtis etenee..
Oisko kellään tietoo??
Sellikaveri
4
2353
Vastaukset
- Anonyymi
Rymystä tietoa ja olinpaikkaa kaipaillaan myös. Mikä on miehiään? Akan hakkaaja ainakin.
- Anonyymi
ainakin yksi tuon niminen on kuopiossa, pitkä tukka?
- Anonyymi
Nykyään transu ja rauhottunut.
- Anonyymi
Nykyisin ainaki yks vitun rotta joka ei hoida velkojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181