Moni haukkuu kaksosia

MIKSI?

Olisikohan niin, että nämä kaksosten haukkujat ovat menettäneet heilansa kaksoselle. Ei me sille mitään voida, että ollaaan niin ihania!

Olen kaksonen ja tyytyväinen niin itseeni kuin muihinkin.

Muuten, en saanut itse valita missä merkisä synnyin. Yritän tehdä parhaani tältä pohjalta! Tällainen olen ja tällaisena viihdyn!

Yrittäkää viihtyä, muutkin! Elämä on lyhyt - turha haaskata aikaa valitteluun...
Elä ja anna toistenkin elää!

10

1978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kruudor

      Olen nyt lukenut näitä palstoja muutaman vuoden ja huomannut, että jokainen merkki saa kyllä tasapuolisesti osansa näiden haukkujoiden tuotoksista.

      Haukkuja on varsin yksinkertainen ihminen. Hän ilmaisee asiansa yhdellä tai kahdella lauseella, jotka nekin ovat ilman todellista sisältöä. Hän ei kerro mitään itsestään (enkelikö?), eikä omaa osuuttaan ihmissuhteissa. Haukkujalla on tosi huono itsetunto, koska hän muitten arvoa alentamalla pyrkii parantamaan omaa kuvaansa. Hän tahtoisi kiskoa muutkin samaan surkeuden suohon jossa itsekkin "lelluu". Kateus on aina haukkujan päällimmäinen motiivi. Mitä enemmän sinua kadehditaan, sitä enemmän sinua haukutaan. Tyypillistä suomalaisille.

      Älä nyt ihmeessä anna jonkun surkimuksen vaikuttaa itsetuntoosi. Sensijaan haukkujat menkööt itseensä ja etsikööt elämästä positiivisia puolia...mutta eivät taidä kyetä siihen?

      • sasaa

        tyypillistä kaksosta; SIIS MULLE ollaan kateellisia.. ;D

        Hahaha..

        Mun huonot kokemukset ei todellakaan johdu kaksosista tai omasta käyttäytymisestä. Jos astun taloon jossa on tämä ITSE KATEELLINEN kaksos nainen heti urputtamassa että "Oi ku oot kamalan näkönen, vaihda hiustyyliä" niin siellä ne miehet mun kimpussa on ja se katkerana istuu nurkassa.

        Mä oon sille kateellinen.. Öö.. Mistä?


      • Kruudor
        sasaa kirjoitti:

        tyypillistä kaksosta; SIIS MULLE ollaan kateellisia.. ;D

        Hahaha..

        Mun huonot kokemukset ei todellakaan johdu kaksosista tai omasta käyttäytymisestä. Jos astun taloon jossa on tämä ITSE KATEELLINEN kaksos nainen heti urputtamassa että "Oi ku oot kamalan näkönen, vaihda hiustyyliä" niin siellä ne miehet mun kimpussa on ja se katkerana istuu nurkassa.

        Mä oon sille kateellinen.. Öö.. Mistä?

        Ainakin paljastit viestissäsi, että "kateus" on avainsana käytökseesi. Sinä kadehdit!

        Olet muuten sellainen ihmistyyppi, jota vihaan kaikkein eniten. Lävitsesi on helppo nähdä. Vieläkin sanon, että kritisoi myös itseäsi. Muussa tapauksessa kaikki nauvot ovat turhia. Toisaalta, et sinä neuvoja kuuntelkaan. Sulle on tärkeintä ihmisten panettelu eli niiden, jotka eivät taivu tahtoosi. Siinä mielessä olet tosi heikoilla.


      • :)..
        sasaa kirjoitti:

        tyypillistä kaksosta; SIIS MULLE ollaan kateellisia.. ;D

        Hahaha..

        Mun huonot kokemukset ei todellakaan johdu kaksosista tai omasta käyttäytymisestä. Jos astun taloon jossa on tämä ITSE KATEELLINEN kaksos nainen heti urputtamassa että "Oi ku oot kamalan näkönen, vaihda hiustyyliä" niin siellä ne miehet mun kimpussa on ja se katkerana istuu nurkassa.

        Mä oon sille kateellinen.. Öö.. Mistä?

        Itse en oo tavannu kaksos naisia, mutta kaksosmiehiä oon ja ei oo hyviä kokemuksia, vaikka toisaalta on parhaat... En ole katkera mutta kuitenkin. Huomannut monissa kaksos miehissä samoja yhtäläisyyksiä ja suurin on se etten niitä koskaan ole saanut ja vaan niitä oon halunnu. Omalla kohdalla Oudoksunta kaksosia kohtaan johtuu just siitä :) Ei pitäis yleistää mut ei kiitos enää tuskaa :)) Kaksoset on silti loistavia!


      • Kerrohan
        sasaa kirjoitti:

        tyypillistä kaksosta; SIIS MULLE ollaan kateellisia.. ;D

        Hahaha..

        Mun huonot kokemukset ei todellakaan johdu kaksosista tai omasta käyttäytymisestä. Jos astun taloon jossa on tämä ITSE KATEELLINEN kaksos nainen heti urputtamassa että "Oi ku oot kamalan näkönen, vaihda hiustyyliä" niin siellä ne miehet mun kimpussa on ja se katkerana istuu nurkassa.

        Mä oon sille kateellinen.. Öö.. Mistä?

        Olet mielenkiintoinen henkilö. Kerrohan enemmän itsestäsi?

        Miksi niin loukkaantunut?
        Mistä kaikki tämä viha?
        Oletko yksinäinen? Tunnetko itsesi hyljätyksi?


    • nuori kaksonen

      Johtunee varmaan siitä, että kaksoset kuvataan usein kaksinaamaisiksi ja ylimielisiksi, kevytkenkäisiksi yms... Sellaistakin olen kuullut, että kaksosilla olisi - nimensä mukaan - kaksi puolta, mutta eikös meillä kaikilla ole vähintään kaksi eri puolta, riippumatta horoskooppimerkistä? Itse olen harvemmin tavannut leuhkivia tai ylimielisiä kaksosia, ja kaikki ystäväni, jotka kaksosia ovat, ovat erittäin ystävällisiä ihmisiä ja harvemmin pitävät itsestään suurta ääntä

      • MIKSI? Alkuperäinen

        Miksi meitä kaksosia haukutaan ylimielisiksi? Olen saanut kuulla sitä jo lapsesta lähtien. "Olet yhtä leuhka kuin äitisi". (Äitini oli vaaka). "Sillä on aina leuka pystyssä". "Mikähän toi luulee olevansa?"

        Itse tunnen itseni kilttinä ja ystävällisena ihmisenä. En ole leuhka, mutta todella pärjäävä ja huoleton ja hyvin vastaan otettu minne mennekin...

        Onko se ihmisten kateus, joka ilmenee tällä tavoin? Sinä tapauksessa se on kovin lapsellista ja epäkypsää!


      • kiltti-kaksonen
        MIKSI? Alkuperäinen kirjoitti:

        Miksi meitä kaksosia haukutaan ylimielisiksi? Olen saanut kuulla sitä jo lapsesta lähtien. "Olet yhtä leuhka kuin äitisi". (Äitini oli vaaka). "Sillä on aina leuka pystyssä". "Mikähän toi luulee olevansa?"

        Itse tunnen itseni kilttinä ja ystävällisena ihmisenä. En ole leuhka, mutta todella pärjäävä ja huoleton ja hyvin vastaan otettu minne mennekin...

        Onko se ihmisten kateus, joka ilmenee tällä tavoin? Sinä tapauksessa se on kovin lapsellista ja epäkypsää!

        Samaa olen minäkin saanut kuulla ihan pienestä, kiltistä tytöstä lähtien "leuhka". Mutta en tosiaan ole, tuli tuosta leuan ylöspäin viennistä sellainen mieleen, että olisko se jotenkin meidän tapa, ehkä nuuskimme uusia kiinnostavia tuulia leuka pystyssä, sillä tiedän nyt monta muutakin kaksosta, jolla on sama tapa. Siittä meitä sitten luullaan leuhkiksi.
        Mutta me tosiaan emme ole sitä!


      • Allkuperäinen (MIKSI)
        kiltti-kaksonen kirjoitti:

        Samaa olen minäkin saanut kuulla ihan pienestä, kiltistä tytöstä lähtien "leuhka". Mutta en tosiaan ole, tuli tuosta leuan ylöspäin viennistä sellainen mieleen, että olisko se jotenkin meidän tapa, ehkä nuuskimme uusia kiinnostavia tuulia leuka pystyssä, sillä tiedän nyt monta muutakin kaksosta, jolla on sama tapa. Siittä meitä sitten luullaan leuhkiksi.
        Mutta me tosiaan emme ole sitä!

        Useimmilla tuntemillani kaksosilla, itseni mukaan luettuna, on hyvä ryhti. Luultavasti meillä on hyvä itsetunto ja emme häpeile itseämme ja pyytele anteeksi olemassa oloamme.

        Ei ainakaan minun, eikä tuntemieni kaksosten kohdalla pidä paikkaansa, että olisimme ylpeitä. Mutta, ikävä piire on sekin, jos jollain tavalla onnistumme antamaan sellaisen kuvan itsestämme.

        Ehkäpä alankin harjoitella leuan alemmas laskemista...


      • sulle ja muille..
        Allkuperäinen (MIKSI) kirjoitti:

        Useimmilla tuntemillani kaksosilla, itseni mukaan luettuna, on hyvä ryhti. Luultavasti meillä on hyvä itsetunto ja emme häpeile itseämme ja pyytele anteeksi olemassa oloamme.

        Ei ainakaan minun, eikä tuntemieni kaksosten kohdalla pidä paikkaansa, että olisimme ylpeitä. Mutta, ikävä piire on sekin, jos jollain tavalla onnistumme antamaan sellaisen kuvan itsestämme.

        Ehkäpä alankin harjoitella leuan alemmas laskemista...

        kyllä se kateutta on, sehän on selvä. oo vain reilusti ittestäsi ylpeä, jos kunnioitat myös kanssaihmisiäsi sinulla ei ole mitään häpeemistä! panettelijat kannattaa jättää omaan arvoonsa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe