s-40:n peräpäässä lukemat,T4 ja T5?
ja paljonko tehoja kyseisissä koneissa?
Mitä tarkottaa....
4
666
Vastaukset
- mutta samapa se
Mietityttää volvo-omistajien huomiokyky. Vaikka malleille on laitettu omat osastot, kysymykset hyvin usein löytyvät väärältä osastolta.
T4: 147kW
T5: 162kW- moisanoiloi
Luulin että tilaa neljälle tai viidelle tarkoittaapi T4 ja T5.
Oliin sitten vjäärässä. ;(
Onko sitä pakko olla noin hirmuisesti sitä tehoa ja mitä se sitten saa aikaiseksi? Kiireen Teboilille... vai? - maalainen?
moisanoiloi kirjoitti:
Luulin että tilaa neljälle tai viidelle tarkoittaapi T4 ja T5.
Oliin sitten vjäärässä. ;(
Onko sitä pakko olla noin hirmuisesti sitä tehoa ja mitä se sitten saa aikaiseksi? Kiireen Teboilille... vai?T4 keskikulutus 8,9
T5 keskikulutus 8,7
- liian
vähän, jolloin ohitettava joutuu antamaan penkan puolelta tilaa mustalle farmarivolvolle.
Minä rehellisesti säälin noita Volvo kuskeja. Kun alla ei ole mikää BMW tai Audi niin antaisivat olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247