Onko tietoa, vm. 2002 ja Ka:n radio/cd 6000 malli.
Kun cd:n lykkää sisään kone rouskuttaa hetken aikaa ja näyttöön ilmestyy CD-error teksti.
Lisäksi cd ei meinaa enään tulla takaisin ulos soittimesta. MISSÄ VIKA ?
KA:n radion vika ?
2
408
Vastaukset
- kenties..?
Vähän vaikuttaa normaalilta cd-soittimen perusvialta, eli cd-asemaan on päässyt kertymään liikaa pölyä, jolloin sen toiminta estyy. Jotain puhdistus-cd:itä on olemassa, mutta harvemmin niistä on autoradioissa hyötyä, koska pöly on hienojakoista ja sitä on paljon, eikä ainoastaan soittimen lukupäässä johon puhdistus-cd voisi auttaa.
Itse olen joutunut kaksi kertaa ostamaan uuden cd-soittimen juuri pölyn kertymisen takia.
Mutta mutta... jos oikein muistan, niin KA:n 6000-mallin audiosysteemiin saa erillisen cd-boxin? Olisiko näin? Siinä tapauksessa voisi olla että saisit soitettua boksissa olevia levyjä vaikka laitteen oma cd-asema on tukossa. Kannattaa katsoa KA:n omasta audio-oppaasta ja kysyä autoradioliikkeestä. - rokki soi
Minulla oli sama vika > cd-error ja korjaantui kun otti laitteesta sähköt pois ja käynnisti varmuudeksi muutamia kertoja että varmaan varaukset hävisi. Sitten sähköt takaisin ja koodit näpytellen, jolloin viat hävinneet ja peli OK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818