Onko tietoa, vm. 2002 ja Ka:n radio/cd 6000 malli.
Kun cd:n lykkää sisään kone rouskuttaa hetken aikaa ja näyttöön ilmestyy CD-error teksti.
Lisäksi cd ei meinaa enään tulla takaisin ulos soittimesta. MISSÄ VIKA ?
KA:n radion vika ?
2
481
Vastaukset
- kenties..?
Vähän vaikuttaa normaalilta cd-soittimen perusvialta, eli cd-asemaan on päässyt kertymään liikaa pölyä, jolloin sen toiminta estyy. Jotain puhdistus-cd:itä on olemassa, mutta harvemmin niistä on autoradioissa hyötyä, koska pöly on hienojakoista ja sitä on paljon, eikä ainoastaan soittimen lukupäässä johon puhdistus-cd voisi auttaa.
Itse olen joutunut kaksi kertaa ostamaan uuden cd-soittimen juuri pölyn kertymisen takia.
Mutta mutta... jos oikein muistan, niin KA:n 6000-mallin audiosysteemiin saa erillisen cd-boxin? Olisiko näin? Siinä tapauksessa voisi olla että saisit soitettua boksissa olevia levyjä vaikka laitteen oma cd-asema on tukossa. Kannattaa katsoa KA:n omasta audio-oppaasta ja kysyä autoradioliikkeestä. - rokki soi
Minulla oli sama vika > cd-error ja korjaantui kun otti laitteesta sähköt pois ja käynnisti varmuudeksi muutamia kertoja että varmaan varaukset hävisi. Sitten sähköt takaisin ja koodit näpytellen, jolloin viat hävinneet ja peli OK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san91513Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932- 89877
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu112865