Missähän kyseinen laiva tällä hetkellä on ja risteileekö minnekään?
M/S Juovesi
18
4174
Vastaukset
- laivaharrastaja
Tuusniemen alueella se näyttää puksuttavan.
tosin lievää ristiriitaisuutta tiedoissa:
Linkissä: http://www.kuopioinfo.fi/finnish/perussivut/aktiviteetit/kesa/risteilyt.php?we_objectID=2509
Mainitaan Juovesi laivasta
mutta firman omilla sivuilla sitä ei enään mainita:
http://www.tuusniemi.fi/juovesi/risteilyt/risteilyt.htm
joten mene ja tiedä- se nykyisin
on savonlinnan satamassa. En ole ihan varma, että onko se kotisatama.
- werwerwerwer
se nykyisin kirjoitti:
on savonlinnan satamassa. En ole ihan varma, että onko se kotisatama.
Onko nimi sama yhä? Tuohan oli ennen M/S Kuopio. Viime vuoteen asti siis. Jos omistaja taas vaihtunu niin tuskin on tuolla Juovesi nimellä enään.
- vode40
ajaa reittiä poronsalmi(rantasalmi)-savonlinna päivittäin jos ei ole matkustajien vähyyden vuoksi lähtenyt muualle,tieto pari viikkoa vanha.
- veneilijä2
...tai ainakin oli alkukesästä Savonlinnassa.
Eipä ollut hääppöisen näköinen paatti. Viime kesänä oli rumentamassa Savonlinnan kaunista matkustajasatamaa upeiden höyrylaivojen kanssa samassa laiturissa. Onneksi siirsivät sen pois "pääkadun" varrelta.- qwerty34
Joo mielestäni oli asiallisemman näköinen entisessä asussaan. Alunperinhän tuo on jostakin rahtialuksesta rakennettu noin vuonna 1980 ja rahtialus joskus 1900-luvun alussa.
- hourumies
m/s juovesi näkyi seisovan inkilänniemen telakan rannassa savonlinnassa lauantaina 22.07.2006
- ex konemestari
m/s juovesi on karikolla Haponlahden eteläpuolella
samalla paikalla kuin 10-vuotta sitten m/s kuopio nimisenä. Ajoi karikolle 26.7.06 illalla n. klo 19.30. Terv. Ex Rollin aikainen konemestari - Sizmppa
ex konemestari kirjoitti:
m/s juovesi on karikolla Haponlahden eteläpuolella
samalla paikalla kuin 10-vuotta sitten m/s kuopio nimisenä. Ajoi karikolle 26.7.06 illalla n. klo 19.30. Terv. Ex Rollin aikainen konemestariUkkini laiva oli M/S Juovesi kun tuusniemellä laivaa entisöitiin.. olin itse mukana kun ajettiin tuusniemeltä laiva savonlinnaan, ex konemies oli mukana :D
- ex konemestari
juovesi on saatu pois kiveltä. on taas inkilänniemessä.
- Sizmppa
Ekikö olet herra ex konemestari? simo tuusniemeltä, olin mukana siellä :)
Laiva on nyt Joesuussa, toimii tällä hetkellä kahvilana. Risteilee pikkujoulu risteilyjä ja itsenäisyyspäivän risteilyn.Kesän risteilyistä tiedotetaan varmaan sit myöhemmin,mut niitä on tiedossa.
- Kokemuksia aikoinaan
Mahtaako omistajista löytyy tuttuja nimiä
Hotellilaiva Mercator:in ajoilta.
Siinä tapauksessa ei hyvältä näytä- - SeePPe
Kokemuksia aikoinaan kirjoitti:
Mahtaako omistajista löytyy tuttuja nimiä
Hotellilaiva Mercator:in ajoilta.
Siinä tapauksessa ei hyvältä näytä-Sama henkilö vetämässä tätä projektia. Ja ei hyvältä tosiaankaan näytä.
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-55136/?n=
Jotakin tolle harrastelulle pitäisi viranomaistaholta jo tehdä.
- JV/TV
Juovesi /Tuusvesi yhtiön laivan kohtalo on jossain saimaan etelä osassa , risteillyt se ei ainakaan Joensuussa ollessaan .Olisko löytynyt sama kivi vielä kerran .
- Metsanruhtinas
M/S Juovesi nähty viimeksi kesällä 2011 Tuusniemen satamassa hyvässä kunnossa ravintolalaivana, moottoria kunnostettiin ......
- mbe320cdi
Heinäkuussa ajelin Tuusniemelle ja kävin satamassa niin siellä se Juovesi köllötti laiturissa.
- siipiveikko
mbe320cdi kirjoitti:
Heinäkuussa ajelin Tuusniemelle ja kävin satamassa niin siellä se Juovesi köllötti laiturissa.
Siinä se on vieläkin on jo olllut kolmevuotta. Laivassa on 40 vuodepaikkaa
kaksi saunaa ja ravintolasali.
Tervetuloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758