Kukaan teistä kuullut vielä uusinta/tulevaa levyä?
Itse olen ja kuulostaa...hyvältä! :)
Kiss Of Death
7
1483
Vastaukset
- kalvotaiteilija
Empä oo kuullu. Elokuun lopullahan se ilmestyy. Minkälaista rökänrölliä se mahtaa olla?
- Lemmy73
Jep, silloinhan se ilmestyy ja ilmestyy myös levyhyllyyni. Helevatan hyvää tavaraa luvassa voin sanoa.
- kalvotaiteilija
Lemmy73 kirjoitti:
Jep, silloinhan se ilmestyy ja ilmestyy myös levyhyllyyni. Helevatan hyvää tavaraa luvassa voin sanoa.
....öhöm laittaa sähköpostilla yhen piisin ?
- Hessssu
Joo, sehän levy on vuotanu nettiin. on iha hyvä :) Ens perjantaina 7tunnin junamatka ouluun, mut on se sen arvosta! :)
- Epsoni
Uudelta Kiss of Death levyltä voi kuunnella kolme piisiä osoitteessa
www.spv.de/eng/motoerhead/album.html
Kuulostavat ihan samalta kuin aina ennenkin. Onneksi. - Anu Saukko
Onko Rankempaa Kuin Inferno-Levy(Mikäli Se On Edes Mahdollista!)
- dfdfgd
Noi on taas niin makuasioita, jotta vaikea sanoa.
Mutta loistava se on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364485- 491869
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2511614Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2491557Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671061- 661055