"Mä olen mies, on nimein Kalle
Kalle Armas Johansson..."
Taisi olla laulun nimi
'Mamman lellipoika' tai jotain sinne päin...
Osaako kukaan
18
2883
Vastaukset
mut vielä puhdas ja viaton.
Naimisiin kyllä haluaisin
ja menisin mitä pikemmin
jos vaimoksein vain tytön saisin
yhtä puhtaan, kuin minäkin
Kerran tul mua tyttö vastaan
hepenissään se tanssi siin
sellainen ärsyttää ainoastaa,
sil mammani mun sanoi niin.
Jotenkin noin tais mennä.
Savikiekolta joskus lapsena kuunnellut.
Äkkiselään en muista laulajaa.
Saattaisi jostain vintiltä ko.savikiekko löytyä.- kaipasinkin
mutt mainittiinko siinä tällainen kohta kuin: "naisia en mä koskaan vaali
en tartu heidän kahleisiin
Mä olen Helsingin ideaali
sill mammani mun..."
Oliko siinä tuollainen sana kuin ideaali, vai muistanko väärin? - näyttelijä
Kaarlo Juurela ainakin on sen laulanut jossain vaiheessa.
- kuokkija muualta
näyttelijä kirjoitti:
en muista kuulleeni ja IMDb-ssä on syntymäaika 1929 mutta ei kuolinaikaa.
kaipasinkin kirjoitti:
mutt mainittiinko siinä tällainen kohta kuin: "naisia en mä koskaan vaali
en tartu heidän kahleisiin
Mä olen Helsingin ideaali
sill mammani mun..."
Oliko siinä tuollainen sana kuin ideaali, vai muistanko väärin?oli kyseiset sanat.
Tuossa alenpana olikin esittäjä mainittu. Nimenomaaan Kaarlo Juurelan levyä tuli kuunneltua grammarista.- 30 ja alle
muistelen, ettei ihan 50?
- Sharon Cohen
näyttelijä kirjoitti:
kyllä on Helsingin Freelancenäyttelijäyhdistyksen tämän vuoden näyttelijäluettelossa.
30 ja alle kirjoitti:
muistelen, ettei ihan 50?
olet oikeassa.
Vaan kun grammarini neula on tainnut jäädä tähän viiskyt kohtaan.- Ilmanjäähdytin
vain tuntuu, että se oli kolmekymmentä, vähän alle?
Onko kellään varmaa tietoa?
- tuo laulu
Sen lisäksi, että edesmennyt Kalle Juurela sitä lauloi, parhaan esityksen varmaan kyseisestä kappaleesta tarjosi Sakari Halonen (Kansallisteatterin näyttelijä), edesmennyt hänkin.
Ja ideaali-sana on vissiin olemassa. Kuka tietää mitä se tarkoittaa.oikein käydä katsomassa kotoa,tai vanhimmalta veljeltäni,kummanko ésittämä se meidän levy oli.
Aloin epäileen muistiani,kun Sakari Halosen nimen otit esiin.
Kaipa mammanpoika oli juuri mamman mielestä juuri ideaali, eli paras mahdollinen aviomies jollekin "kersantti karoliinalle", joka sanoo mitä mieltä poika kulloinkin on???- kuokkija muualta
ei Kalle Juurela ole kuollut!
saa sanoa kuten siinä vitsissä että Tiedot kuolemastani ovat ennenaikaisia! - kuokkija muualta
EI OLE KUOLLUT! Kalle Juurela elää,tiedot kuolemastaan liioiteltuja. Siellä on puhelinnumerokin jos haluat soittaa.
- kaikki jaksa lukea
kuokkija muualta kirjoitti:
EI OLE KUOLLUT! Kalle Juurela elää,tiedot kuolemastaan liioiteltuja. Siellä on puhelinnumerokin jos haluat soittaa.
Hyvä kuitenkii, ett tieän nyt kuka sen lauloikin. Mikähän siinä, että nykyisin ei enää mitään hauskoi biisei tehä, maailma on tullut niin totiseksi.
- Kiva
kun tuli toi esittäjäkin selville =)
- hintsu
tässä video: https://www.youtube.com/watch?v=UlARg1HZpSU
- MammanLellipoika
olkaa hyvät
https://www.youtube.com/watch?v=TQZrG71mwe0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231730
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161442Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66841
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668