Chuck Norris

miten on?

löytyykö nykyajan karateharrastajilta ja muiden itsepuolustuslajien harrastajilta kunnioitusta Chuck Norrisia kohtaan?
Miehen saavutuksethan karaten ja muiden lajien saralla ovat vähintäänkin merkittäviä, mutta silti olen huomannut että suurin osa ihmisistä ei edes tiedä Chuck Norrisin saavutuksista, ja naureskelevat kuinka paska hän on ja pitävät hänen uransa huippukohtana total gymin mainostamista ;)

Monet lajien harrastajatkaan eivät edes tiedä Norrisin saavutuksista, mikä on mielestäni melko ihmeellistä, sillä onhan Norris yksi näiden lajien tunnetuimpia henkilöitä, aina 70-luvulta lähtien, mutta ehkäpä nykysukupolvet eivät ole tulleet tutuksi tähän mieheen, mikä on harmi.

eikös Norris ollut 6 vuotta peräkkäin karaten maailmanmestari, sekä hän taisi olla ensimmäinen ja ainakin aikanaan ainut henkilö läntisessä maailmassa joka on saanut 8. danin mustan vyön taekwondossa? jos oikein muistan.
ja tämän lisäksi taitaa olla mustia vöitä parista muustakin lajista, ei voi kuin ihailla häntä, on saavuttanut jo noin paljon, ja sen lisäksi onnistunut tulemaan tutuksi ja menestynyt näyttelijänäkin, ja jos kukaan on nähnyt videoita tai kuvia viime vuosilta niin Chuck näytää ikäisekseen (66v) melkoisen hyväkuntoiselta. On tosiaan vaikea uskoa että hän on syntynyt vuonna 1940

19

2719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se oli

      mun idoli joskus skidinä, kun itse aloin harrastamaan karatea!
      samaan kastiin kuului bruce, wilsson, damme, ja muut sankarit, mutta chuck oli hyvä!

    • chuck

      Mulla on ollut Chuck Norris farkut joissa on joustavat saumat. Taitavat myydä vieläkin jossain. Joo onhan se ikäisekseen varmaan normaalia kovemmassa kondiksessa. Oma taistelutaitourani alkoi Norriksen leffoja katsellessa aikoinaan.

      • ACTION Jeansit?!

        Oon etsinyt, mistä löytyy?


    • kenttis

      Chuck treenasi pääasiassa korealaista tangsoodoa, joka tosin on melkein suora kopio shotokan karatesta. Chuck oli semicontact karaten mestari, ja semikarate on vielä suurempaa pelleilyä kuin WKF-pistehippa.

      Silti arvostan kyseistä jamppaa, hänen ansiostaan kamppailulajit ovat saaneet paljon hyvää mainetta. Lisäksi Texas Ranger oli hyvä sarja :) Texas Ranger muuten treenaili brasilian jujutsua :D

      • norriskin :)

        eli oon ymmärtäny et sillä oli musta vyö myös brasilialaisessa jujutsussa. Jostain nettisivuilta lueskelin noita norrisin eri vöitä ja voittoja ja muita juttuja niin täytyy sanoa että ei mikään turha jätkä!

        Taitaa olla enemmän noita juttuja kuin seagalilla ja van dammella yhteensä ;)

        ja lapsuudesta ovat minullekkin tutut Norrisin elokuvat, varsinkin Lone wolf McQuade, joka ei ole ajan saatossa pahemmin tehoaan menettänyt, ehkä yksi parhaista Norrisin leffoista.


      • video....
        norriskin :) kirjoitti:

        eli oon ymmärtäny et sillä oli musta vyö myös brasilialaisessa jujutsussa. Jostain nettisivuilta lueskelin noita norrisin eri vöitä ja voittoja ja muita juttuja niin täytyy sanoa että ei mikään turha jätkä!

        Taitaa olla enemmän noita juttuja kuin seagalilla ja van dammella yhteensä ;)

        ja lapsuudesta ovat minullekkin tutut Norrisin elokuvat, varsinkin Lone wolf McQuade, joka ei ole ajan saatossa pahemmin tehoaan menettänyt, ehkä yksi parhaista Norrisin leffoista.

        löysin netistä tällaisen pätkän. On eri Norrisin leffoista leikattu parhaita paloja. On selvästi tuo roundhouse kick Chuck Norrisin mieleen :)
        http://www.youtube.com/watch?v=_tZya7D3nZo

        Olisi mielenkiintoista nähdä jotain vanhaa matskua Norrisin kilpailuajoilta.


      • sdgsdg

        Kuk oli Kontakti karaten mestari. siis kiks poksingin esimuodon.
        Hän treenailee edelleenkin Machadojen kanssa BJJa ja on tosiaankin saanut Machadoilta mustan vyön. (Ja on kuulemma sen tasoinenkin)


      • saattaa
        sdgsdg kirjoitti:

        Kuk oli Kontakti karaten mestari. siis kiks poksingin esimuodon.
        Hän treenailee edelleenkin Machadojen kanssa BJJa ja on tosiaankin saanut Machadoilta mustan vyön. (Ja on kuulemma sen tasoinenkin)

        treenailla mitä vain ja tehdä hurjia toimintaleffoja mielin määrin, eikä se hänen arvoaan vähennä. Päinvastoin. Mutta ne kahdeksan maailmanmestaruutta. Jepjep. Mcdojolla voi aina järjestää mm-kisat(okei, kerroin näistä mm-kisoista vain serkkupojille, eikä nekään treenaa karatee). "Jee, mä voitin": tuumas Chuck.


      • tuossa
        saattaa kirjoitti:

        treenailla mitä vain ja tehdä hurjia toimintaleffoja mielin määrin, eikä se hänen arvoaan vähennä. Päinvastoin. Mutta ne kahdeksan maailmanmestaruutta. Jepjep. Mcdojolla voi aina järjestää mm-kisat(okei, kerroin näistä mm-kisoista vain serkkupojille, eikä nekään treenaa karatee). "Jee, mä voitin": tuumas Chuck.

        mainita, että äijästä tuli miljonääri taidoillaan, eikä häntä paljon kiinnosta, mitä hänestä täällä kirjoitellaan. Mutta ne kahdeksan mm:tta on pelkkää Mcdojoilua. Hypetystä, jolla saatiin pölvästit aikoinaan avaamaan lompkkojensa nyörit. Nimim. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.


      • ...........
        tuossa kirjoitti:

        mainita, että äijästä tuli miljonääri taidoillaan, eikä häntä paljon kiinnosta, mitä hänestä täällä kirjoitellaan. Mutta ne kahdeksan mm:tta on pelkkää Mcdojoilua. Hypetystä, jolla saatiin pölvästit aikoinaan avaamaan lompkkojensa nyörit. Nimim. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.

        nuo maailman mestaruudet eivät tehneet Chuckista rikasta saati kuuluista. Voittojen jälkeen hän avasi ketjun karatekouluja, jotka menivät kuitenkin konkurssiin, ja Chuck Tienasi leipänsä treenaamalla lajeja julkkiksille, esim Steve McQueenille, joka kehotti Chuckia menemään näyttelykursseille.
        Chuck oli ystävä Bruce Leen kanssa jonka kautta hän sai ensimmäisen ison leffaroolin, näytteli sitä pahista siinä Leen leffassa.
        Tämän jälkeen muistakseni Norris kirjoitti ensimmäisen leffansa, good guys wear black, joka tuotettiin minimibudjetilla, ja siitä tuli yllättävä menestys, tuon jälkeen Chuck on tehnyt elokuvia.
        Eli tuo elokuvaurakin oli tavallaan ihan Chuckista itsestään kiinni eikä nuo Maailmanmestaruudet siihen hirveästi vaikuttaneet, tietenkin Chuckin taitoja käytettiin hyödyksi.

        Enkä ymmärrä miksi täällä vähätellään noita Norrisin maailmanmestaruuksia, kovin moni ei ole pystynyt samaan kuin Chuck.
        Hän on saanut elämässään aikaiseksi vaikka mitä, ja jatkaa samaa rataa vielä eläkeiässäkin, ja kaiken lisäksi käyttää omaa aikaa ja rahojansa hyväntekeväisyyteen.
        Jos yhden julkkiksen/näyttelijän saisin tavata joskus niin luultavasti valitsisin Chuck Norrisin ;)


      • Nimetön
        norriskin :) kirjoitti:

        eli oon ymmärtäny et sillä oli musta vyö myös brasilialaisessa jujutsussa. Jostain nettisivuilta lueskelin noita norrisin eri vöitä ja voittoja ja muita juttuja niin täytyy sanoa että ei mikään turha jätkä!

        Taitaa olla enemmän noita juttuja kuin seagalilla ja van dammella yhteensä ;)

        ja lapsuudesta ovat minullekkin tutut Norrisin elokuvat, varsinkin Lone wolf McQuade, joka ei ole ajan saatossa pahemmin tehoaan menettänyt, ehkä yksi parhaista Norrisin leffoista.

        Vaikka Chuckin leffat ovatkin aikamoista patrioottista vääntöä niin niissä kyllä on sitä jotain.
        Octagon on mielestäni yks parhaita action leffoja koskaan.


      • mieltä...
        ........... kirjoitti:

        nuo maailman mestaruudet eivät tehneet Chuckista rikasta saati kuuluista. Voittojen jälkeen hän avasi ketjun karatekouluja, jotka menivät kuitenkin konkurssiin, ja Chuck Tienasi leipänsä treenaamalla lajeja julkkiksille, esim Steve McQueenille, joka kehotti Chuckia menemään näyttelykursseille.
        Chuck oli ystävä Bruce Leen kanssa jonka kautta hän sai ensimmäisen ison leffaroolin, näytteli sitä pahista siinä Leen leffassa.
        Tämän jälkeen muistakseni Norris kirjoitti ensimmäisen leffansa, good guys wear black, joka tuotettiin minimibudjetilla, ja siitä tuli yllättävä menestys, tuon jälkeen Chuck on tehnyt elokuvia.
        Eli tuo elokuvaurakin oli tavallaan ihan Chuckista itsestään kiinni eikä nuo Maailmanmestaruudet siihen hirveästi vaikuttaneet, tietenkin Chuckin taitoja käytettiin hyödyksi.

        Enkä ymmärrä miksi täällä vähätellään noita Norrisin maailmanmestaruuksia, kovin moni ei ole pystynyt samaan kuin Chuck.
        Hän on saanut elämässään aikaiseksi vaikka mitä, ja jatkaa samaa rataa vielä eläkeiässäkin, ja kaiken lisäksi käyttää omaa aikaa ja rahojansa hyväntekeväisyyteen.
        Jos yhden julkkiksen/näyttelijän saisin tavata joskus niin luultavasti valitsisin Chuck Norrisin ;)

        en ymmärrä miksi yleisestikkin täällä on kaikilla hirveä tarve dissata kaikkia. jos jonkun mielestä chuck on kova, on alta aikayksikön joku väittämässä vastaan, ei siinä mitään, mutta yleensä vielä v-n typerin argumentein. voi olla tässäkin tapauksessa että chuck ei sitten loppujen lopuksi olekkaan maailman paras mut hei, voitaisko päätyä näihin lopputuloksiin asiallisesti...

        enivei, kelläköhän on varaa dissata chuckin maailmanmestaruuksia tohon malliin...


    • Fenris
      • UmaCura

        sivusto. ja parasta on että Chuck itse "hyväksyy" noi kirjoitukset että on kyllä miehellä itsetunto kunnossa. Samaa tuumasin sen jälkeen ku CHuck oli vieraana Conanissa. Se oli tiukkaa kamaa.


      • upeeta!!!!
        UmaCura kirjoitti:

        sivusto. ja parasta on että Chuck itse "hyväksyy" noi kirjoitukset että on kyllä miehellä itsetunto kunnossa. Samaa tuumasin sen jälkeen ku CHuck oli vieraana Conanissa. Se oli tiukkaa kamaa.

        mä ainakin haluan ton "mitä chuck norris tekisi?" paidan!!


    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Chuck Norris ei itse asiassa edes ikinä harrastanut karatea, hänen lajinsa oli korealainen Tang Soo Do.

      • .........

        että meni voittamaan karaten maailmanmestaruudet 6 vuotena peräkkäin ;)


      • hanki elämä
        ......... kirjoitti:

        että meni voittamaan karaten maailmanmestaruudet 6 vuotena peräkkäin ;)

        nyt ei tiedä paskaakaan lajeista tai henkilöistä mitä kommentoi. Pelkkä alkeiskurssi ei riitä siihen että pystyy asiantuntemuksella kertomaan lajista yhtään mitään.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe