Tekeekö 760 3.0 V6 Volvolla mitään?
Se on vm -85 ja ajettu 200 000 km.
Käytetty aina merkkihuollossa ja ruosteen esto tehty ja tarkistus tehty joka vuosi. Siinä olisi kaikki lisävarusteet mitä silloin on ollut saatavana rahalla.
Hinta ois n. 25 000mk.
Kannattaako ostaa??
760 3.0 V6
2
602
Vastaukset
- rrraugh
auto on todella hyvä, ja moottorikin menettelee vaikka ei volvo omaa tuotantoa olekkaan. jos vuodessa ei tule kovinpaljoa ajettua niin silloin toi 6kone menee ihan hyvin. nuo kilometrit ei ole autolle vielä mitään muuta kuin sisään ajot, moottorista ei kyllä ole kokemusta.
mä kyllä hakisin ton jos ois rahaa tähän hätään - Hojo
Mitä sitä nyt hiuksia halkomaan, mutta kone on 2,8 litrainen.
No auto on koriltaan taattua Volvolaatua eikä noilla kilometreillä pitäis vielä olla suuria ongelmia. Pientä pintaruostetta voi jossain kiveniskeämissä olla ja kannattaa korjata. Jos moottori on kunnossa ei ole ongelmia, mutta tämä moottorimalli, joka on yhteistyömotti peugeotin ja sitikan (en oo ihan varma) kanssa on herkkä keittämään ja sitäkautta kannet ovat kovilla. Ehkä kyseessä on huono vedenkierto. Jos saat kyseisen motin rikki niin korjaus maksaa n. 20 tkm eli kannattaa olla tarkkana. Itse olen etsinyt kyseistä mallia, jossa olis motti rikki, kun mulla on kellarissa kyseisen mallin 2,3 turbomylly coolerilla.
Bensaa palaa sitten ainakin kaupungissa ja talvikeleillä ihan miesmäisesti, mutta auto on sen ajan luksusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372