Tekeekö 760 3.0 V6 Volvolla mitään?
Se on vm -85 ja ajettu 200 000 km.
Käytetty aina merkkihuollossa ja ruosteen esto tehty ja tarkistus tehty joka vuosi. Siinä olisi kaikki lisävarusteet mitä silloin on ollut saatavana rahalla.
Hinta ois n. 25 000mk.
Kannattaako ostaa??
760 3.0 V6
2
601
Vastaukset
- rrraugh
auto on todella hyvä, ja moottorikin menettelee vaikka ei volvo omaa tuotantoa olekkaan. jos vuodessa ei tule kovinpaljoa ajettua niin silloin toi 6kone menee ihan hyvin. nuo kilometrit ei ole autolle vielä mitään muuta kuin sisään ajot, moottorista ei kyllä ole kokemusta.
mä kyllä hakisin ton jos ois rahaa tähän hätään - Hojo
Mitä sitä nyt hiuksia halkomaan, mutta kone on 2,8 litrainen.
No auto on koriltaan taattua Volvolaatua eikä noilla kilometreillä pitäis vielä olla suuria ongelmia. Pientä pintaruostetta voi jossain kiveniskeämissä olla ja kannattaa korjata. Jos moottori on kunnossa ei ole ongelmia, mutta tämä moottorimalli, joka on yhteistyömotti peugeotin ja sitikan (en oo ihan varma) kanssa on herkkä keittämään ja sitäkautta kannet ovat kovilla. Ehkä kyseessä on huono vedenkierto. Jos saat kyseisen motin rikki niin korjaus maksaa n. 20 tkm eli kannattaa olla tarkkana. Itse olen etsinyt kyseistä mallia, jossa olis motti rikki, kun mulla on kellarissa kyseisen mallin 2,3 turbomylly coolerilla.
Bensaa palaa sitten ainakin kaupungissa ja talvikeleillä ihan miesmäisesti, mutta auto on sen ajan luksusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k513666On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712308Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602198Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.271626Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761457
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?551003Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879