Olemme ostamassa uutta S60:stä ja ainoa päättämätön asia on enää väri. Eli onko mielipiteitä, mikä on paras väri kyseiseen autoon? Itse olen miettinyt lähinnä mustaä.
S60 väri
8
1522
Vastaukset
- nicki
En tiedä onko sulla ollut koskaan mustaa autoa, mutta muista ettei se pysy aina pakasta vedettynä ja puhtaana. Joka sorminjälki, raapaisu ja pöly näkyy ovissa ja luukuissa näkyy riittävän kauaks.
En koskaan hommaa toista mustaa autoa. JOs Sulla on aikaa, rätti ja skitsoluonne, ota kaikin mokomin itsellesi pientä vaivaa.- Vihreä
Olen jostain kumman syystä mieltynyt vihreään ( met. ) en ole vielä nähnyt yhtään autoa johon vihreä ei sopisi.
Punainen ja hopea taitavat olla ne yleisimmät värit, joten rankkaisin ne pois jo senkin takia, paitsi jos olisi Porsce.
- TeroPee
Duunipaikan parkkipaikalla seisoo päivittäin valkoinen S60 ja älä sellaista ainakaan hanki. On nimittäin todella mitätön ja vaatimaton väri tuohon autoon.
Harmaita/hopeita autoja on joka paikka täynnä ja mustasta saitkin jo kommentit. Mainoksissa oleva kulta/pronssi/kellertävä (mikä se sitten kenenkin mielestä on...) ei myöskään mielestäni ole mikään erikoisen kaunis. Samoin perus-punainen ei mielestäni käy tuohon autoon. Jokin tummansininen metalliväri voisi olla aika makea tuossa autossa. - V 70 AWD
Ehdottomasti sininen metalliväri! joko tummasininen tai se muodikas siniharmaa sopivat kyseiseen autoon erittäin hyvin.
- S40
Olen samaa mieltä ylläolevan kirjoittajan kanssa, todella hyvännäköinen metallinhohto tummansinisenä!!!
- rc
S40 kirjoitti:
Olen samaa mieltä ylläolevan kirjoittajan kanssa, todella hyvännäköinen metallinhohto tummansinisenä!!!
Ehdottomasti sellainen, jo on muuten arvokkaan näköönen biili. Näyttää hienolta ainakin V70:ssä.
Aika tavallinen mutta varmaan juuri sen takia että on hiano.
- hopia
Metallihopea arvokkaiman näköinen ehdottomasti piste.
- kokemuksella(antti)
sininen on sopii parahaiten siihen
ei mikään muu.. jos haluaa tuhlata
7000 niin saa laittaa metallihotovärin
mutta tavalinen sininen ja metalihotosinisessa ei ole paljon mitään eroa. kokemusta on..
ei mikään muu passaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks315308Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si673964Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut313449Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933221Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää423177- 682641
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242132En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542129Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261367- 1801247