Vetokoukun sähkösarjan asennusohjeissa lukee, että akun miinusnapa pitäisi irroittaa ennen asennusta. Onko kellään tietoa, seuraako siitä jotain ongelmia? Radion koodi pitää nähtävästi syöttää uudelleen, mutta vaikuttaako se muuhun?
Akun miinusnavan irroittaminen
4
1052
Vastaukset
- VIlleeeeee
Auto johon vetokoukku on tarkoistus asentaa on siis 2005 mallin Grand Scenic
- siinä lukee.
En itse irrottanut akkua, koska en tiennyt mihin se voi johtaa.
- Vsku
Ainoat "ongelmat".
- Radion koodi
- Kellon ajastus
- Sivuikkunoiden "Resetointi" ovissa. ( Ohje löytyy ohjekirjasta tähänkin, eikä loppujen lopuksi paha.)
Sähköasennuksen koukussa pitäisi olla simppeli homma, mutta itselleni jälleenmyyjän myymä sähkösarja ei ollut autooni toimiva, jonka johdosta jouduin muuttamaan kytkentää valmiiseen sarjaan saadakseni sen toimimaan yleisen kytkentäkaavion mukaisesti.- mutta
ko mallissa se ei ole kuin painaa paikoilleen. Se siinä ihmetyttikin, että markkinoiden ehkä halvin irrotettava koukku, eikä tarvinnut kikkailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586