Vetokoukun sähkösarjan asennusohjeissa lukee, että akun miinusnapa pitäisi irroittaa ennen asennusta. Onko kellään tietoa, seuraako siitä jotain ongelmia? Radion koodi pitää nähtävästi syöttää uudelleen, mutta vaikuttaako se muuhun?
Akun miinusnavan irroittaminen
4
1032
Vastaukset
- VIlleeeeee
Auto johon vetokoukku on tarkoistus asentaa on siis 2005 mallin Grand Scenic
- siinä lukee.
En itse irrottanut akkua, koska en tiennyt mihin se voi johtaa.
- Vsku
Ainoat "ongelmat".
- Radion koodi
- Kellon ajastus
- Sivuikkunoiden "Resetointi" ovissa. ( Ohje löytyy ohjekirjasta tähänkin, eikä loppujen lopuksi paha.)
Sähköasennuksen koukussa pitäisi olla simppeli homma, mutta itselleni jälleenmyyjän myymä sähkösarja ei ollut autooni toimiva, jonka johdosta jouduin muuttamaan kytkentää valmiiseen sarjaan saadakseni sen toimimaan yleisen kytkentäkaavion mukaisesti.- mutta
ko mallissa se ei ole kuin painaa paikoilleen. Se siinä ihmetyttikin, että markkinoiden ehkä halvin irrotettava koukku, eikä tarvinnut kikkailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481