Miten ja milloin tulee hakea jälkiaukkiin, mikäli palvelus on vielä kesken ja tarkoitus on osallistua seuraavaan, syksyllä alkavaan aliupseerikurssiin?
Jälki Auk
4
8195
Vastaukset
- Auk:sta
Käy kysymässä AUKn johtajalta, sieltä saat oikean tiedon.
Ota yhteyttä MPL:n esikuntaan ja tiedustele asiaa. Lisätietoa: http://www.mil.fi
- Sotilas1
No ensi hätään kannataisi asiasta mennä keskustelemaan yksikön päällikön kanssa. Hän on kuitenkin loppujen lopuksi se henkilö, joka valinnat aukkiin tekee.
- Rimps-u
Itse hain jälkiaukkiin siinä vaiheessa kun uudet alokkaat olivat palvelleet n.4 viikkoa.Keskustelin viirikön koulutuspäällikön,viirikön päällikön sekä alukseni päällikön kanssa. He suorittivat uudelleen arvioinnin ja itse kirjoitin vapaamuotoisen hakemuksen lautakunnalle.
Lähimmälle esimiehelle kannattaa hyvissä ajoin puhua asiasta ja selvittää jatkotoimenpiteet.
Reservissähän on pieni mahdollisuus suorittaa miehistöstä aliupseeriksi-kurssi,mutta sinne pääsy on epätodennäköisempää kuin palveluksen aikana jälkiaukkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165