Heinänuha jyllää ja kun viikko sitten sairastetun flunssan jälkimainingit ovat tukkia röörit ihan kokonaan, niin voinko ottaa Kestinen (2 x pvä) lisäksi Duactia? Sopivatko lääkkeet yhteiskäyttöön? Lääkäriin pääsen vasta maanantaina.
Duact + Kestine?
5
14449
Vastaukset
- voi ottaa,
luehan ne pakkausohjeet.
- tukossa ollaan edelleen
Koska lääkettä ei tule ottaa?
Duactia ei pidä käyttää jos olet aikaisemmin kokenut yliherkkyysoireita Duactista, Semprexistä tai
triprolidiini-nimisestä (Actidil, Pro-Actidil) vanhemmasta antihistamiinista tai pseudoefedriiniä
sisältävistä lääkkeistä. Sinun ei myöskään pidä ottaa Duactia, jos sinulla on korkea verenpaine tai sepelvaltimotauti.
Duactia ei pidä käyttää samanaikaisesti tiettyjen lääkkeiden kanssa. Kerro sen vuoksi lääkärillesi muusta lääkityksestäsi.
"Duactia ei pidä käyttää samanaikaisesti tiettyjen lääkkeiden kanssa", mitähän tää sitten tarkoittaa? Muistelin, että joku olisi kertonut ottavansa molempia lääkkeitä yhtä aikaa, mutta en voi muistaa, kuka kertoi ja oliko kyse juuri näistä lääkkeistä. Taidan sitten jättää ilta-Kestinen väliin ja napata Duactin.
- ei enää niin tukossa
Ei saa käyttää yhdessä, niin sanoi lääkäritäti. Söin muutaman päivän pelkkää Duactia ja nyt olen siirtynyt takaisin Kestineen. Alkaa flunssakin olla menneen talven lumia, onneksi, kun lomakin pukkaa päälle :)
- mimosa_
Itse olen käyttänyt samanaikaisesti joskus Duactia ja kestineä. Oliskin mielenkiintoista tietää, miksei niitä saa samanaikaisesti käyttää? Itse en huomannut käytöstä muita oireita, kuin väsymyksen. Molemmat lääkkeet on lääkäri mulle määrännyt, eikä mulle ainakaan ole kerrottu, ettei saisi samanaikaisesti käyttää.
- yhtäaikaa
Duact on yhdistelmävalmiste, jossa on mukana antihistamiini. Joten samaan aikaa ei ole tarpeen käyttää muita antihistamiinivalmisteita (xyzal, kestine, zyrtec jne.) Teho ei yleensä yhtäaikaisella käytöllä kasva, mutta haitat (kuten väsymys) voivat lisääntyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,672493Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242147Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e972107Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92052MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141885Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5871846Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071843Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S181660Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411433