S90 Royal 1998

Royal feeling!

Onko tietoa 4-paikkaisesta S90 Volvosta? Tälläinen auto on myynnissä kaivokselan Biliassa. Kyseisessä autossa oli erilliset takapenkit, radion ja ilmastoinnin säädöt takana.
Olisi kiva tietää auton hinta uutena, tuontimäärät nimenomaan 4-paikkaisena.
Kaikki muukin tieto kiinnostaa kyseisestä autosta.

9

2130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vv

on todella hyvä volvo ja jos varaa on niin ehdottamasti ostamaan. sanon mä.
      lues vaikka tm:än koeajot 900:sarjan volvoista niin näet että parempaa saa hakea eikä löydä sittenkään!

• VL

oletpa törmännyt todelliseen harvinaisuuteen ja todella kalliiseen... mahtaa hintaa löytyä vielkin aikast reilusti ?
      S90:stä eri muodoissa valmistettiin vuosina 1996-98 yhteensä vain 26269 kpl. eli todella vähän, vielä vähemmän tosin tehtiin kyseisen mallin kartanomallia vain 9067 kpl.
      90-sarja päätti myös Volvon takavetoisuuden ikävä kyllä... eli 90-sarja on vielä kokonaisuudessaan takavetoisia eli niitä vanhoja kunnon Volvoja. Meinaatko oikein harkita kyseisen auton ostamista ???
      Tervetuloa myös keskustelemaan Volvoista sivuilleni Volvolandiaan osoitteessa http://volvolandia.cjb.net
      sivuillani on mm. Volvofoorumi, historiaa, ym...

• Royal feeling

Joo, kyllä taisi vanha kunnon autokuume saada minut valtaansa, kun löysin kyseisen auton. Olisihan se ollut tosi hieno auto. Taitaa edelleen jatkua ajelu vanhalla tavallisella etuvetoisella perheautolla, koska S90:n hankkiminen olisi rasittanut taloutta liian paljon.
        Auto kyllä kiinnostaa edelleen erittäin paljon. Joten jos joku tietää linkkejä sivuille, joista löytyy tietoa tästä autosta. Niin niitä voisi ilmoitella.
        Toivottavasti kyseinen auto päätyy hyviin käsiin. Olisihan se harmi, jos tälläinen harvinaisuus tuhottaisiin.

• TVT
        Royal feeling kirjoitti:

Joo, kyllä taisi vanha kunnon autokuume saada minut valtaansa, kun löysin kyseisen auton. Olisihan se ollut tosi hieno auto. Taitaa edelleen jatkua ajelu vanhalla tavallisella etuvetoisella perheautolla, koska S90:n hankkiminen olisi rasittanut taloutta liian paljon.
        Auto kyllä kiinnostaa edelleen erittäin paljon. Joten jos joku tietää linkkejä sivuille, joista löytyy tietoa tästä autosta. Niin niitä voisi ilmoitella.
        Toivottavasti kyseinen auto päätyy hyviin käsiin. Olisihan se harmi, jos tälläinen harvinaisuus tuhottaisiin.

Paljonko sen hinta oli?

• Royal feeling
        TVT kirjoitti:

Paljonko sen hinta oli?

207000 mk, 101800 km. Auto ei ollut ihan viimeisen päälle siisti. Siellä täällä oli jonkin verran naarmuja.
        Lisätietoja löytyy: www.bilia.fi

• s90

meillä oli duunin autona samanlainen ja siinä oli ihmeellinen sähkövika kesken ajon meinaan hävisivät kaikki sähköt ja auto hyytyi tienposkeen, muutenhan toi lasketaan jo edustusautoihin tosi mukava matkustella

• hs

Olen itse ettimässä samanlaista S90 tai 960 Volvoa.Niitä van tuntuu olevan tosi harvassa.
      Mulla on nyt 940 joka on tosi hyvässä kondiksessa eikä siks viittis vaihtaa.
      Erittäin hyvä ajaa.

• Tupis

Parin nettisivun mukaan noita neljäpaikkaisia Royal malleja olisi tehty vain 30kpl. Ei taida myöskään 5-paikkainen versio olla kovin yleinen?

• Volvo-Kalle.

Löytyykö jostain kuvia 4-paikkaisista???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5822
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4374
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2961
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1559
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      66
      1301
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe