Virgo-musikaali!!!

Myysky2

Muistaako kukaan Virgo-musikaalia??Ja vielä parempaa,olisiko joku mahdollisesti ottanut sen nauhalle silloin kun se liki 10 v sitten telkusta tuli...Olisin tooodella kiinnostunut hyväkuntoisesta nauhasta..

33

8963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crais

      Toki muistan. Mulla on se myös nauhalla.

      • Myysky

        Voisitko mitenkään lainata mulle hetkeksi sitä videokasettia,postimaksut ym. vaivanpalkat maksan kyllä!!!Elintärkeää!! laittaisitko meiliä mulle [email protected] tai [email protected]


      • Myysky

        jossa ilmoitin puh.nroni,laittaisitko viestiä kännyyni tai hotmailin osoitteeseeni.Elintärkeää,olen metsästänyt tuota Virgoa jo pitemmän aikaa...


      • Minäkin haluaisin iki-ihanan Virgo-musikaalin itselleni, mieluiten dvd-muodossa, mutta kyllä videokin käy. Laita mailia [email protected], niin sovitaan tarkemmin :) Ihanaa!!! :D


      • ahonen79-m
        Myysky kirjoitti:

        Voisitko mitenkään lainata mulle hetkeksi sitä videokasettia,postimaksut ym. vaivanpalkat maksan kyllä!!!Elintärkeää!! laittaisitko meiliä mulle [email protected] tai [email protected]

        Virgo musikaali löytyi ainakin 2006 tampereen pääkirjastosta dvd versiona.


    • Minäpää

      Hei tarvitsisin todella kipeästi itsekin tuon Virgo -musikaalin DVD:n...onko mahdollista saada joltain kivalta henkilöltä lainaksi? Olisin ikuisesti kiitollinen ja PALKKIO odottaa;)

    • heiheivaan joo

      Me teemme koulussa oman version virgo -musikaalista, siis ihan kunnon version "isolla produktiolla". Valmistuu ilmeisesti ensi kevääksi. Itse en ollut alkuperäistä ikinä nähnyt missään, ennenkuin tähän sekaannuin.

    • heiheivaan joo

      Me teemme koulussa oman version virgo -musikaalista, siis ihan kunnon version "isolla produktiolla". Valmistuu ilmeisesti ensi kevääksi. Itse en ollut alkuperäistä ikinä nähnyt missään, ennenkuin tähän sekaannuin. Ja sellasta kyselisin, ettei kellään sattuisi olemaan soundtrackia? Tai niitä lauluja jossain muodossa?

      • biisit löytyy koneelta

        mulla ois virgo-musikaalin biisit koneella jos jotain kiinnostaa...


    • paapira

      Terve!
      Itse olen niitä vanhoja virgolaisia (kuvitella, että siitä on tänä syksynä 10 vuotta!!)
      juuri tänään loin facebookiin virgo-groupin ja sieltä varmasti löydät jonkun jolla nauha olisi. group on vasta muutaman tunnin vanha joten siellä ei vielä ole paljon ketään mutta eiköhän meitä muitakin liity.
      Paapi

      • hmc

        En tiedä saatko tästä ilmoitusta sähköpostiisi tai mitään, mutta tosiaan, olen Kouvolan yhteiskoulun lukion oppilas, ja me olemme nyt viimeisen puolen vuoden ajan rakentaneet Virgoa. Esitämme sitä viikon päästä tiistaista perjantaihin,eli 19-22.2.2008. Musiikinopettajamme sekä ohjaajamme sanoivat projektin alussa että vanhoja Virgolaisia olisi tulossa katsomaan. Olisi hauska tietää, onko tosiaankin näin. :)


        Tervetuloa!!!


      • maijak
        hmc kirjoitti:

        En tiedä saatko tästä ilmoitusta sähköpostiisi tai mitään, mutta tosiaan, olen Kouvolan yhteiskoulun lukion oppilas, ja me olemme nyt viimeisen puolen vuoden ajan rakentaneet Virgoa. Esitämme sitä viikon päästä tiistaista perjantaihin,eli 19-22.2.2008. Musiikinopettajamme sekä ohjaajamme sanoivat projektin alussa että vanhoja Virgolaisia olisi tulossa katsomaan. Olisi hauska tietää, onko tosiaankin näin. :)


        Tervetuloa!!!

        kyllä olen tulossa kouvolaan virgoa kuulemaan teiltä uudistuneelta kouvolalata


    • Atte T

      Meikäläinen löysi kirppikseltä
      soundtrackin :) 0.40 senttiä maksoi ihan uudenveroinen cd :D
      Joku ei tiennyt vissiin mitä möi niin halvalla ;)

      Mielellään tätä kuuntelee yksinäisinä iltoina kyllä.

      • Anna---

        sitä vaan kyselisin, että voisiko joku nähdä niinkin paljon vaivaa, että kirjottaisi parin laulun sanat tänne?
        haluisin sen laulun, minkä kertosäkeistön sanat menevät jokseenkin näin "muukalainen, muukalainen, ei kukaan kaipaa sua, ei kukaan tarvitse sua" yms.
        Ja sen kappaleet minkä kertosäkeistö menee kai näin "kanna minut, niityille, vuorien taa. siellä on pieni, ruusumaja, alla tuomien. riisu minut vuoteelle, ruusuntuoksuun. ja annan minun vierelläsi tulla rakkauteen."
        ja vielä sen laulun minkä kertosäikeistö menee näin "rakkautta vaan, rakkautta vaan, sydän haluaa, rakkautta vaan."
        ja jos kukaan ei niitä viitsi itse kirjoittaa, niin tietääkö joku mistä voisi näiden kappaleiden sanat katsoa, ja vielä parempaa mistä nämä kappaleet voisi kuunnella?
        kiitos jo etukäteen jos joku viitsii vastata.


      • Ilo
        Anna--- kirjoitti:

        sitä vaan kyselisin, että voisiko joku nähdä niinkin paljon vaivaa, että kirjottaisi parin laulun sanat tänne?
        haluisin sen laulun, minkä kertosäkeistön sanat menevät jokseenkin näin "muukalainen, muukalainen, ei kukaan kaipaa sua, ei kukaan tarvitse sua" yms.
        Ja sen kappaleet minkä kertosäkeistö menee kai näin "kanna minut, niityille, vuorien taa. siellä on pieni, ruusumaja, alla tuomien. riisu minut vuoteelle, ruusuntuoksuun. ja annan minun vierelläsi tulla rakkauteen."
        ja vielä sen laulun minkä kertosäikeistö menee näin "rakkautta vaan, rakkautta vaan, sydän haluaa, rakkautta vaan."
        ja jos kukaan ei niitä viitsi itse kirjoittaa, niin tietääkö joku mistä voisi näiden kappaleiden sanat katsoa, ja vielä parempaa mistä nämä kappaleet voisi kuunnella?
        kiitos jo etukäteen jos joku viitsii vastata.

        Saitko jo sanat kappaleeseen,jota halusit?

        Hei! Kuuntelen tälläkin hetkellä cd:ltä Virgon lauluja. Ne ovat mielestäni loistavia kaikki! Mitenköhän Tampereella tehdyn version saisi vielä eloon??? terv Kaija


      • Se tulee taas
        Ilo kirjoitti:

        Saitko jo sanat kappaleeseen,jota halusit?

        Hei! Kuuntelen tälläkin hetkellä cd:ltä Virgon lauluja. Ne ovat mielestäni loistavia kaikki! Mitenköhän Tampereella tehdyn version saisi vielä eloon??? terv Kaija

        Virgo tulee myös Riihimäen Nuorisoteatterin ja Teatteri Sammon yhteisproduktiona Riihimäelle lokakuussa 2008. Ensi-ilta 18.10.08 lisää infoa www.riihimaennuorisoteatteri.fi


      • kunttu
        Se tulee taas kirjoitti:

        Virgo tulee myös Riihimäen Nuorisoteatterin ja Teatteri Sammon yhteisproduktiona Riihimäelle lokakuussa 2008. Ensi-ilta 18.10.08 lisää infoa www.riihimaennuorisoteatteri.fi

        Tätä odotellessa :)


      • Riihimäen Nuorisoteatteri
        Se tulee taas kirjoitti:

        Virgo tulee myös Riihimäen Nuorisoteatterin ja Teatteri Sammon yhteisproduktiona Riihimäelle lokakuussa 2008. Ensi-ilta 18.10.08 lisää infoa www.riihimaennuorisoteatteri.fi

        Tosiaan, Virgo näkee päivänvalon 18.10.2008 Kino Sammossa Riihimäellä.

        Liput kannattaa varata jo nyt! Lisätietoa esityksestä ja esityspäivistä löytyy www.virgo.fi -osoitteesta.


    • tsantsi

      moikka mä olisin myös kiinnostunu tietämään mistä saisin tuon virgo musikaalin itselleni

      • Majdo

        Itse sain just siirretyä aikoinaan telkkarista nauhoitetun Virgon koneelle ja dvd:n poltan lähiaikoina. Musatkin soi ipdodissa vähintään kerran viikossa. Onhan Sami Hintsanen ja Joni Leponiemi ollleet melko namusia tuollon 10 vuotta sitten. Ois huvittava jos menis Tartu Mikkiin -ohjelmassa laulamaan Muukalaista :D


      • Nimetön
        Majdo kirjoitti:

        Itse sain just siirretyä aikoinaan telkkarista nauhoitetun Virgon koneelle ja dvd:n poltan lähiaikoina. Musatkin soi ipdodissa vähintään kerran viikossa. Onhan Sami Hintsanen ja Joni Leponiemi ollleet melko namusia tuollon 10 vuotta sitten. Ois huvittava jos menis Tartu Mikkiin -ohjelmassa laulamaan Muukalaista :D

        Majdo!
        Laita mulle mailia [email protected]
        ni jutskataan virgosta!


      • eijis
        Nimetön kirjoitti:

        Majdo!
        Laita mulle mailia [email protected]
        ni jutskataan virgosta!

        Paapi tai muut alkuperäiset virgolaiset.. Onko mitään hajua, onko jostain mahdollista saada alkuperäinen cd- tai tai dvd- tallenne.. olen etsinyt maat ja mannut, mutta mistään ei löydy. Esitys on aina vain mielessäni, vaikka aikaa on jo kulunut.. Mikään esitys sen jälkeen ei ole tehnyt yhtä suurta vaikutusta :) Voi että tulin hyvälle mielelle kun jokin vuosi taaksepäin näin sen televisiosta, omaa versiota vain kaipaisin...

        Laulujen sanat jäivät heti kerrasta päähän ja voi että niitä on laulettu :)


      • Salamaa
        eijis kirjoitti:

        Paapi tai muut alkuperäiset virgolaiset.. Onko mitään hajua, onko jostain mahdollista saada alkuperäinen cd- tai tai dvd- tallenne.. olen etsinyt maat ja mannut, mutta mistään ei löydy. Esitys on aina vain mielessäni, vaikka aikaa on jo kulunut.. Mikään esitys sen jälkeen ei ole tehnyt yhtä suurta vaikutusta :) Voi että tulin hyvälle mielelle kun jokin vuosi taaksepäin näin sen televisiosta, omaa versiota vain kaipaisin...

        Laulujen sanat jäivät heti kerrasta päähän ja voi että niitä on laulettu :)

        Jos edelleen kaipaat virgon musiikkia niin minulta löytyy se cd, dvd on mullakin hakusessa. Olin itse 1998 sen tampereella katsomassa. ota yhteyttä jos kaipaat levyä [email protected].


    • Miazkaaa

      Hei!

      Minäkin haluaisin cd:n itselleni!! :D Ala-astella näin kyseisen musikaalin, ja en ole koskaan unohtanut sitä. Lauloimme luokassa biisejä musikaalista, ja joidenkin laulujen sanoja on itsellä vielä tallessa.

      Jos jollakulla on cd ja jopa dvd, otathan yhteyttä: [email protected]

      Kiitokset etukäteen!!

    • Majdo
    • FRX

      Missä Virgoa muuten esitettiin Tampereella?

    • Vuodet vierii

      Eikös tuo Rollikkahallilla ollut. Joskus teinivuosina tuli se käytyä katsomassa ja hyvät muistot heräsi biiseistä edelleen =)

    • Ainut mitä muistan

      "tänään se mulle mummon eläkkeen tuo"

    • Sartsa_Tre_83

      Tuo oli kaikkien aikojen PARAS musikaali.

    • virgo jämsänkoski

      Jämsänkoskella J J teatterilla on teatterin 20vuotis juhlanäytäntönä Virgo-musikaali ensi-ilta 27.10 lisätietoa löydät jj teatterin omilta nettivuilta!:) Tulehan mukaan katsomaan ja herättämään virgo musikaali taas henkiin!:)9

    • virgo4ever

      Heippa! Tietäisikö kukaan mistä voisi löytää "Ruusumajan" nuotteja? Chordsitkin riittäisivät. On muuten yksi maailman kauneimmista suomen kielisistä rakkauslauluista. :)

    • Jarssi1981

      Löytyisköhän tota musikaalia mistään enää dvd:llä tai jotakin ois mahtavaa nähdä tuo pitkästä aikaa kävin koulun kanssa katsomassa vuonna jotakin sen tampereella ja pysyny mielessöä kaikki nää vuodet ja biisit osaa ulkoo.

    • Rakkautta_vaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe