tk-pääte

snowAngel91

kun on noita sivuja joissa on tk-pääte. esim www.kerro-lisaa.tk, www.kiekko.tk..
mistä sen päätteen saa, onko maksullinen?

11

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro1
      • mistä lähtien?

        Kyllä se mun tietääkseni on ihan maksuton!


      • Poro1
        mistä lähtien? kirjoitti:

        Kyllä se mun tietääkseni on ihan maksuton!

        saattaapi olla ilmainen, mutta silti vaikka maksaisin ennemmin 10e/v kotimaiselle...

        ;)


      • snowAngel91
        Poro1 kirjoitti:

        saattaapi olla ilmainen, mutta silti vaikka maksaisin ennemmin 10e/v kotimaiselle...

        ;)

        kiitos vastauksista. suuntaan nyt ensin sitten tuonne tokelau:yyn.


    • joninho

      tk-loppuisen domainin voit saada itsellesi http://www.dot.tk/en/index.html?lang=en 1,viikosta jopa 2 vuoteen. Kahden vuoden jälkeen voit joko uusia tilauksesi tai ostaa pidemmän domainin. Itse olen tilannut sivuilleni joka kerta domainin tuolta. Sivuilla voi myös tehdä ImCreatorilla kotisivut.

      • kaikenlaisia sitä on

        huomasitko dorka, että ketju on aloitettu jo YLI SEITSEMÄN VUOTTA SITTEN!?

        Ehkä silloin oli erilaista...


      • Pissaliisa
        kaikenlaisia sitä on kirjoitti:

        huomasitko dorka, että ketju on aloitettu jo YLI SEITSEMÄN VUOTTA SITTEN!?

        Ehkä silloin oli erilaista...

        Hirviä pissihätä :(


      • M-Karse-on
        kaikenlaisia sitä on kirjoitti:

        huomasitko dorka, että ketju on aloitettu jo YLI SEITSEMÄN VUOTTA SITTEN!?

        Ehkä silloin oli erilaista...

        Sori mutta mulla kestää tajuta


    • Turbo-Urpo1

      Palvelu kuitenkin on olemassa ja toimii, ja kun vielä teet tilin, ilmaisen anonyymi-spostinosoitteen https://tutanota.com/ sivulla, ei pitäisi olla mitään riskiä testata omia verkkosivun teko/ylläpito taitoja, ilmaisella verkkotunnuksella.

    • AsusDeluxe

      .tk on Tokelaun internet-maakoodi verkkotunnuksia varten. Tokelau antaa suurimman osan .tk:n alaisista verkkotunnuksista vapaasti kaikkien käyttöön.
      Ilman lisämaksua voi rekisteröidä itselleen korkeintaan kolme .tk-verkkotunnusta.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/.tk

      Tietysti sulla pitää sitten olla jossain kotisivutila, mutta tuo domain on ilmainen.

      • AsusDeluxe

        No joo **ttu, olikin vähän vanha ketju.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe