tk-pääte

snowAngel91

kun on noita sivuja joissa on tk-pääte. esim www.kerro-lisaa.tk, www.kiekko.tk..
mistä sen päätteen saa, onko maksullinen?

11

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro1
      • mistä lähtien?

Kyllä se mun tietääkseni on ihan maksuton!

• Poro1
        mistä lähtien? kirjoitti:

Kyllä se mun tietääkseni on ihan maksuton!

saattaapi olla ilmainen, mutta silti vaikka maksaisin ennemmin 10e/v kotimaiselle...

;)

• snowAngel91
        Poro1 kirjoitti:

saattaapi olla ilmainen, mutta silti vaikka maksaisin ennemmin 10e/v kotimaiselle...

;)

kiitos vastauksista. suuntaan nyt ensin sitten tuonne tokelau:yyn.

• joninho

tk-loppuisen domainin voit saada itsellesi http://www.dot.tk/en/index.html?lang=en 1,viikosta jopa 2 vuoteen. Kahden vuoden jälkeen voit joko uusia tilauksesi tai ostaa pidemmän domainin. Itse olen tilannut sivuilleni joka kerta domainin tuolta. Sivuilla voi myös tehdä ImCreatorilla kotisivut.

• kaikenlaisia sitä on

huomasitko dorka, että ketju on aloitettu jo YLI SEITSEMÄN VUOTTA SITTEN!?

Ehkä silloin oli erilaista...

• Pissaliisa
        kaikenlaisia sitä on kirjoitti:

Hirviä pissihätä :(

• M-Karse-on
        kaikenlaisia sitä on kirjoitti:

Sori mutta mulla kestää tajuta

• Turbo-Urpo1

Palvelu kuitenkin on olemassa ja toimii, ja kun vielä teet tilin, ilmaisen anonyymi-spostinosoitteen https://tutanota.com/ sivulla, ei pitäisi olla mitään riskiä testata omia verkkosivun teko/ylläpito taitoja, ilmaisella verkkotunnuksella.

• AsusDeluxe

.tk on Tokelaun internet-maakoodi verkkotunnuksia varten. Tokelau antaa suurimman osan .tk:n alaisista verkkotunnuksista vapaasti kaikkien käyttöön.
      Ilman lisämaksua voi rekisteröidä itselleen korkeintaan kolme .tk-verkkotunnusta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/.tk

Tietysti sulla pitää sitten olla jossain kotisivutila, mutta tuo domain on ilmainen.

• AsusDeluxe

No joo **ttu, olikin vähän vanha ketju.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 162
      4022
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      92
      3362
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      99
      2730
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      285
      2587
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2316
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      152
      2063
    7. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      6
      1674
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1059
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1038
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      909
    Aihe