Rautatikku

Rautatikku

Onko Skodan konepellissä kaasujousi joka pitää sen ylhäällä?

11

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjlkj

      Tosin kun Golffissa vasta v 2006 ja takaovet
      ehkä vakiona vuonna 2008, jos hyvin käy.
      Ei siinä paljon kaasujouset kiinnosta.
      ;))))))

    • on, on, on ...................

      Kyllä on sellainen esihistoriallinen jäänne "pönkänä", jolla pidetään konepelti aukiasennossa. Naurettavaa!

      • audiskaan ei ollu

        kaasujousta konepellis oli vuosi mallia 05. et eise niin vakava puute oo ps vaihtu muutes audi 2 kuukautta sitten skodaan, enkä ole katunut


      • autossasi,

        jos kaasujousi on tärkein varusteesi.
        Paljonko tarvitset sitä? Kerran päivässä, kerran viikossa...
        Näillä huoltoväleillä ja autojen "teknistymisillä", ei tavallisilla suhareilla ole kauhean paljon asiaa konehuoneeseen.


    • Fat boy

      on ,vaikkakin en tiedä kuika tärkeä asia tuommonen on ,kun huollotkin on 30tkm:n välein.

      • joku vaan

        Lasinpesunestettäkin lisäät 30tkm välein? Kyllä tosiasia on, että octavian konepelti on naurettavan vaikea avattava muutenkin.. Superbissa asia hoituu paljon mukavammin.


      • 2,0 FSI
        joku vaan kirjoitti:

        Lasinpesunestettäkin lisäät 30tkm välein? Kyllä tosiasia on, että octavian konepelti on naurettavan vaikea avattava muutenkin.. Superbissa asia hoituu paljon mukavammin.

        Mikäs siitä niin vaikean tekee? Matkustamosta kun nykäisee konepellin aukaisijasta, niin oikeastaan poikkeuksellisen iso kahva ponnahtaa maskista esiin, josta helppo avata/nostaa luukku auki.


      • liisariauton ajajia
        2,0 FSI kirjoitti:

        Mikäs siitä niin vaikean tekee? Matkustamosta kun nykäisee konepellin aukaisijasta, niin oikeastaan poikkeuksellisen iso kahva ponnahtaa maskista esiin, josta helppo avata/nostaa luukku auki.

        joille pissapoikakin täytetään toisten toimesta


      • Fat boy
        liisariauton ajajia kirjoitti:

        joille pissapoikakin täytetään toisten toimesta

        on oma ja maksettu.


      • joku vaan
        2,0 FSI kirjoitti:

        Mikäs siitä niin vaikean tekee? Matkustamosta kun nykäisee konepellin aukaisijasta, niin oikeastaan poikkeuksellisen iso kahva ponnahtaa maskista esiin, josta helppo avata/nostaa luukku auki.

        tuossa uudessa, vanhassa mallissa astetta typerämpi viritys..


    • Kaasujousi löytyy OCU II:een 70 euron lisähintaan.
      http://www.milotec.de/english/62405 liftomat octavia 2 kombi-lim.jpg
      Hienoa, että se ei ole vakiona, koska aivan turha krääsä, jonka ei tarvitse nostaa auton hintaa, ellei sitä itse katso tarvitsevansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe