Rautatikku

Rautatikku

Onko Skodan konepellissä kaasujousi joka pitää sen ylhäällä?

11

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjlkj

      Tosin kun Golffissa vasta v 2006 ja takaovet
      ehkä vakiona vuonna 2008, jos hyvin käy.
      Ei siinä paljon kaasujouset kiinnosta.
      ;))))))

    • on, on, on ...................

      Kyllä on sellainen esihistoriallinen jäänne "pönkänä", jolla pidetään konepelti aukiasennossa. Naurettavaa!

      • audiskaan ei ollu

        kaasujousta konepellis oli vuosi mallia 05. et eise niin vakava puute oo ps vaihtu muutes audi 2 kuukautta sitten skodaan, enkä ole katunut


      • autossasi,

        jos kaasujousi on tärkein varusteesi.
        Paljonko tarvitset sitä? Kerran päivässä, kerran viikossa...
        Näillä huoltoväleillä ja autojen "teknistymisillä", ei tavallisilla suhareilla ole kauhean paljon asiaa konehuoneeseen.


    • Fat boy

      on ,vaikkakin en tiedä kuika tärkeä asia tuommonen on ,kun huollotkin on 30tkm:n välein.

      • joku vaan

        Lasinpesunestettäkin lisäät 30tkm välein? Kyllä tosiasia on, että octavian konepelti on naurettavan vaikea avattava muutenkin.. Superbissa asia hoituu paljon mukavammin.


      • 2,0 FSI
        joku vaan kirjoitti:

        Lasinpesunestettäkin lisäät 30tkm välein? Kyllä tosiasia on, että octavian konepelti on naurettavan vaikea avattava muutenkin.. Superbissa asia hoituu paljon mukavammin.

        Mikäs siitä niin vaikean tekee? Matkustamosta kun nykäisee konepellin aukaisijasta, niin oikeastaan poikkeuksellisen iso kahva ponnahtaa maskista esiin, josta helppo avata/nostaa luukku auki.


      • liisariauton ajajia
        2,0 FSI kirjoitti:

        Mikäs siitä niin vaikean tekee? Matkustamosta kun nykäisee konepellin aukaisijasta, niin oikeastaan poikkeuksellisen iso kahva ponnahtaa maskista esiin, josta helppo avata/nostaa luukku auki.

        joille pissapoikakin täytetään toisten toimesta


      • Fat boy
        liisariauton ajajia kirjoitti:

        joille pissapoikakin täytetään toisten toimesta

        on oma ja maksettu.


      • joku vaan
        2,0 FSI kirjoitti:

        Mikäs siitä niin vaikean tekee? Matkustamosta kun nykäisee konepellin aukaisijasta, niin oikeastaan poikkeuksellisen iso kahva ponnahtaa maskista esiin, josta helppo avata/nostaa luukku auki.

        tuossa uudessa, vanhassa mallissa astetta typerämpi viritys..


    • Kaasujousi löytyy OCU II:een 70 euron lisähintaan.
      http://www.milotec.de/english/62405 liftomat octavia 2 kombi-lim.jpg
      Hienoa, että se ei ole vakiona, koska aivan turha krääsä, jonka ei tarvitse nostaa auton hintaa, ellei sitä itse katso tarvitsevansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1231
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe