Vieläkö ne pojat nyt uuden levyn pukkasi? Ensimmäinen meni hienosti läpi sellaisella AKI&TURO huumorina, mutta ei enää toinen. Ovatko nuo poijjaat nyt ihan tosissaan? Ei minua ainakaan enää naurata. Tai no ehkä vähän... :) Tavallaan käy hiukan sääliksi. Hieno aate tuo heidän "metalliveljeys", mutta ei se oikein toimi... Joka kerta kun kuulen sanan teräsbetoni, purskahdan melkein nauruun. Mieluummin laitan vaikka Bodomin tai Slayerin tai vaikka At vance:n soimaan. Anteeksi nyt tuhannesti kaikki tosifanit. Oli miten oli, mutta näin on. Minä oikeesti luulin että ne ihan vitsillä, mutta ei se kai sitten ollu...
Eka meni läpi
siemen alla
3
350
Vastaukset
- ...
vitsillä vitsillä. uusimmissa haastatteluissa ne sen jo myöntääkin.
vakavasti muttei tosissaan. se vaan et tulee itelleki vähä sama olo ku jos pizza enrico ois tehny toisen levyn.
ja kaiken lisäks toi nimibiisi on niin ilkka jääskeläistä ku voi olla.- gyuyui
Mä en oo ainakaan missään vaihees luullu et ne tekee sitä vitsillä... tai et Teräsbetoni on vitsi... eikä niissä lauluissa oo mun mielestä mitään hassua...
- mur
miks pitää tulla tänne hehkuttaa miten et pidä teräsbetonista. so what ! ketä oikeesti kiinnostaa tykkäätkö sä teräsbetonista vai et ! pliis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3387466Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774839- 2083235
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243127- 762026
- 1541921
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211844Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661607Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201568- 891488