Olemme matkalla Riikaan elo-syyskuun vaihteessa ja varasinmme Knights Court -nimisestä hostellista kahden hengen huoneen. Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? Varaamamme huone on nimenomaan hotellihuonetyyppinen, oma suihku ja vessa, vaikka itse majoituspaikka onkin hostelli ja sieltä myös löytyy suuria yhteismajoitushuoneita.
Knights Court
matkustava
2
302
Vastaukset
- nainen 49
Hei!
Olen juuri kyseisessa hostelissa 4 hengen huoneessa mieheni ja tuttavapariskunnan kanssa. Siistia on ja hintaansa nahden OK. Bussi 22 tulee lahelle ja lahtee rautatieaseman lahelta. Aamiainen on vain paahtoleipaa, margariinia ja hilloja kahvin tai teen kanssa, mutta ei hinnalla ihmeellista voi odottaakkaan. Keskiviikkona lahdemme kotiin. Kauppa 24h aivan lahella. - enskali
Kuinka paljon pulitat kahden hengen huoneesta/miltä ajalta? Etsin edullista majoitusta äitin kanssa, eli juuri sellaista missä on omaa rauhaa ja oma suihku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882