viimeksi ei oo kauaa kun keikalla kävin, ne oli ne kuopion viini juhlat .eli ala ikäisen piti mennä vanhempien kanssa, no serkun kanssa mentiin .ja saatiin ihan etu rivin paikat, ja aateltiin että kyllä nyt eve ja noiman huomaa meijät .no eve huomaskin mutta noiman ei kattonu meitä kertaakaan ,sille oli niin tärkeetä viihdyttää niitä ihmisiä, jotka ei seuraavana aamuna muiste missä eilen illalla oli..
pitääköhän noiman fanejaan hieman ala arvossa ,ja dingon keikat vuosi vuodelta alkaa turvautua siihen. että mennään paikkaan jossa on viinaa, eli siellä on juoppoja ,jotka maksaa siitä että saa nähdä dingon.dingo on vieläkin ihana bändi mutta kyllä täytyy aatella aina oikeita faneja mitä mieltä muut on....
ihan suututtaa
3
550
Vastaukset
- !!!
Itse kuulun näihin oikeisiin faneihin ja miltei ain selvänä keikal ja kyl Nipa vaan ihan huomioi! Joskus enemmän, joskus vähemmän... Se nyt vaan on niin, ettei kaikkia kerkee huomioimaan. Ja näinhän se on, että siellä soitettaan, mihin pyydetään! Ja ne paikat nyt sattuu vaan oleen K-18 paikkoja:) Ja kohta taas keikalle:))
- fani jo 21 vuotta
Iisalmen Olusilla mulle kävi päin vastoin. Mahtavan keikan jälkeen mentiin kysymään nimmareita ja sieltä Eve ja Nipa tulikin. Saatiin nimmarit, juteltiin ja otettiin kuvia. Oli mahtava nähdä miten hyvin palkittiin yli kahenkymmenen vuoden odotus nähdä ne livenä. Mahtavia tyyppejä, oikeesti.
- eve!
niin miekin olin keikalla viinijuhlilla kuopiossa,kuten sanoin paikkaan jossa on viinaa ja humalaisia. viini/olut=alkoholia), niin oli se neumann selvänä sielläkin. mutta mie puhuin ihan vaan siitä millasen katse kontaktin ottaa ihmisiin lavalla. mutta bakcdtagella kun serkun kanssa oltiin, niin neuman keskittyi ihanasti siihen ,kun juteltiin. eli ei tullu tunnetta jollon neumann ois äkkiä halunnut pois. keskustelussa hän keskittyi tuolloin ihmiseen jonka kanssa puhui 100%... puhuin vain lava esiintymisestä ja katsekontaktin puutteesta...ei pahalla ja on kiva jos nuinkin pitkä odotuksesi palkittiin (itse asiassa minunkin olisi pitänyt olla tuolla keikalla, kun ei vain kyyti järjestynyt tuli hieman haikea olo...)mutta enhän miekään ollut koskaan siitä keikasta valittanutkaan..se oli ihana keikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818