Arwen ja konkarin kuoleman jälkeen

T.S.H !

Mites kävi muuten sen jälkeen kun kummatkin kuoli ?

Arwenhan kitui kauan yksin, mutta mihin he menivät kuoleman jälkeen ?

Jotain hämärästi muistelisin ,että näkivät vielä jossain, mutta ei muista enää...

2

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DrBan

Kun Arwen ja Aragorn potkas tyhjää, hyppäs puikkoihin heidän poikansa, Eldarion.
      Se sitten hallitti aikansa... Hmm... Jossakin sekin mun mielestä sekin oli, kuinka pitkään.

Sitten siellä kai Gondorin suunnalla tuli vähän jotain pikkasii ongelmii, kun teinit alko leikkiin tylsistyneinä jotain örkkileikkejä.
      Mutta siitäkään ei mitään sen tarkempaa ole muuta kuin pikkanen tarinan alku.
      -Ei kuitenkaan mitään oikeesti isoa ja vakavaa.

Professori sanoi, että "Return Of The Shadow" -tarina olisi lähinnä kertonut vain nuorison örkkileikkeistä ja pikkasesta salakultista ja sen tukahduttamisesta. ei kovin mielenkiintoinen tai merkittävä tarina, ja siksipä hän ei sitä loppuun kirjoittanutkaan.

Arska ja Arwen nyt menivät kuolemansa jäkeen sinne, minne ihmiset ruukaavat kuolemansa jälkeen mennä...

• Fëa

Kuten Tohtori totesi, kuolemansa jälkeen Arwen ja Aragorn päätyivät Mandosin saleihin ihastelemaan seinätaidetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1111
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe