Iltaa yökyöpelit!
En tiedä onko ajatukseni sopiva, mutta ajattelin kuitenkin kysyä. Naisten profiileita kun selailen, niin useilla(myös kuvattomilla) on melko kovat kriteerit (luonne…ulkonäkö) mahdollisen kumppanin/ystävän/puolison suhteen. Siispä kysymyksiä konkareille*, jotka ovat täällä jo ahkeroineet.
Yritetäänkö kriteerilistoilla lähinnä karsia täysin epäsopivat pois?
Pitävätkö profiilit edes jotenkin paikkansa?
Onko ”kriteeri-ilmon” laitto lähinnä huvia tai esim. kirjekaverin etsimistä?
Ovatko ”kovilla” kriteereillä varustetut profiilit ikuisia paremman onnen etsijöitä,
ts. sinkkuna hyvä ja katsotaan miten markkinat
toimivat?
Itse uskon siihen, että jos edes ollaan samalla tontilla toisen ajatusmaailman kanssa, on jopa mahdollista että jotain yhteyttä syntyy. Kemiat onkin sitten toinen juttu. Profiili voi olla siihen mahdollisuus, mikäli se pitää edes jotenkin paikkansa.
*konkarilla en tarkoita välttämättä ”pelimiestä” joka hyppii mihin tahansa ilman suuntaa. Kommentit ovat tervetulleita myös niiltä, jotka haluaisivat tutustua aikuisten oikeesti.
Listat ja kriteerit
9
1259
Vastaukset
- Karjalanheili
Ajattelinpa vastata sinulle.
Kyllä minä ainakin olen laittanut profiilini niin lähelle omia mieltymyksiäni ja halujani,kuin suinkin mahdollista.
Mielestäni se on ainoa oikea tapa karsia ns.epäsopivat vastaajat.
Eihän sekään välttämättä onnistu,koska on paljon sellaisia vastaajajia,jotka eivät ole lukeneet profiiliani ajatuksen kanssa tai eivät ole ymmärtäneet lukeemaansa.
Miksi laittaisin esim.ettei minulle merkkaa liikunnallisuus yhtään,tai että saa tupakoida tai ei oo väliä miltä näyttää,kun ne ei pidä kuitenkaan paikkaansa.
Olen itse ainakin sitä mieltä,että jos joku "pelästyy minun profiiliani,niin hän on huonolla itsetunnolla varustettua.
En todellakaan hae sohvaperunaa,tosikkoa ym.
Parempi todellakin on laittaa suoraan mitä hakee.
Minä olen ainakin tosissani liikkeellä ja uskon että täältä voi löytää samoja arvoja ja asioita kunnioittava MIES ISOLA IILLÄ.
Kivaa päivää sinulle! - broffiili
Kyllä pitää profiili paikkansa myös täällä.
Ja kriteereistä en tingi ellei ole hyvä syy! Meistä jokainen jo varmaan tietää edes viitteellisesti minkälaista kumppania etsii. Minä ainakin olen kovinkin valikoiva miesten suhteen. Ulkonäöllä ON merkitystä myöskin. Ulkona ollessani kyllä huomaan ulkonäön ensin, ja siitä huolehtminen on minulle tärkeää.
Koska olen itse suhteellisen rohkea, niin pidän rohkeana myös sitä että esiintyy täällä omana itsenään ja omalla valokuvalla. Oman valokuvan näyttäminen on minusta suoraselkäistä! - vain valiot käy
Itse ainakin tiedän mitä haluan ja ehkäpä vielä löydänkin... Muunlaista en huoli ja jos mies valehtelemalla pääsisi ekoille treffeille se lysti loppuisi lyhyeen. Sit rivien välistä lukeminen on mun mielestä joskus antoisampaa kun se toistuva litania. Et sua harrastan ja sun kaa meen mihin vaan..... vaik ei ole edes tutustuttu?
Enempi mua ärsyttää mies joka hakee kumppaniksi vain NAISTA mitat ja ikä 0-300 eli kun vain se kuuluisa yksi paikka löytyy kaikki on hyvin. Systeemi kuin alennusmyynnissä et kun vain jotain löytys ja mahdollisimman pienellä vaivalla/rahalla niin JEES!
Mut kukin tavallaan.Oletko ihan varma, että se reikä riittää kenellekään kumppaniksi? Sellaisenhan saa seksikaupasta ihan kohtuulliseen hintaan, luksusmalliin kuuluu tietokoneohjelma - epäilemättä paljon mielenkiintoisempaa kuin katsella jotain nirppanokkaista prinsessaa :D
- konkari.
kommenteista niin ikisinkut ne siinä haihattelevat sen unelmaprinssinsä perään. Turhaan.
Jos naisella on profiilissa kovin tarkkaan ja käskevaan muotoon (pitää olla, olethan, toivon että olet, ethän jne) listattu mieheltä haluttuja ominaisuuksia niin unohda tapaus.
Takana on silloin kaikkien miesten kauhu, jäkättävä, nalkuttava ja kaikesta nipottava pirttihirmu joka on edellisen liiton karikoista sisuuntuneena päättänyt laittaa mieskunnan ojennukseen.
Erityisesti minua ihmetyttää nämä lyylit jotka hakevat miestä isolla ämmällä tai kuten tuossa yllä isolla iillä. Siinä vaiheessa alkaa ajatus harhailemaan eikä oikein löydä enää takaisin.
Katsele profiileita joissa nainen kuvailee itseään, mietteitään ja harrastuksiaan. Jos löydät niissä yhteneväisyyttä omiesi kanssa niin ei muuta kuin kirjoittelemaan. Katso myös vieraskirjaa ja jos siellä on yksikin kommentti niin unohda tapaus. Vain narsisitit säilyttävät vieraskirjamerkinnnät.
Täydellistä kmppania et koskaan löydä mutta jos edes jotkin asiat ovat yhteisiä niin muiden kanssa voidaan opetella elämään. Taitaa niissä olla yhtä monta variaatiota kuin on tekijääkin, jotkut pitää niitä ehdottomina, toiset suuntaa-antavina (millaiseksi itse kuvittelee ihannemiehen/naisen). Kysymällä selviää... pelkästään profiileita lueskelemalla ei pääse yhtään eteenpäin. Kyllä ne profiilit yleensä paikkansa pitää ja useimmat haluavat oikeasti löytää sen itselle parhaiten sopivan vaihtoehdon...
Minä päädyin jättämään listaukset minimiin. Ensinnäkin, koska en ole aivan varma mitä haluan, toiseksi miehenä ei ole pelkoa yhteydenotoista vaan pitää itse lähetellä viestejä (aika noloa olisi lähettää viesti mielenkiintoiselle naiselle, joka ei ollenkaan sopisi kriteereihin). Tärkeimpänä pidän tietynlaista ihmistyyppiä, mutta miten sen voi ilmaista oikein - vaikka vähän verbaaliakrobatiaa harrastankin, en sitä tarkasti osaa kuvailla eli pitää luottaa intuitioon...
Jostain syystä monisanainen, hyvinkin itseni "näköinen" profiili ei tuottanut toivottavaa tulosta. Mahdollisesti minut luokiteltiin pelimieheksi... mutta yhtä hyvin voi olla, ettei sitä oikeaa vain sattunut kohdalle. :)- okeah
Nainen on seurustellut 20 miehen kanssa ja on listannut kaikki asiat, mitä kussakin näistä suhteissa on ollut "pielessä". Tuloksena vikaluettelo, mistä kandidaatilta ei saa löytyä mitään kohtia. Vika on tietenkin korjattavissa miestä vaihtamalla, itse ei osata muuttua;) Tällaisen ilmon kohdatessa pääset parhaassa tapauksessa ex-mieheksi numero 21, jonka puutteet lisätään myöhemmin listaan.
Tai nainen ei ole seurustellut juuri kenenkään kanssa eikä ole kokenut kovinkaan paljon elämää. Tällöin vaatimuslistassa on vain pinnallisia asioita. Tavoitteena on löytää mies, joka on esine, jolla näytetään kavereille ja muille kuinka hyvä ja kaunis itse on.
Kolmas mieleentuleva vaihtoehto on, että nainen saa satoja viestejä joihin ei ehdi vastata, tällöin hän keksii näitä fiksuja karsintarajojaan. Jos hän ei ole pinnallinen vaan fiksu, hän tajuaa virheensä ja muuttaa strategiaa. Tämä tapahtuu muuttaamalla profiilinsa kuvattomaksi ja rupeamalla itse tekemään aloitteita miehille. Kuvalliset ilmot, joissa on sivukaupalla muiden kehuja kannattaa siis unohtaa suosiolla.
Syitä voi varmaan keksiä lisää. Yleensä valtava kriteerien määrä kertoo kuitenkin jonkinlaisesta lapsellisuudesta ja epäromanttisuudesta. Vaatimuslistojen tekijäthän ovat kuitenkin itse edelleenkin sinkkuja, vaikka kuinka luulevat tietävänsä kehen voivat rakastua. - ..............
Tuohan osoittaa naisen määrätietoisuutta ja ainakin itse olen pystynyt tutustumaan näihin naisiin, mikäli vain kriteerit ovat muilta osin täyttyneet. Eivätkä loppujen lopuksi ole edes aivan 100% tarkkoja kaikista vaatimuksista.
Pahimmat ilmoituksethan ovat niitä, joissa ei ole miehelle mitään vaatimuksia, eli kunhan jotain jalkojen välissä roikkuu, niin se riittää. Kuka tällaisen naisen kanssa haluaa olla?Ainahan niitä odotuksia on, niitä vain ei välttämättä ole listattu. Tietää sitten alusta asti kuinka hyvin odotuksia vastaa (siis tietenkin silloin kun ne kriteerit on näkyvissä). Mutta joku saattaa oikeasti etsiä ihmistä numeroiden sijaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741