Kumpi on tärkeämpää kaksosille Rakastaa vai olla Rakastettu..?
Kumpi on tärkeämpää..?
11
2166
Vastaukset
- Sekä että
RAKKAUS on mielestäni käsite, joka sisältää sekä rakastettuna olemisen että rakkautta antamisen. Rakkaus on molemminpuolista antamista ja vastaanottamista - ehdotonta sellaista. Jos ei, niin ei se ole rakkautta!
Miksi kysyt?
Mitä merkkiä olet itse? Mikä, tai kumpi on tärkeämpää sinulle?- Pohtii hän..
Olen skorpioni nainen,olen luovuttanut sydänmeni kahdelle kaksosmiehelle..!! Heistä toista rakastan..ja toinen taas minua..( Itse en tiedä mitä tunnen toista kohtaan..voinko kahta rakastaa..) Sydänmeni haluaa vain sen mitä se ei tavoita..niinpä pohdin kumpi on tärkeämpää rakastaa vai olla rakastettu..Ja kuinka ajattelee kaksosmiehet..?? Tietysti jokainen haluaisi Rakastaa ja olla yhtälailla rakastettu.. rakastan palavalla liekillä unelmieni kaksosmiestä..( Hän vaan ei kait minua..harmikseni..)Se joka minua intohimolla rakastaa tietää tunteeni toiseen ja tekee kaikkensa saadakseen tunteeni kääntymään itseensä..Itse koen suurta tarvetta ja halua rakastaa..tai pikemminkin rakkaus ei irtoa..tunne on niin voimakas.. Kiitos kaikille teille vastauksista...
- Oikea rakkaus
Pohtii hän.. kirjoitti:
Olen skorpioni nainen,olen luovuttanut sydänmeni kahdelle kaksosmiehelle..!! Heistä toista rakastan..ja toinen taas minua..( Itse en tiedä mitä tunnen toista kohtaan..voinko kahta rakastaa..) Sydänmeni haluaa vain sen mitä se ei tavoita..niinpä pohdin kumpi on tärkeämpää rakastaa vai olla rakastettu..Ja kuinka ajattelee kaksosmiehet..?? Tietysti jokainen haluaisi Rakastaa ja olla yhtälailla rakastettu.. rakastan palavalla liekillä unelmieni kaksosmiestä..( Hän vaan ei kait minua..harmikseni..)Se joka minua intohimolla rakastaa tietää tunteeni toiseen ja tekee kaikkensa saadakseen tunteeni kääntymään itseensä..Itse koen suurta tarvetta ja halua rakastaa..tai pikemminkin rakkaus ei irtoa..tunne on niin voimakas.. Kiitos kaikille teille vastauksista...
Oikea rakkaus syttyy ja sen huomaa heti, että se on oikeaa rakkautta.
Yksi kaksosistasi ei huomaa sinua, joten rakkaus ei ole molemminpuolista. sama asia suhteessasi siihen toiseen kaksoseen - yksipuolista.
On olemassa SE OIKEA Sinulle. Jos voit unohtaa kaksosesi, niin huomaat HÄNET, ja jättää heidät taaksesi, niin annat mahdollisuuden oikealle rakkaudelle. Oikea rakkaus VAIN ON olemassa, sitä ei tarvitse pohtia sen enenpää.
- kun huomaan..
Rakastan kun huomaan olevani rakastettu OIKEASTI...minä ainakin vaistoan jos minusta ei aidosti välitetä. Käyn juuri sellaista läpi, eli en ole varma mitä hän ajattelee ja välittääkö Hän. En anna itseäni jos en ole varma, en pysty siihen. Jokainen omalla tavallaan on varovainen. Olen siis kaksosnainen.
- Vaakamieheltä
.. toisen rakkauden voi muuten tietää, kuin katsomalla silmistä ja olemalla sylissä. Kyllä se toinenkin silloin tunteensa aidosti näyttää jos itsekin niin uskallat tehdä. Mitkään teot.. runot, lahjat.. kauniit sanat eivät saa sinua vakuuttuneeksi jos pelkästään kaukaa niitä katselet.
Tekstistäsi päätellen olet itse rakastunut.. mitä siis voisit hävitä ottamalla riskin, kun vaihtoehtona on kituminen omissa tunteissasi??? Lopputuloksena voi olla hylkääminen, joka on edessä joka tapauksessa jos et itse uskalla. Mutta voit myöskin saada kaiken sen mistä haaveilet. Parempi varmuus, kuin ikuinen epävarmuus.. vaistosi voi olla pelkästään pelkojasi.
- aina rakastaa
kaksonen rakastaa kaikkea mikä elää, mitä milloinkin, ja se voi olla muutakin kuin ihmisiä.
Musiikkia, liikuntaa, eläimiä, kasveja, mansikoita, wagneria tai mitä vain. Rakastaminen tai rakastuminen on sellainen elämänasenne, mikä kohdistuu vähän joka puolelle. Molempia tarvii, että kaksonen pysyy tasapainossa, tai muuten keikahtaa.- Olet oikeassa
Erittäin hienosti ja osuvasti sanottu. Totuutta joka sana. Ainakin kaksostyttö voi elää onnellista elämää ilman miestäkin. Hän voi kanavoida rakkutensa (ja rakkauden halut) esimerkiksi taiteeseen ja musiikkiin, niinkuin minun tapauksessani. Olen kaksostyttö. Luonnossa oleskellessani näen rakkautta kaikessa luodussa. Rakkaus on iso käsite, rakkautta on monenlaista muutakin kuin juuri miehen ja naisen välillä. Rakkaus voi olla niin täydellistä, että koko elämä on rakkautta.
- kaksospoika 06.06
Olet oikeassa kirjoitti:
Erittäin hienosti ja osuvasti sanottu. Totuutta joka sana. Ainakin kaksostyttö voi elää onnellista elämää ilman miestäkin. Hän voi kanavoida rakkutensa (ja rakkauden halut) esimerkiksi taiteeseen ja musiikkiin, niinkuin minun tapauksessani. Olen kaksostyttö. Luonnossa oleskellessani näen rakkautta kaikessa luodussa. Rakkaus on iso käsite, rakkautta on monenlaista muutakin kuin juuri miehen ja naisen välillä. Rakkaus voi olla niin täydellistä, että koko elämä on rakkautta.
Kaksonen on tunteella elävä ihminen. Rakkaus on niin laaja käsite kaksoselle kun tunteesta on kysymys, oli sitten aihe tai suunta mikä tahaansa.
- Kaksoset_N
Tahdon olla rakastettu. Rakkaus on toisen hyväksymistä. Kaikkea voi rakastaa (nniin kuin joku jo sanoikin) mutta toiseen ihmiseen rakastuminen on pitkä prosessi. Rakkautta toiseen ihmiseen ei ole ensisilmäyksellä. Se suuri tunne ryöppy voi olla valtavaa ihastumista. Rakkaus tulee ajan kanssa, tuntematonta ei voi rakastaa.
Tahdon olla rakastettu. Tahdon että kumppanini hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Sellainen ihminen, joka hyväksyy minut juuri tällaisenä on rakkauteni arvoinen (ehkä).
Rakastan elämää, sen vaihtelevuutta ja muuttuvuutta yhtälailla hiljaa olemeista ja tasapainoa. - seppltoni
Olen 21-vuotias kaksonen ja mulle on rakastettuna oleminen yhtä tärkeää kuin rakastaa jotakuta, ja sitähän parisuhteet muutenkin on, molemminpuolista rakkautta yms yms.
- melli *
Eikö kaikki ihmiset tarvitse tulla rakastetuksi. Rakastan kyllä erityisen paljon kaikkia ihmisiä, mutta toivon saavani itsekkin paljon rakkautta, jota en tosin ikinä tunnu saavan tarpeeksi kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279