Olen todella kiinnostunut tekemään illuusioita, mutta tietoa niistä ei tunnu löytyvän (katselin psipogista ja selasin googlella hullusti)
Kiitos asiallisista vastauksista!
Mistä löytyy tietoa illuusioiden
6
746
Vastaukset
- illusionisti
Hämy, pilvenveikko kylvää illuusioita aina sopivan tilaisuuden tullen.
Jos illuusiot, energiaprojektit ovat aitoja ja yleishyödyllisiä
yksikään niistä ei mene hukkaan.
Niiden kertautunut voima kumuloituu ja auttaa pahan paikan yli aivan ilmiömäisesti.
Wanhaan aikaan sitä sanottiin varjelukseksi. Hyvät työt kantavat eteenpäin.- linkkejä!
kertokaa ny , kyllä teistä joku kuitenkin osaa illuusioita tehä!!!
- Cyberanimal
tapaa tehdä illuusioita kuin henkisillä kyvyillä pelleileminen, ota selvää taikurien tempuista, sieltä löytyy ties mitä illuusioita pidemmälle kehyttyneille ja elokuvapuolelta löytyy myös vinkkejä. Ts. Miksi tehdä hankalasti kun voi tehdä sen helposti =).
- k.koponen
David Copperfield on huipputekijä macic-illuusioiden luomisessa.
Onhan näissä suomalaisiakin. Avaajalle; Markku Purho Kouvolasta voisi auttaa sinua
alkuun temppu-illuusioiden alalla.
Ne näyttää miten se tehdään, mutta itse sinun on se ala opiskeltava ankaralla työllä.
- ---------------------
Olen kiinnostunut tekemään ILLUUSIOITA enkä mitään taikurintemppuja! Joten älkää laittako viestejä joilla ei ole mitään merkitystä!
ps. linkkejä? - Pulsar
'Salaisuudet' paljastettiin ennen vain harvoille,vain Taikurit tekevät nukyään 'Illuusioita',oikea Magic/Magick ei ole Illuusioiden kanssa pelleilyä,katsele Googlella 'Illuusiot'-.-mutta pahoin pelkään että löydät vain 'temppuja'.
*Rajoittunut mieli ei useinkaan löydä 'Avainta',eikä kiireinen sielu 'SuurtaTaidetta.*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408