Onko kellään kokemuksia kyseisestä kaukoputkesta? Kuinka hyvin käy lintujen bongailuun?
Konuspot 80
23
7459
Vastaukset
- ..on..
..kokemusta enkä jaksa suositelle sitä. Osta mieluummin Nikon RA II tai Nikon spottingscope 80. Tai käytetty Kowa tai joku muu (esim. huuto.netistä). Jos kaukoputkella on uutena hintaa kahdensadan luokkaa, se ei voi olla hyvä vaikka myyjä niin väittäisikin! Itse vaihdoin oman Konukseni Zeiss Diascopeen. Konuksen kuva ei ole erityisen terävä. Lisäksi se on putkimainen eli näkökenttä on hyvin suppea ja varsinkin 60x suurennuksella reunapiirto kehno.
- käytännössä kuintekin aika ...
suurnenoksella ylöspäin, en tosin ole verrannut muihin putkiin edes,, tuntuu vaan suttuselta
- riipuu
siitä mitä vaatii putkeltaan. Aiempi vastaaja vaatii mitä ilmeisemmin enemmän putkeltaan kuin minä. Itse olen ihan samoihin määrityksiin päätynyt vaikka kaveri swarowskilla vierestä määrittää. Myös lukurenkaat pystyy lukemaan ihan yhtä hyvin.
Itse olen ollut oikein tyytyväinen. Kyseessä onkin ensimmäinen putkeni, niin en ole vielä kovin vaativainen asian suhteen. Olen sitä mieltä, että sitten kun olen valmistunut tulee kyseeseen "paremman" siis nimekkäämmän putken osto, mutta opiskelijalle saa kelvata se ladakin.- konuspot100
Varmasti paras tämän hintaluokan putki on tämä Konuspot. Ja uusissa Konuksissa on okulaaria parannettu.
- kiikari112
konuspot100 kirjoitti:
Varmasti paras tämän hintaluokan putki on tämä Konuspot. Ja uusissa Konuksissa on okulaaria parannettu.
Tämä uusi vihreä Konuspot on mielestäni hyvä kaukoputki kun ottaa huomioon, että se maksaa reippaasti alle 300€. Olen nyt testannut sitä pari viikkoa ja en ole ainakaan katunut ostostani.
Pääsin testaamaan samalla kun sen ostin myös muita kaukoputkia ja tämä eroittui kyllä siellä edukseen.
Kaverini on rajalassa töissä ja sanoi, että tämä kannattaa ehdottomasti ostaa kun Nikonissa maksaa merkistä ja Nikonit valmistetaan nykyisin Kiinassa. - Minulla
kiikari112 kirjoitti:
Tämä uusi vihreä Konuspot on mielestäni hyvä kaukoputki kun ottaa huomioon, että se maksaa reippaasti alle 300€. Olen nyt testannut sitä pari viikkoa ja en ole ainakaan katunut ostostani.
Pääsin testaamaan samalla kun sen ostin myös muita kaukoputkia ja tämä eroittui kyllä siellä edukseen.
Kaverini on rajalassa töissä ja sanoi, että tämä kannattaa ehdottomasti ostaa kun Nikonissa maksaa merkistä ja Nikonit valmistetaan nykyisin Kiinassa.kyseinen putki jo pari vuotta, ja olen ollut tosi tyytyväinen. Tarkkuuden esimerkkinä voin sanoa että sillä näkee kesäisin Jupiterin ja neljä kuuta 20X zoomilla. Kokemusta ei mulla ole ja tämä on mulle myös eka putkeni.
- Anonyymi
Suosittelen ja nyt putkea on taas päivitetty 2021 ja mm. kännykällä voi ottaa kuvia
https://www.kiikari.fi/etusivulle/konuspot-80-20-60x80-smartphoto- Anonyymi
Kiitos tiedosta, hyvä putki on ja tuli nopeasti postitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta, hyvä putki on ja tuli nopeasti postitse.
Kännykällä saa kuvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännykällä saa kuvia
Kiitos infosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos infosta
Pöytäjalusta on ihan jees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöytäjalusta on ihan jees
Jalustan avulla on helppoa pitää kuva vakaana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jalustan avulla on helppoa pitää kuva vakaana
Niin oikean jalustan, jonka saa riittävän korkeaksi.
Ei pöytäjalustalla luonnossa mitään katsella. Ellet sitten makaa mahallasi maassa 😁
- Anonyymi
Miksi se konuspot näyttää niin typerältä? Siinä se putken yläpuolella myös eteenpäin törröttävä säätönuppi saa koko hoidon näyttämään samalta kuin eräät dildot klitoriskiihoittimella varustettuna.
Myös nimenä "konuspot" kuulostaa typerältä. On sanonta "kuka siellä rapussa konuaa". No sehän on se "konus", joka siellä konuaa. Siitä myös tulee mieleen sana köntys.
Entä sitten se loppuosa "pot"? Kuulostaa siltä vanhan Suomi-filmin laululta: "pot pot pot, potkut sain". Eli ei mitään kovin mieltä ylentävää sekään. Tai sitten pot pot pot put put put, niinkuin ikivanha laiskakäyntinen kaksitahtimoottori, joka juuri ja juuri jaksaa putkuttaa.
Olen tässä itsekin haeskelemassa edullista putkea, mutta tuo "konuspot" näyttää ja kuulostaa siltä, että siihen en koskaan tule tyytymään.- Anonyymi
Se on kuin jackpot eli mahtava laite!
- Anonyymi
Nimen takia vai, taidat olla ääliö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimen takia vai, taidat olla ääliö
Ei nimen takia, se on muuten vaan mahtava laite.
- Anonyymi
Itse todella tyytyväinen konuspottiin.
- Anonyymi
Suosittelen ja se puhelinadapteri oikeasti toimii
- Anonyymi
Ostin putken tuon adapterin takia.
- Anonyymi
On kyllä aivan älyttömän hyvä kaukoputki.
- Anonyymi
Ääni myös konuspotille.
- Anonyymi
Konus on vähän kuin anus. Putki kumpainenkin. On mulla nakki nauravainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627