Kyllä tuon Iskelmä Finlandian voittaa Koivuniemen Paula. Hän on näistä ehdokkaista kaikkein PARAS!
Iskelmä Finlandian voittaa
15
641
Vastaukset
- darjuda
Ei sitä ratkaise se, kuka on paras, vaan se kuka on eniten ajanut iskelmän asiaa tänä vuonna.
- juuri
Täsmälleen.
Ei voita. Paula Koivuniemin ehdokkaista huonoin ja ärsyttävin.
- on...
...paras. Fredi voittaa!!
- Maruzela
Tapani Kansa voittaa ja ansaitusti !
- Kuka pelkää Paulaa
Ei tosiaankaan Kansa voita vaan Koivuniemen Paula
- voittaa
Kuoppamäen Jukka.Monipuolisin ja ansioitunein.Mitä se Koivuniemi on tehnyt muuta kun laulanut toisten tekemiä biisejä.
En tiedä kuka voittaa. Erittäin hyviä ehdokkaita omallatavallaanhan nuo ovat kaikki ( paitsi Arja Saijonmaan ehdokkkuutta en ymmärrä, kun se ei ole edes vuosiin asunut/esiintynyt Suomessa ), joten kukatahansa heistä voi voittaa.
Mä toivoisin ,että se voittaja olisi Tapsa Kansa, mutta Markku Johanssonhan sen sitten päättää.- Tapsasta!!
Samaa toivon minä, T.Kansalla on hyviä kappaleita ollut vuosien varrella, upea, komea, rauhallinen mies (paitsi joskus kaasujalka..).
Kukaan ei tiedä vielä kuka voittaa, mutta toivoisin sen olevan Tapsa! - Fanitar
Tapsasta!! kirjoitti:
Samaa toivon minä, T.Kansalla on hyviä kappaleita ollut vuosien varrella, upea, komea, rauhallinen mies (paitsi joskus kaasujalka..).
Kukaan ei tiedä vielä kuka voittaa, mutta toivoisin sen olevan Tapsa!Jees! Tuohon ei ole paljoa lisättävää. Palkinnonarvoisia toki kaikki, mutta Tapsalle voiton soisin. Hän on sydäntäni lähinnä.
- Pike 3
Fanitar kirjoitti:
Jees! Tuohon ei ole paljoa lisättävää. Palkinnonarvoisia toki kaikki, mutta Tapsalle voiton soisin. Hän on sydäntäni lähinnä.
Iskelmä Finlandiassa ,mutta fanin mieltä lämmitää elokuussa ilmestyvä levy,
- joku vaan
En ole ennustaja, joten en mene sanomaan kuka voittaa. Paula Koivuniemi on siinämielessä vahvoilla ,että tällä kertaa saattaa olla painetta valita naisartisti voittajaksi, kun muuutamanaviimevuotena palkinnon on voittanut miesartisti ( sukupuoli ei kylläkään saisi ratkaista voittajaa). Lisäksi Koivuniemellä on tänävuonna juhlavuosi, joten voi olla että sitä halutaan juhlistaa tällä palkinnolla.
Rehellisesti jos sanon oman mielipiteeni toivoisin voittajan olevan joku muu ,kuin Koivuniemi tai Saijonmaa ( en pidä kummankaan lauluäänestä ,enkä tyylistä. Puhumattakaan julkisuushakuisuudesta ). Eli Jukka, Tapsa tai Fredi saisi voittaa.- juhlavuodesta
Juhlavuosi ei mielestäni saisi olla syy palkinnon saamiselle vain sen takia että on pitkä ura takana.Sillä perusteella palkinnon voisi antaa aika monelle,joka ei ole sen kummemmin edistänyt iskelmämusiikin asemaa,tai kuinka se eräs peruste nyt sanatarkasti menikään,kunhan laulaa luritellut vuositolkulla samoja vanhoja biisejään kuten Fredi ja just Koivuniemi,Saijonmaasta nyt puhumattakaan.Ei mitään uudistumista.
- Hanna
Tapani Kansa tai Jukka Kuoppamäki ovat minun ehdokkaani voittajaksi.
- Daniel
Ihan oikeassa olet ja kyllä menee oikeaan osoitteeseen ks. voitto tänä vuonna jos Paula sen voittaa. VIVA PAULA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762135
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381483Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252845Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20802Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis202679