Kiuruvedellä kolme kilpailua seuraamaan tullutta katsojaa loukkaantui sairaala kuntoon Jokamiesluokan Suomenmestaruuskisoissa. lähtötilanteessa kun ohituskielto loppui, yksi kilpailijan auto "karkasi" käsistä ja syöksyi turvavallin yli huoltotielle ja meni siitä katolleen jatkaen ilmeisesti palkintojako tasanteen reunaan asti jossa oli katsojia.
Harmittavaa katsojien kannalta, etenkin kun seura panosti kisoihin paljon, siirsivät mm. katsomo vallia paljon kauemmaksi radasta, ja kuitenkin tälläista pääsi tapahtumaan.
Kolme loukkaantui JM- sm kisoissa
airfoil
3
962
Vastaukset
- Öövini
että noin käy.
- katsoja
Olin itse paikanpäällä oli todella inhottavan näköinen tilanne. en ole koskaan nähnyt, että auto lentää 17 metriä yleisön sekaan. Mutta onneksi kukaan ei saanut VAKAVIA vammoja.
- Öövini
katsoja kirjoitti:
Olin itse paikanpäällä oli todella inhottavan näköinen tilanne. en ole koskaan nähnyt, että auto lentää 17 metriä yleisön sekaan. Mutta onneksi kukaan ei saanut VAKAVIA vammoja.
jalaat alle kun kosla meinannu kisoossa tehrä lähempää tuttavuutta,olis nolo tapa kualla jonkun paskalaatikon alle meinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2553587
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322570Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta152065Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2261885Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3481864- 571458
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491414- 1111140
- 1031137
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan711130