Aivan alyttoman hienoo, etta laitettiin kunnon rangaistukset tollasille vilunki seuoroille. Ja viela hienompaa ettei tarvii vahaan aikaan naha Juventusta tai AC milanii Pilaamassa mestareiden liigaa. Senkin taso nousee huomattavasti kun ei ole italialaiset siela kaatuilemass silla ei noista jaljelle jaavista italo seuoroista enaan oo mihinkaan. Lopettas koko palloilun italiassa niin ois parempi kaikille. Merda Italia!
italian jalkapallo hapaeaksi koko lajille
Are you talking to me ?
4
204
Vastaukset
- Asia puhetta!
Vaikka puhut huono suomi,tunnut olevan ihan asia jeppe!!!
- Arto58
Tuohan olisi ihan älytöntä. Maailmanmestarijoukkueen kaikki pelaajat tulivat Italian sarjasta. Taso pikemminkin laskisi, jos noin toimittaisiin.
- palloilija
Niinpä, tossa jäi nyt rannalle viime kaudella välierissä ollut joukkue ja puolivälierissä ollut joukkue... Minä en itse tykkää italialaisesta jalkapallosta, mutta tason noususta en hirveästi menisi huutelemaan...
- <<<<<
OLISI NASTAA SEURATA PARMAN JA INTER MILANIN PELEJÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh402304Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422931904- 201730
- 241555
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231384- 1001289
- 411262
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391225- 35972
- 9918