Jyväskylän harrastajat

ekku2006

Siis, uusi yritys. Etsin Jyväskylästä taistelulajien harrastajia, joita kiinnostaa vapaamuotoinen harjoittelu (ei vöiden jahtaaminen vaan itsensä kehittäminen). Mulla on suojat ja joitakin välineitä sekä mahdollinen paikka Jyväskylän yliopiston tiloissa. Tarvitsen treenikavereita, mutta en laumahenkisiä ihmisiä, jotka ajattelevat omalla järjellään. Minulla on 14 vuoden kokemus erinäisistä lajeissa (esiintymisiä elomessuilla, sm-mitaleita jne. jos joku haluaa taas naljailla kuten täällä näköjään tapana joillakin). Kevyttä sparraustakin voi ottaa, mutta ilman vakuutusta ei mitään raivohullujen hommaa. Eli, kaikki avoinmieliset ihmiset Jyväskylästä ohjaukseen tai muuten vaan harjoituskamuksi...

3

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi kk

      minkäslaisia lajeja olet harjoitellut. opetatko ihan ilmatteeksi

      • dfjdejetj

        Ja kuin kauan ja mitkä on meriitin ja missä niiden todisteet?


    • Nimetön

      Noista todisteitten kyselijöistä nimenomaan en tarvi harjoituskavereita. Olen harrastanut/harrastan Wado-ryu karatea, hokutoryu ju-jutsua, potkunyrkkeilyä, WTF taekwondoa, han moo doa, nyrkkeilyä (tutussa ryhmässä), ynnä aseitten käyttöä (nunchakut, bo/jo, tonfat jne.). Kyselyssäni on se idea että tarvin harjoitusavustajan/avustajia, jotka samalla itsekin treenaavat. Jos minulta haluaa oppia jotain se ei maksa mitään, mutta en kädestä pitäen "opeta". Karatepassit ja kaikki vyöt ovat tallella todisteina harrastuksista, mutta niillä saa pyyhkiä perseensä. Etsin eri lajeista hyviä puolia (harjoitustapoja ja ideoita) ja käytän niitä kehittääkseni itseäni eteenpäin. Vyöt ja meriitit ovat yhtä tyhjän kanssa, enkä missään nimessä halua treenata vertailijoitten ja "tämä laji on parempi kuin tuo" ihmisten kanssa. Jos treenaa minun kanssani kehittyy varmasti kaikilla osa-alueilla (venyvyys, voima, kestävyys, nopeus jne...), mutta EN ole varsinainen opettaja. Ehkä joskus sitten kun kyllästyn itse tekemiseen (eli tuskin ikinä). Edelleen jos kiinnostaa niin yhteyttä ottamaan ja katsotaan tuleeko hommasta mitään..Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe