Jyväskylän harrastajat

ekku2006

Siis, uusi yritys. Etsin Jyväskylästä taistelulajien harrastajia, joita kiinnostaa vapaamuotoinen harjoittelu (ei vöiden jahtaaminen vaan itsensä kehittäminen). Mulla on suojat ja joitakin välineitä sekä mahdollinen paikka Jyväskylän yliopiston tiloissa. Tarvitsen treenikavereita, mutta en laumahenkisiä ihmisiä, jotka ajattelevat omalla järjellään. Minulla on 14 vuoden kokemus erinäisistä lajeissa (esiintymisiä elomessuilla, sm-mitaleita jne. jos joku haluaa taas naljailla kuten täällä näköjään tapana joillakin). Kevyttä sparraustakin voi ottaa, mutta ilman vakuutusta ei mitään raivohullujen hommaa. Eli, kaikki avoinmieliset ihmiset Jyväskylästä ohjaukseen tai muuten vaan harjoituskamuksi...

3

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi kk

minkäslaisia lajeja olet harjoitellut. opetatko ihan ilmatteeksi

• dfjdejetj

Ja kuin kauan ja mitkä on meriitin ja missä niiden todisteet?

• Nimetön

Noista todisteitten kyselijöistä nimenomaan en tarvi harjoituskavereita. Olen harrastanut/harrastan Wado-ryu karatea, hokutoryu ju-jutsua, potkunyrkkeilyä, WTF taekwondoa, han moo doa, nyrkkeilyä (tutussa ryhmässä), ynnä aseitten käyttöä (nunchakut, bo/jo, tonfat jne.). Kyselyssäni on se idea että tarvin harjoitusavustajan/avustajia, jotka samalla itsekin treenaavat. Jos minulta haluaa oppia jotain se ei maksa mitään, mutta en kädestä pitäen "opeta". Karatepassit ja kaikki vyöt ovat tallella todisteina harrastuksista, mutta niillä saa pyyhkiä perseensä. Etsin eri lajeista hyviä puolia (harjoitustapoja ja ideoita) ja käytän niitä kehittääkseni itseäni eteenpäin. Vyöt ja meriitit ovat yhtä tyhjän kanssa, enkä missään nimessä halua treenata vertailijoitten ja "tämä laji on parempi kuin tuo" ihmisten kanssa. Jos treenaa minun kanssani kehittyy varmasti kaikilla osa-alueilla (venyvyys, voima, kestävyys, nopeus jne...), mutta EN ole varsinainen opettaja. Ehkä joskus sitten kun kyllästyn itse tekemiseen (eli tuskin ikinä). Edelleen jos kiinnostaa niin yhteyttä ottamaan ja katsotaan tuleeko hommasta mitään..Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      172
      2940
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2556
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2210
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1839
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1641
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1442
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe