Anna Eriksson

on ihana!!!

Olin Annan keikalla; ihana, herttainen ja kaunis nainen (hyvin kasvatettu). Jakaa nimmareita mielellään. Ja mahtava ääni, ja ihania lauluja..
"Women in love"..aaaah :)

23

1711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edell.

Pikku lipsahdus..."Woman in love".. :-) tai olihan meitä naisia.....

• Öövini

Annaa kuunteloo ja katteloo miälellänsä.

• ja upeaääninen

Upea ääni tytöllä, pystyy laulaan "täysin keuhkoin" astmasta huolimatta.

• OK.

Parhaita naisartistejamme. Joskus kyllä huutaa vähän liikaa laulaessaan... tunnelma ja herkkyys kärsii siitä. Mutta muuten kyllä aivan loistava laulaja ja kauniskin on.
      Lintu, on upea biisi.

• tökö

Anna on hyvä ja kehittyy koko ajan. Kestotähti superstara Suomesta!

• jaa

Mun mielestä Anna ei laula vaan huutaa biisit varsinkin nykyisin.Mulla on Annan levy nimeltä Odota mua ja se riittää.Siinä on mielestäni Annan parhaat biisit."Uudempi Anna"ei miellytä tippaakaan,samanlaisia toistensa kopioita olevia biisejä vaan ja huutamista.

• no....

Annalla on MONTA ihanaa kappaletta, esim. Odota mua, Kesä hengittää, Kesä yhdessä, Kun katsoit minuun, Kaikista kasvoista, Sinusta sinuun..ym.
        No joissakin kappaleissa Anna 'huutaa', mutta mikäs huutaessa, kun on ääntä, ei mikään 'viskibasso' vaan nuoren kauniin naisen heleä ääni! :))
        Mun mielestä toistensa kopioita on esim. Kaija Koolla, joka biisissä sama sävel, sanat eri...ja onhan noita muillakin. Matti&Teppo jne..

• ...kun
        no.... kirjoitti:

Annalla on MONTA ihanaa kappaletta, esim. Odota mua, Kesä hengittää, Kesä yhdessä, Kun katsoit minuun, Kaikista kasvoista, Sinusta sinuun..ym.
        No joissakin kappaleissa Anna 'huutaa', mutta mikäs huutaessa, kun on ääntä, ei mikään 'viskibasso' vaan nuoren kauniin naisen heleä ääni! :))
        Mun mielestä toistensa kopioita on esim. Kaija Koolla, joka biisissä sama sävel, sanat eri...ja onhan noita muillakin. Matti&Teppo jne..

Nimenomaan sitä ääntä puuttuu niin pitää huutaa.Tuollaisia ääniä löytyy lähipubin karaokestakin.

• Annafani
        ...kun kirjoitti:

Nimenomaan sitä ääntä puuttuu niin pitää huutaa.Tuollaisia ääniä löytyy lähipubin karaokestakin.

Tuo on sinun mielipide.
        Kyllä Annalla ääntä riittää..parhaillaan soi radiossa Annan "Hiljaa huokaa yö"..todella kaunista laulua!! (eikä mitään huutamista).

• ...on
        Annafani kirjoitti:

Tuo on sinun mielipide.
        Kyllä Annalla ääntä riittää..parhaillaan soi radiossa Annan "Hiljaa huokaa yö"..todella kaunista laulua!! (eikä mitään huutamista).

Tottakai se on mun mielipiteeni,kenenkäs muun mielipiteitä täällä voi kirjoitella jollei omia?Ole sinä ihan mitä mieltä haluat.

• kunmut...
        ...kun kirjoitti:

Eiköhän ne lähipubien laulajat ole suurin osa hiukan matalaäänisempiä kuin Anna E? :DD
        Kerropa joku parempi laulaja Suomesta kuin Anna, jolla riittää äänialaa?

• googlettaja
        ...kun kirjoitti:

Tuossa tietoa Annasta, ei mikä tahansa karaokelaulaja:

Anna Eriksson (s. 22. huhtikuuta 1977, Ihode) on suomalainen iskelmälaulaja. Hänen tunnetuimpiin levytyksiinsä kuuluvat mm. iskelmät "Juliet ja Joonatan" (1996) ja "Oot voimani mun" (2000). Anna on myyntitilastoissa eräs parhaiten menestyneistä suomalaisista naisartisteista.

Eriksson on asunut elämänsä alkuvuosina muuallakin kuin Suomessa isänsä insinöörityön perässä. Maita ovat olleet Saudi-Arabia (2x), Intia (2x), Tansania (2x), yhteensä noin 8 v. Lapsesta saakka Anna on ollut innokas laulaja ja esiintyjä. Ulkomaanmatkoillaan Anna on esiintynyt monissa lasten juhlissa, lähetystöjen juhlissa, kirkoissa, koulujen juhlissa, ja oli Moshin (Tansania) kansainvälisen koulun bändin laulusolisti. Lukiovuosien tultua Anna, veli ja äiti jäivät Suomeen koulun vuoksi. Annan musiikkiharrastus jatkui voimakkaana myös Suomeen paluun jälkeen.

Ennen soolouransa alkua Anna toimi taustalaulajana muun muassa Finlandersin levyillä. Anna Eriksson on lähtöisin musikaalisesta kodista -isä on soittanut bassoa ja kitaraa, äiti laulanut ja isoveli soittanut saksofonia. Anna on laulamisen lisäksi soittanut myös pianoa ja klarinettia. Vuonna 2000 hän osallistui Euroviisukarsintoihin kappaleella "Oot voimani mun". Hänet on palkittu Emma-patsailla vuoden naistulokkaana 1998 ja vuoden 2002 naisartistina. Hän on saanut myös Sauli Lehtosen muistorahaston kannustusstipendin vuonna 1999 sekä Radio SuomiPopin naisartistin palkinnon.

Anna Eriksson oli vuoden 2004 soitetuin kotimainen artisti kaupallisilla radiokanavilla – Erikssonin kappaleita soitettiin vuonna 2004 radiossa 17 682 kertaa. Anna Erikssonin albumeista ovat myyneet platinaa: Anna Eriksson, Odota mua, Kun katsoit minuun, Parhaat, Kaikista kasvoista ja Sinusta sinuun sekä kultaa joulualbumi Anna joulu. Debyyttialbumia Anna Eriksson on myyty yli 73 000 kappaletta.

Eriksson on alkanut itse sanoittaa ja säveltää laulujaan, viimeisin albumi syntyi yhteistyönä miesystävän kanssa. Eriksson piti 16 paikkakunnan konserttikiertueen kymmenvuotistaiteilijajuhlan kunniaksi syksyllä 2005 uuden levyn ilmestyttyä.

• merkitystä?
        googlettaja kirjoitti:

Tuossa tietoa Annasta, ei mikä tahansa karaokelaulaja:

Anna Eriksson (s. 22. huhtikuuta 1977, Ihode) on suomalainen iskelmälaulaja. Hänen tunnetuimpiin levytyksiinsä kuuluvat mm. iskelmät "Juliet ja Joonatan" (1996) ja "Oot voimani mun" (2000). Anna on myyntitilastoissa eräs parhaiten menestyneistä suomalaisista naisartisteista.

Eriksson on asunut elämänsä alkuvuosina muuallakin kuin Suomessa isänsä insinöörityön perässä. Maita ovat olleet Saudi-Arabia (2x), Intia (2x), Tansania (2x), yhteensä noin 8 v. Lapsesta saakka Anna on ollut innokas laulaja ja esiintyjä. Ulkomaanmatkoillaan Anna on esiintynyt monissa lasten juhlissa, lähetystöjen juhlissa, kirkoissa, koulujen juhlissa, ja oli Moshin (Tansania) kansainvälisen koulun bändin laulusolisti. Lukiovuosien tultua Anna, veli ja äiti jäivät Suomeen koulun vuoksi. Annan musiikkiharrastus jatkui voimakkaana myös Suomeen paluun jälkeen.

Ennen soolouransa alkua Anna toimi taustalaulajana muun muassa Finlandersin levyillä. Anna Eriksson on lähtöisin musikaalisesta kodista -isä on soittanut bassoa ja kitaraa, äiti laulanut ja isoveli soittanut saksofonia. Anna on laulamisen lisäksi soittanut myös pianoa ja klarinettia. Vuonna 2000 hän osallistui Euroviisukarsintoihin kappaleella "Oot voimani mun". Hänet on palkittu Emma-patsailla vuoden naistulokkaana 1998 ja vuoden 2002 naisartistina. Hän on saanut myös Sauli Lehtosen muistorahaston kannustusstipendin vuonna 1999 sekä Radio SuomiPopin naisartistin palkinnon.

Anna Eriksson oli vuoden 2004 soitetuin kotimainen artisti kaupallisilla radiokanavilla – Erikssonin kappaleita soitettiin vuonna 2004 radiossa 17 682 kertaa. Anna Erikssonin albumeista ovat myyneet platinaa: Anna Eriksson, Odota mua, Kun katsoit minuun, Parhaat, Kaikista kasvoista ja Sinusta sinuun sekä kultaa joulualbumi Anna joulu. Debyyttialbumia Anna Eriksson on myyty yli 73 000 kappaletta.

Eriksson on alkanut itse sanoittaa ja säveltää laulujaan, viimeisin albumi syntyi yhteistyönä miesystävän kanssa. Eriksson piti 16 paikkakunnan konserttikiertueen kymmenvuotistaiteilijajuhlan kunniaksi syksyllä 2005 uuden levyn ilmestyttyä.

Mitä ihmeen merkitystä sillä on missä elämänsä aikana on asunut sen kannalta pitääkö hänestä laulajana vai ei???Ja ei varsinkaan laulajan kykyjen tai niiden puuttumisen kannalta.Mitä kumman väliä on sillä mitä kilpailuja on voittanut ja kuinka paljon myynyt jos ei hänestä pidä niin sitten ei.Jos mä luettelisin mun suosikkieni ansioita ja plaaplaa asuinpaikkoja ynnä elämänkertoja niin alkaisitko itse tykkäämään hänen musiikistaan?Tuskin vain sen vuoksi.Täysin yhdentekeviä ja merkityksettömiä asioita sen kannalta.

• miäs
        merkitystä? kirjoitti:

Mitä ihmeen merkitystä sillä on missä elämänsä aikana on asunut sen kannalta pitääkö hänestä laulajana vai ei???Ja ei varsinkaan laulajan kykyjen tai niiden puuttumisen kannalta.Mitä kumman väliä on sillä mitä kilpailuja on voittanut ja kuinka paljon myynyt jos ei hänestä pidä niin sitten ei.Jos mä luettelisin mun suosikkieni ansioita ja plaaplaa asuinpaikkoja ynnä elämänkertoja niin alkaisitko itse tykkäämään hänen musiikistaan?Tuskin vain sen vuoksi.Täysin yhdentekeviä ja merkityksettömiä asioita sen kannalta.

Niin - sinä et pidä, ties mistä laulajasta pidät, kenestäkään?
        Mutta iso osa suomalaisista pitää Annasta.. levymyynti, levyjen soittomäärät radiossa, keikat ym. kertoo sen.
        Minä tykkään monesta muustakin, esim. T.Kansasta, Lordista..laidasta laitaan siis. Mutta on sellaisiakin joista en tykkää.

• miäs kirjoitti:

Niin - sinä et pidä, ties mistä laulajasta pidät, kenestäkään?
        Mutta iso osa suomalaisista pitää Annasta.. levymyynti, levyjen soittomäärät radiossa, keikat ym. kertoo sen.
        Minä tykkään monesta muustakin, esim. T.Kansasta, Lordista..laidasta laitaan siis. Mutta on sellaisiakin joista en tykkää.

Mun mielestä Anna on ihan parhaita naisartistejamme ehdottomasti. Paljon hyviä biisejä. Esim. "Lintu"on tosi hieno, eikä siihen kyllästykkään ollenkaan.
        Hyvä-ääninen ja valovoimainen esiintyjä.

• Humppamies_
        ...kun kirjoitti:

Jos tuollaista väität, niin et ole kuunnellut riittävästi Annan kappaleita. Kuuntele vaikka Annan uusin levy läpi, niin et voi tosissasi väittää, että lähipubiin karaokelaulajat pystyisivät samaan.

• kuunnellut
        Humppamies_ kirjoitti:

Jos tuollaista väität, niin et ole kuunnellut riittävästi Annan kappaleita. Kuuntele vaikka Annan uusin levy läpi, niin et voi tosissasi väittää, että lähipubiin karaokelaulajat pystyisivät samaan.

Ihan riittävästi olen kuunnellut oman mielipiteeni sanoakseni.Koska täällä on alettu kieltää oman henkilökohtaisen mielipiteensä kertominen?Enkä halua edes kuunnella mitään uutta Eriksonia.

• svantew
        kunmut... kirjoitti:

Eiköhän ne lähipubien laulajat ole suurin osa hiukan matalaäänisempiä kuin Anna E? :DD
        Kerropa joku parempi laulaja Suomesta kuin Anna, jolla riittää äänialaa?

Äänialaa? Silloinko on riittävästi äänialaa jos korkeelta voi vetää hyvin? Jos vielä matalatkin äänet soisivat yhtä hyvin, voisi sanoa, että on LAAJA ÄÄNIALA!

• ,,,,,
        svantew kirjoitti:

Äänialaa? Silloinko on riittävästi äänialaa jos korkeelta voi vetää hyvin? Jos vielä matalatkin äänet soisivat yhtä hyvin, voisi sanoa, että on LAAJA ÄÄNIALA!

Annalla sitä on enemmän kuin sinulla ja lähipubien laulajilla.

• sa ma
        ,,,,, kirjoitti:

Annalla sitä on enemmän kuin sinulla ja lähipubien laulajilla.

No ei tässä kukaan itteensä tähän sotkenutkaan. Puhe oli ihan näin yleisesti äänialasta.

• Humppamies_

Anna on tosi hyvä. Kylmät väreet kulkevat pitkin selkäruotoa, kun Anna laulaa jotain herkkää kohtaa.

• kuuntelija_nainen

Sama mulla :)) Kylmät väreet menee..Kun alkaa kipale: "Kun katsoit minuun"...voi jeee :))

• Jaakko

Annassa on samaa voimaa kuin on Katri Helenassa. Annasta tulee samanlainen ikoni kuin Katrista - ja kun nykyajassa ollaan niin varmaan vieläkin enemmän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2429
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1597
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      975
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      932
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe