Jos operaattori on toimittanut laajakaistaliittymän ja siihen kuuluvat laitteet asiakkaalle 48 tuntia myöhässä sopimuksessa ilmoitetusta ajankohdasta, niin olenko asiakkaana oikeutettu minkäänlaiseen korvaukseen?
Entä jos yhteys olisi poikki vastaavan ajan?
Minkälaisia kokemuksia asiaan liittyen?
OPERAATTORIN KORVAUSVELVOLLISUUS?
3
808
Vastaukset
- ensin
sopimusehdot. Niistä selviää operaattorista riippumatta etteivät ole mitenkään korvausvelvollisia mistään. Lisäksi selviää, että asiakas on korvausvelvollinen melkeimpä mihin tahansa.
- ensin
laki. Operaattori ei voi rajoittaa laissa määriteltyjä oikeuksia millään sopimusehdoilla, vaikka sitä haluisivatkin, ja kovasti yrittävätkin.
että on neuvoteltavissa huokea korvaus jos siitä on koitunut esimerkiksi suurempaa haittaa kuten taloudellista. Mutta viankorjauksessa yleensä operaattorilla on 5 arkipäivää aikaa korjata liittymä ennen kuin on korvaus velvollinen. Mutta sopimusehdot kertoo ja ne pienimmät präntit siellä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783248
Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä
Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html2001972Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!
Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2251851Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."
Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp271538Ootko muuten vieläkään hiffannut
Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek1661395Miten nyt sanoisin
tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei881375- 521099
- 971038
- 55844
- 59830