Jos operaattori on toimittanut laajakaistaliittymän ja siihen kuuluvat laitteet asiakkaalle 48 tuntia myöhässä sopimuksessa ilmoitetusta ajankohdasta, niin olenko asiakkaana oikeutettu minkäänlaiseen korvaukseen?
Entä jos yhteys olisi poikki vastaavan ajan?
Minkälaisia kokemuksia asiaan liittyen?
OPERAATTORIN KORVAUSVELVOLLISUUS?
3
863
Vastaukset
- ensin
sopimusehdot. Niistä selviää operaattorista riippumatta etteivät ole mitenkään korvausvelvollisia mistään. Lisäksi selviää, että asiakas on korvausvelvollinen melkeimpä mihin tahansa.
- ensin
laki. Operaattori ei voi rajoittaa laissa määriteltyjä oikeuksia millään sopimusehdoilla, vaikka sitä haluisivatkin, ja kovasti yrittävätkin.
että on neuvoteltavissa huokea korvaus jos siitä on koitunut esimerkiksi suurempaa haittaa kuten taloudellista. Mutta viankorjauksessa yleensä operaattorilla on 5 arkipäivää aikaa korjata liittymä ennen kuin on korvaus velvollinen. Mutta sopimusehdot kertoo ja ne pienimmät präntit siellä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776