olen ostamassa hiiriä ostin jo valmiiksi lasiterraarion joten miten te ootte tehny siihen katon???
Auttakaa LUKEKAA!
5
481
Vastaukset
- tania
Sinulla on jo 2 gebua, koira,Olet ostanut juuri hamsterin (hamsupalstalla) ja kyselit kanien ikää....
Ajattelin vain uteliaisuudesta kysellä kuinka kaikkien kanssa pärjäät.. =)- tania
Korjaan siis 4 gebua...ja poikasia teettämässä ? (gebupalstalla)
- koiramullaon
tania kirjoitti:
Korjaan siis 4 gebua...ja poikasia teettämässä ? (gebupalstalla)
kysyin huvikseni niitä marsun ja kanin ikää, ja en ole viellä ostanut sitä hamsteria eli mulla on tällä hetkellä 4 gerbiiliä koira ja tulee maakilpikonna!!!! ja sulle ei kuulu mun jutut!!!
- midihiiri05
koiramullaon kirjoitti:
kysyin huvikseni niitä marsun ja kanin ikää, ja en ole viellä ostanut sitä hamsteria eli mulla on tällä hetkellä 4 gerbiiliä koira ja tulee maakilpikonna!!!! ja sulle ei kuulu mun jutut!!!
melko töykeeksi rupeet.. halutaanko sua enää etes avittaa mieluusti?! =/
"ja sulle ei kuulu mun jutut" se vois sanoo hiukan hienovaraisemmin.. esim. "mutta tämä ei liity tähän joten vaihdetaanpa aihetta" tai "luulempa että tämä on kuitenkin minun yksityisasia."
Ymmärtääkö hän???
- LauraL
tiheä reikäisestä verkosta saa hyvän ja toimivan katon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318